אופטימיזציה בפרסום

בעולם קידום האתרים, ישנו מונח חשוב מעין כמותו העונה לשם אופטימיזציה“. בשורה אחת, אופטימיזציה בפרסום פירושה שיפור דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות במנועי החיפוש, בעת החיפוש לפי מילים מסויימות. מדובר כאן אולי על התהליך החשוב ביותר של קידום אתרים, והוא חייב להתבצע בקפידה; יש לבצע את השינויים הנעשים באמצעות האופטימיזיציה על כל דפי האתר. לאחר שבוצעה, יש לבצע מהלכי שמירה וחיזוק של המקומות שהושגו, על ידי רענון התוכן של האתר בעזרת שימוש במילות החיפוש המבוקשת, ובמקרים מסויימים גם יש להגדיל את מאגר מילות החיפוש. פעולות של אופטימיזציה בפרסום הינן ארוכות טווח, ונראות בדרך כלל לאחר מספר חודשים. הרוב המוחלט של הציבור, וודאי מכיר שיטה זו תחת שמה המוכר יותר של SEO, ראשי התיבות של Search Engine Optimization.

יש לדייק

יש להבדיל ולא לבלבל בין אופטימיזציה בפרסום לקידום אתרים אשר תיארנו לגביה בפסקה הקודמת, לבין אופטימיזציה בפרסום לאתר אינטרנט. אופטימיזציה בפרסום לאתר אינטרנט כרוכה בפעולות טכניות, אשר מסייעות ומקדמות את האתר לטובת התאמת דפיו למנועי החיפוש, כמו גם למיקומו במעלה התוצאות. זה הוא תהליך אשר מצריך טיפול יום יומי בו כרוך ביצוע עידכונים, שינויים והתאמות און ליין לפי מדדים שונים, ביניהם דינמיות. מכלול פעולות אלו, מטרתן לוודא כי האתר ומנוע החיפוש מתקשרים ביניהם, דוברים את אותה השפה. בדרך זו, יוכל האתר לשפר הופעתו במעלה סולם תוצאות החיפוש האורגניות.

אנחנו אופטימי(זצי)ם

משרד פרסום ברזילי מור, מחזיק בצוותו מומחים אשר עולמם הוא ביצוע מטלות של אופטימיזיציה בפרסום, הן לקידום אתרים והן לאתר אינטרנט. יש לנו תוצאות מוכחות, כי אחרי מספר חודשים כלל לקוחותינו היו עדים לעלייה של אתרם בקרב מנועי החיפוש, על פי מילות החיפוש שביקשו. תוצאות אלו מחזיקות מעמד בשטח, כל עוד הלקוח ממשיך לשים מבטחו אצל ברזילי מור.