טכניקות פרסום באינטרנט

מעט מידע

צוות המשרד של ברזילי מור רוצה להציג בפניכם מספר טכניקות פרסום באינטרנט הידועות כיום. כמעט כל מי שגלש בימיו ברשת האינטרנט, נתקל בוודאי בטכניקות אשר מיד נפרט עליהן. הפרסום ברשת הוא הרבה יותר מאסיבי ממה שנדמה לנו, ואנו נציג בפניכם כיצד פרסום בטכניקות אלו, נפוץ ונמצא בשימוש לעיתים תכופות, וכמעט בכל אתר.

טכניקות מובילות

א. פופ אפ – בעת הגלישה שלכם לאתר מסוים, או לאחר הקלקה, נפתח חלון חדש המכיל את הפרסומת. כיום, הדפדפנים החדשים יודעים לחסום פרסומות שכאלו, ולכן פרסום זה הולך ונהיה פחות אטרקטיבי ורלוונטי (עד אשר ימצאו דרך חדשה לעקוף את חסימת הדפדפנים).

ב. באנר – רצועה של פרסום המופיעה על גבי עמוד התוכן. בדרך כלל מופיעה בצדדים או במעלה הדף. חלק מהבאנרים ניתן לסגירה על ידי איקס, אך לרוב המוחלט אין. שיטות הפרסום ברצועה זו מגוונת, וניתן לראות בהן טקסטים, תמונות, אנימציות, עזרים ווקאליים, ואפילו כאלו אשר בעת הקלקה או מעבר עם נתב העכבר עליהם, “פורציםלמסך. זהו אמצעי פרסום רלוונטי וזמין כיום בעולם של טכניקות פרסום באינטרנט, אולם יעילותו נמוכה שכן הרוב המוחלט של הציבור מקליק עליו בטעות, או אינו מקליק עליו כלל.

ג. מודעה – תיבה קטנה בעלת מספר מילים המסבירה אודות השירותים המוצגים בה, ולחיצה עליה מובילה לאתר או לעמוד הנחיתה. מודעה כזו בדרך כלל בתחתית העמוד, של מנועי החיפוש, ומהווים אלטרנטיבה שקטה לעומת פרסום דוגמת באנר ופופ אפ.

ד. קישור ממומן – או בשמה האחר, חיפוש ממומן. קנייה של מיקום גבוה בתוצאות חיפוש, על ידי רכישה של המקום בעת חיפוש מילה או מינוח מסוים. קישורים ממומנים אלו, מופיעים בדרך כלל בראשית עמוד תוצאות החיפוש או בצדדיו, ויסומנו ברקע צבעוני בכדי לבדל אותם מתוצאות החיפוש האמיתיות“.

ה. פרסום משולב תוכן (Native Advertising) – ניסיון לשלב בין פרסום לחווית צריכת התוכן של המשתמש. תוך כדי גלישה באתרי תוכן מסויימים, מותאמים ומוצעים לגולש פרסום אשר מתאים לעולם התוכן בו הוא גולש.