פרסום ביוטיוב

 

פרסום ביוטיוב – חשבון אדוורדס

פרסום ביוטיוב יכול להיעשות באמצעות חשבון אדוורדס, דרכו יכולים אנשים המפרסמים ביו טיוב למקד לשירותים נבחרים ביו טיוב כגון מיקוד בסרטוני וידאו שונים. את הסרטונים הנבחרים ניתן לייצג כמיקומים לחשבון שלהם, חשבון אדוורדס. ניתן לעשות שימוש בשפה העברית כאשר משתמשים בחשבון אדוורדס, עם זאת, אין הוא מפותח דיו בשפה העברית, משמע, שישנן מעט תוצאות בשפה העברית. לכן, כדאי להתייחס אליו כאמצעי משלים ולא להסתמך עליו באופן בלעדי.

אופן העבודה המומלץ הוא להזין קריטריון רלוונטי: קהל יעד, מילות מפתח או כל קריטריון אחר לחיפוש, זאת על מנת להגיע לתוצאות רצויות. לאחר מכן, צריך להוסיף סרטוני וידאו שווקים אנכיים וכן ערוצים לתוכנית שלכם ולהוסיף פרסום לתכנית. לאחר מכן, ללחוץ על הקטע הימני העליון של הכלי וכמובן לשמור במיקום שתבחרו, את תוכנית פרסום המדיה שלכם. עלות פרסום ביו טיוב משתנה בהתאם למיקומים השונים של הפרסום, ביוטיוב ובמדיה. כך מחיר מינימאלי וכן מקסימאלי עשויים להשתנות במידה ומדובר בדף הבית של יוטיוב או דף צפיה, דף חיפוש ביוטיוב וכן על זה הדרך. כאשר מפרסמים ניתן להיעזר בקישור זאת אומרת שלחיצה על הקישור, על המודעה תקשר את המשתמש לסרטו הוידיאו המקושר ביוטיוב.

פרסום ביו טיוב- קידום אתרים

ניתן לקדם אתרים דרך פרסום ביו טיוב וכן פרסום ממומן.

קידום אתרים מוגדר כ”פרסום אורגני”, כל שעליכם לעשות הוא להעלות סרטים ליו טיוב. השלב הראשון הוא בניית הסרטון, לאחר מכן צריך לבחור במילות מפתח הולמות שנבחרו לאחר חשיבה. מילות המפתח חיוניות להצלחת הקידום של הסרטון. כך, כאשר אדם יתור אחר דבר מה ברשת, הוא יזין מילת מפתח כלשהי. במידה ואותו אדם מעוניין בדבר שפורסם בסרטון, בין אם מדובר בחפץ או שירות, יתכן ויגיע לצפות בסרטון שלכם ולבסוף, לאתר הבית שלכם כך שמילות מפתח בעצם מקשרות לאתר שלכם.

לעומת זאת ישנו “פרסום ממומן”, כך למשל מתבצע פרסום בגוגל אדוורדס, בניהול עצמי. ממקדים במודעות מסוימות שמתומחרות ומבוססות כמכירה פומבית, באופן תחרותי. המיקוד יכול להתבצע באופן אוטומטי- כך שהפיזור יהיה אוטומטי ברחבי הרשת