משרד פרסום

משרד פרסום עוסק לרוב בחשיבה אסטרטגית ללקוח המבקש לפרסם את מוצריו או שירותיו זה מתבטא במחקר שוק בחירת הקונספט הפרסומי והפקתו באמצעי המדיה השונים אותם רוכש משרד פרסום עבור לקוחותיו.

משרד פרסום המחלקות השונות.

מחלקת מיתוג

מייצרת זהות וקונספט מיתוגי ושפה אחידה אשר תאפיין את מותג הלקוח ואת מוצריו.

מחלקת קרייאטיב

לוקחת את הרעיון המיתוג ומתרגמת אותו למסר יצירתי ומעניין אשר ימשוך את הצרכן קצה.

מחלקת אסטרטגיה

בוחרים את המדיה הכי רלוונטית לתחום המדובר מה כדאי שתהיה הפריסה האם כלל ארצית או מקומית לאיזה קהל יעד תכוון הפרסומת ובאלו מקומות תוצב וכד

מחלקת הפקה

מבצעת בפועל את הדבקת השלטים, צילום סרטון הקמפיין , ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות לרוב.

מחלקת קשרי לקוחות

יצירת קשר ישיר עם הלקוח ודיווח על כל התקדמות ואיסוף מידע משאר המחלקות ובדיקת תקציב הפרסום הכללי .

תהליך עבודה על קמפיין

לרוב מתבצעת פגישה עם הלקוח עם משרד פרסום אשר בחר ובה מתבצע בריף קצר על החברה של הלקוח ועל המוצר או השירות שאותם רוצים לשווק.

לאחר פגישת הבריף מתבצע מחקר כולל על השוק אליו רוצים להחדיר את המוצר או השירות בדיקה מהו הקהל הכי רלוונטי .

שנתונים אלו עולים לשולחן הקראייטיב צוות הקריאייטיב  בוחר את המסר הפרסומי שיגע בלקוח ויגרום לו לבצע את הרכישה.

בשלב זה משרד פרסום מבצע זימון ללקוח ומציג לו את הכיוון הפרסומי את קהל היעד ונעשית בחירה של אמצעי המדיה בהם יפורסמו מוצרי הלקוח .

במשך כל חיי הקמפיין מופקים דוחות פנימים וחיצונים ללקוח על מנת לוודא את אפקטיביות הפרסום ולהשגת תוצאות אופטימליות כיום משרדי פרסום מודעים לשוק האינטראקטיבי הקיים ומבוצעים מחקרים כל הזמן להעלאת מודעות אצל הצרכן קצה ולהישאר בתודעתו לאורך זמן עם זכירה חיובית ושיחה מדוברת במשק הבית האינטימי ובסביבת העבודה דרך רשתות חברתיות בלוגים ופורומים או כל מדיה אשר צרכן הקצה נחשף אליה ומשאירה את רשמיה בתודעתו .

חשוב לציין כי בטרם בחרתם משרד פרסום כזה או אחר כדאי לבדוק באלו תחומים הוא מתמחה ובכך להשיג שליטה מקסימלית וערובה לכספכם המושקע בקמפיין ולחשיפה האופטימלית אותה תקבלו.