כיצד עובד פרסום באינטרנט ?

תחום ה- web משתרע על המון תכנים ואתרים , היכן ובאיזה צורה מתבצע הפרסום ?

  • פרסום באינטרנט כיצד זה עובד

בעשור האחרון  התפתח ה-web והצטרף לשאר ערוצי המדיה המסורתיים ( עיתונים,טלוויזיה, הרדיו וכו) רוב פורטלי התוכן מאפשרים גישה חינמית ומתבססים לרוב על פרסומות , ההבדל המשמעותי בפרסום הוא נגישות יחסית נוחה וזולה וחשיפה עצומה לאלפי צרכנים ביחס לאפיקי הפרסום האחרים .

עוד יתרון משמעותי עבור המפרסמים ניתן לבקר את חשיפת הפרסום של מידע או תוכן , כמו כן האינטרנט אינו מוגבל גיאוגרפית ואפשר לפנות בו לקהל יעד רחב יותר דברים אלו עושים את האינטרנט לאפיק פרסום אטרקטיבי במיוחד.

ישנם עשרות אפיקים שונים באינטרנט ובכולם אפשר לקדם את העסק או המוצר בדרכים שונות, להלן חלק מהבולטים,

להלן מספר דרכים להצגת מודעת פרסום באינטרנט: 

באנרפרסומת המושלבת בדף האינטרנט הבאנר יכול להופיע בכמה צורות טקסט , אנימציה ותמונות סטטיות.

פופ אפ- בתהליך הגישה לאתר האינטרנט יוקפץ חלון גישה ובו פרסומת אטרקטיבית ומושכת את העין .

קישור ממומן – מנועי החיפוש מציעים אופציה של הצגת קישורים בתשלום כאשר הגולש יחפש מילת מפתח מסוימת .

google ad-word-ישנה אפשרות המוצעת ע”י גוגל לקישור ממומן אשר יעלה בהקשת מילת המפתח . 

מודעה –בשוליי הדף תוצג מודעה ובא מלל המתאר את השירות המוצע (זאת השיטה המועדפת ע”י גוגל).

פרסום בפייסבוק-הפרסום בפייסבוק מיוחד בכך שהחשיפה הרבה של אלפי משתמשים רשומים , אך גם ביכולתו לאפשר מיקוד לקבוצה מסוימת (ע”פ גיל ,מיקום ,מין וכו).

  • קידום אתרים 

עוד אפשרות שקיימת והכרחית להצלחת האתר מסחרית היא קידום האתר .למעשה זה תהליך אשר יורד לשורש האתר עיצוב ,תוכן , קישורים חיצונים של האתר וכד .

לטובת מנועי החיפוש על מנת להגיע בסופו של יום שבהקשת מילת מפתח מסוימת יעלה האתר במקומות הראשונים .

  • לסיכום פרסום באינטרנט:

האינטרנט הוא מדיה פרסומית חזקה משתלמת לפרסום , וחשוב לבדוק מה מתאים לכל אחד והיכן נקבל את התוצאה הטובה ביותר .