פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט ורשתות חברתיות – משרד פרסום ברזילי מור

פרסום באינטרנט וברשתות חברתיות

פרסום באינטרנט מאפשר לעסק המדובר למשוך אליו לקוחות אשר מתעניינים במוצר  שלו או בשירות שהוא מציע , אפילו בלי להכיר את העסק שלו . פרסום באינטרנט נותן מינוף לפרסום שהעסק מבצע באופן שוטף , תחשבו על זה רגע אם אני צריך לשווק מכשיר סלולאר חדש בשוק ואחפש במנועי החיפוש באינטרנט את המילה מכשיר סלולארי אני אקבל אלפי תוצאות בתחום ,כמובן שאוכל גם לקד את אפשרות החיפוש לדגם,סוג,גודל… כל זה כמובן במקום להתחיל לחפש בדרך הישנה ולהתחיל לדפדף בספרי טלפונים.כיום ניתן לבצע  פוקוס ולמקד את הפרסום לקהל הלקוחות כך לדוגמא בפייסבוק :אם אני יודע שקהל הלקוחות הוא צעירים בגילאי20-30 אני אעשה ניתוח ואדאג שפרסומת זו תופיע אצלם בדף.

נגישות לאינטרנט

כיום כמעט בכל בית אב קיים מחשב וחיבור לאינטרנט כך שניתן לומר שהעולם הולך בשנים האחרונות לכיוון הזה.ניתן לומר שבישראל ביחס למדינות אחרות בעולם עדיין לא הגיעו לנקודת שיא מבחינת הפרסום והחשיפה באינטרנט – מה שאומר שכדאי לכם בתור בעלי עסק להתחיל לבנות תשתית לכשזה יקרה אתם תהיו שם.ולהשקיע  בפרסום באינטרנט.

הוספה של תכנים,תמונות,סרטונים וכד בעולם פרסום באינטרנט הינה קלה ומהירה בהשוואה לשאר ערוצי המדיה המסורתיים .

עלויות פרסום

הפרסום באינטרנט ברוב המקרים יכול להתבצע ללא עלויות,אך במידה ונרצה תוצאות גבוהות בחיפוש נאלץ להפרד מסכום כסף מסויים שנייעד לכך,אומנם הפרסום באינטרנט עולה כסף אבל הוא שווה זהב!

עלויות פרסום באינטרנט נמוכות בצורה משמעותית משאר ערוצי המדיה המסורתיים.  ומרבית המודלים לקמפיין פרסום באינטרנט הנם פר קליק , כלומר רק לאחר שגולש התעניין ולחץ על הקישור למוצר או למודעה המפורסמת מתבצע חיוב . הדבר מאפשר תשלום עבור פרסום ממוקד לא זורקים כסף על לקוחות לא רלוונטים.

כלי מדידה לפרסום באינטרנט

ישנם כלי מדיה שונים לקבלת אינפורמציה משמעותית והתנהגותית אודות הגולשים, התנהגות הגולש ,תחום עיסוקו, וכד דבר זה משפיע על אפקטיביות הפרסום וכך למשל ניתן לראות האם הפרסום פוגע בלב המטרה או לא, כמו כן קל לבצע שינוי באותו הרגע ולמנוע הוצאות מיותרות.