סרטוני תדמית

יתרונות סרטוני תדמית

בראש ובראשונה, סרטוני תדמית מטרתם לייצר רושם או דימוי חיובי. יש להיזהר ולהבדיל בין סרטוני תדמית ופרסומות, אשר לשניהם מטרות משותפות, אך נבדלים בכך שפרסומות נכפות על הצופה, בעוד סרטוני התדמית לא. עם השנים, החלו יותר ויותר סרטוני תדמית לצוף ולצוץ על פני השטח, כאשר מרבית ההפקות וההזמנות נעשות על ידי חברות ועסקים קטנים. זאת מאחר, וסרטוני תדמית מכילים בקירבם מספר יתרונות; מאחר והסרטון אינו משודר בטלוויזיה או ברדיו, אלא ברשת, עלותו קטנה בהרבה. ביתרון זה, ניתן גם למצוא יתרונות נוספים שסביב העלויות, כגון חסכון בחומרי גלם של הסרטה, וציוד צילום ועריכה. בנוסף, מאחר והתוכן עובר ברשת, קל להפיצו וביתר קלות לפלח את הקהל אשר עומד להיחשף אליו, בעזרת כלים אשר משרד פרסום ברזילי מור תיאר לכם במאמרים אחרים קודמים. ברשת, הטכנולוגיה גם מאפשרת צפייה באותם סרטוני תדמית כמידע משלים ללקוחות פוטנציאליים. כמו כן, הצגה של סרטוני תדמית בטרם באים לשבת עם לקוח, עשויה (ממש כמו סרטון התדמית עצמו) לעורר רושם חיובי וחזק בקרב אלו אשר מולם אנו רוצים להיכנס לעסקים.

מטרות סרטוני תדמית

את עולם סרטוני תדמית, ניתן לחלק לכמה חלקים, בעיקר על פי מטרתם; ישנם סרטוני תדמית העוסקים בהדרכה, ומטרתם להסביר בנוגע לאופן שימוש במוצר. ישנם סרטוני תדמית של מוצר, הבאים לקדם ולשבח מוצר מסוים, בעיקר אם הוא בשלבי טרום השקה. בהקשר זה, סרטוני תדמית יכולים לשמש לקידום מכירות, על ידי הצגת היתרונות שבמוצר ובשימוש בו. מטרה אחרונה, היא זו של גיוס הון, שכן באמצעות סרטוני תדמית ניתן ליצירה סרטים המעודדים השקעה. משרד פרסום ברזילי מור, מוכן ויכול לעזור לכם בהכנת סרטוני תדמית לכל אחת מן המטרות. צרו עימנו קשר, ונתחיל יחדיו בנמרצות לעבוד.