כתיבת תוכן שיווקי

אם אינך כותב באופן אטרקטיבי – אינך אטרקטיבי כלל

מהי כתיבת תוכן שיווקי? מדובר בתוכן מעניין וממוקד, שפונה הישר לקהל היעד של העסק. כתיבתו נעשית מתוך אינטרסים שיווקיים, כדי לעורר את העניין של הלקוח. בדרך כלל התוכן הזה מופיע בעיתונות או באתרי אינטרנט.

כתיבת תוכן שיווקי היא למעשה אמנות התקשורת עם הלקוחות. אתה כותב אינפורמציה שמעשירה את הלקוחות שלך בידע חדש ומעניין וכך אתה רוכש את אמונם.

עבור מי מיועדת כתיבה שיווקית?

היום, טכניקת כתיבת תוכן שיווקי מקובלת בחברות הגדולות ביותר בשוק, אך היא אידיאלית גם לעסקים קטנים, אף לאלו המנוהלים על ידי אדם אחד בלבד. זוהי פשוט טכניקה שעובדת. היא אינטליגנטית, סולידית והחשוב מהכל: בניגוד לטכניקות אחרות, היא אינה מרתיעה את הלקוחות.

פרסום אינטליגנטי ומעודן

כיום לקוחות מוקפים ומוצפים במידע פרסומי. הם פותחים את העיתון העולה על גדותיו מרוב פרסומות ומעבירים עמוד מבלי לחשוב פעמיים. הם צופים בטלוויזיה ומעבירים ערוץ כאשר יש פרסומת. לעומת זאת, כתיבת תוכן שיווקי באמצעות משרד פרסום מכוונת ישירות אל הגולשים, מבלי לעצבן, מבלי להרתיע.

האם כדאי לכתוב את התוכן בעצמך או להעביר את המטלה אל משרד פרסום?

חשוב שתדעו, כי תוכן הנכתב ללא שום אסטרטגיה מכוונת מאחוריו, באופן שאינו איכותי, אינו עתיד להביא תוצאות מניבות רווח. אם תנסה כתיבת תוכן שיווקי בעצמך, תגלה במהרה כי לא מדובר במשימה קלה כלל. ההבדל בין תוכן חובבני לתוכן איכותי ברמה גבוהה הוא ענק. תוכן איכותי מהווה כלי שיווקי ורב עצמה. תוכן חובבני רק ירתיע את הלקוחות וימתג את העסק באופן שלילי.

היום, כל משרד פרסום מציע שירות של כתיבת תוכן שיווקי. תוכן זה יכול להעלות משמעותית את מספר הפניות מהלקוחות, להגביר את התנועה אל האתר ולבנות מערכת יחסים מלאת אמון בין העסק לבין לקוחת פוטנציאליים. משרד פרסום טוב צריך לייצר לך תוכן אפקטיבי מנצח. בסופו של דבר, הוא יחסוך לך זמן רב, יגבש עבורך אסטרטגיה שיווקית ויגדיל את המכירות.

טיפים לכתיבה שיווקית

כדי ליצור תוכן מנצח ולהרוויח לקוחות מתעניינים , יש להקפיד על דברים אלו:

לא להציף את הקורא באינפורמציה. תוכן חובבני מתאפיין בעודף אינפורמציה, אשר מטרתו לנפח ולהשמין את הטקסט. אל תלך סחור סחור – הגע לשורש העניין והיה ממוקד.

כמו כן, המנע מכתיבת טקסטים ארוכים כאורך הגלות, אשר רק ירתיעו את הקורא, יעשו לו כאב ראש ויהפכו את המסר ללא אפקטיבי.

מבחינה תוכנית – הקפד על התחלה, אמצע וסיום. כך תיצור מבנה לוגי וצורני.

בנוסף, כתיבת תוכן שיווקי מצריכה שמירה על מבנה מסודר. אל תכתוב את המאמר כפסקה אחת, אלא חלק אותו לפסקאות. חשוב על כתבה שאתה קורא בעיתון סוף שבוע. היא מכילה כותרת ראשית, פסקאות טקסט עם כותרות משנה. המבנה הזה מיועד כדי ליצור עניין אצל הקורא.

נשמח לכתוב למענכם תוכן שיווקי – משרד פרסום ברזילי מור  1-599-502-504