הפקת סרטוני תדמית

 

הפקת סרטוני תדמית- מה המטרה?

 הפקת סרטוני תדמית מהווה אמצעי שיווקי עבור העסק אותו מציגה. המסר אותו יוצרת החברה הינו מסר שיווקי מסוים אשר הלקוח מעוניין בו, אין מדובר במסר הניתן “בכפיה” כפי שניתן להשליך על פרסומות מהטלוויזיה.

מדובר במסר בו הלקוח מעוניין והוא ניתן לו דרך האינטרנט, דרך מסרון למכשיר הנייד או באופן טכנולוגי אחר. הפקת סרטוני תדמית טומנת בחובה יתרונות רבים ויעילים עבור העסק.

הן מבחינה שיווקית והן מבחינה כלכלית. מבחינה שיווקית הסרטון יכול להוות תחליף טוב לפתיחת פגישה עסקית לשם קידום מוצר מסוים או הצגה של אותו מוצר. המסר המוגש ללקוח יותאם לו לפי המגדר, גילו וכן המצב הסוציו אקונומי אליו משתייך. כך, תכני המסר יעניינו את הלקוח וימשכו את תשומת ליבו.

הפקת סרטוני תדמית- עקרונות חשובים ביצירתם

ישנו תהליך ודברים מסוימים על פיהם יש לנהל את הפקת הסרטונים לשם הפקה מוצלחת. כך לדוגמא היא כתיבת התסריט. טרם תהליך הכתיבה, חשוב לערוך היכרות מקיפה ומעמיקה עם הקהל הפוטנציאלי שעבורו יוקרן הסרט.

מומלץ לבחור תסריטאי מוצלח, כזה שהינו בעל המלצות על עבודותיו לשם פתיחה נאותה  והבטחה ליצירת תסריט איכותי. בנוסף, פסקול מוזיקלי יכול לשמש ככלי שישרת מטרה רגשית בסרט.

ידוע כי “מוזיקה- ללב היא חודרת”, כך שפרמטר מוזיקלי יכול לתרום לפן הרגשי בתסריט. כמו כן, חשוב לבחור קריין העומד בתנאים מסוימים לשם העברת המסר של סרט התדמית.