פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

מה מיוחד בפייסבוק ?

פייסבוק נכון להיום היא הרשת החברתית הגדולה ביותר כ-800 מליון משתמשים בעולם, רק בישראל קרוב ל -3.5 מיליון משתמשים רשומים.

פייסבוק מזמן נהפך בשביל רבים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום והפך להיות לדרך חיים , אנשים מתחברים על מנת לספר על פעילות שעשו מחשבות שחשבו ולהתעדכן בפעילות של חברים ,משתפים תמונות וסרטונים ומשוחחים בצ’אט .

כל אלה ועוד הופכים את הפייסבוק לזירה החברתית המקוונת הגדולה בעולם ולבמה פרסומית אדירה .
בנוסף לכך הפייסבוק תופס מקום מרכזי בחיי החברה של מליוני אנשים ,ומכיל גם פרטיים אישיים כגון : גיל-מיקום דמוגרפי-מגדר/מין-השכלה-מצב משפחתי-שפה-תחומי עניין-סטאטוס חברתי וכד’.

הפרטים הללו מאפשרים לנו לפלח את קהל יעד על מנת ליצור פרסום יעיל וממוקד ומיקוד הוא שם המשחק
אוסף הפרטים הנרחב שקיים בפיייסבוק מאפשר לנו בעצם לפנות לקהל היעד בצורה נכונה ומדוייקת והתאמת המודעה לצרכן לפי גיל ,סטאטוס אישי /חברתי ,פרופיל ,תחומי עניין , וכד ‘ מומלץ להשתמש בכלי המיקוד על מנת ליצור אלמנט התאמה מתאים לקהל היעד?

מה הדרך הנכונה לפרסום בפייסבוק?
הדרך הטובה והיעילה ביותר לפרסום בפייסבוק היא יצירת מודעה איכותית והכוונה לקהל היעד הרצוי באמצעות ניתוח השוק.

הקלקה על המודעה מפנה את הגולש ל”דף הנחיתה “חשוב שדף זה יהיה מאוד ממוקד למסר , כשהמטרה בשורה התחתונה אמורה להיות השארת פרטי הלקוח /פנייה של הלקוח או סגירת עסקה מיידית  דגש חשוב הוא לא להפנות את הצרכן ל “דף-הבית” כי שם הוא לא ימצא את עצמו ולא יבצע שום פעולה מהותית ולכן רצוי וחשוב להשקיע בדף נחיתה אשר יפנה את הצרכן ל “דף נחיתה בפייסבוק” אשר מעלה את אפקטביות המודעה ועלותו נמוכה יחסית מדף נחיתה סטנדרטי.

בעמוד הפייסבוק יש להטמיע אלמנטים פרסומיים ושיווקיים ממוקדים ואיכותיים ככל האפשר דגש חשוב : התייחסו לעמוד הפייסבוק שלכם כאתר פירסומי לכל דבר ועניין וכך למעשה תעניינו את הגולשים

הפייסבוק הינו פלטפורמה דינאמית לכן כאשר מפרסמים בפייסבוק חשוב להיות בקשר רציף עם הגולשים הם יכתבו תגובות ויצפו לתשובה.

חשוב להשקיע בעיצוב הדף ובתוכן המופיע בו וכמובן לדאוג שדף הפייסבוק שלכם יהיה פעיל ושיהיו לכם יותר חברים או אוהדים דבר אשר מגדיל את קהל הלקוחות ומאפשר לשמור איתם על קשר רציף להצגת דילים או מבצעים אטרקטיבים.

לבד או מקצוענים ?


מבחינה טכנית פרסום בפייסבוק פשוט אך מאוד מורכב מהפן השיווקי והתקציבי , תשלום לאיש מקצוע חוסך טעויות גורליות ובזבוז זמן וכסף יקרים , כמו כן מומחה בתחום ידע על מה לשים דגש באתר איך לנהל את התוכן ואיך לממש את הפוטנציאל המלא לפרסום ממוקד על מנת ליצור מאגר לקוחות מקוון ואיכותי .