קידום אורגני

מה זה קידום אורגני?

בכדי להגדיר מהו קידום אורגני, יש להבדילו תחילה מן הדומה לו, קידום ממומן. קידום ממומן הן אותן תוצאות העולות בעת שימוש במנוע החיפוש של גוגל, אשר מופיעות בצד שמאל או במעלה התוצאות תחת רקע בעל צבע. תוצאות אלו, הושמו שם בתשלום, ובכוונה תחילה לפי הגדרות מדויקות של מילות חיפוש. תוצאות אלו יופיעו שם על בסיס יומי עד אשר מועד ההקלקה או החשיפה להן יפרע. לעומתן, יתר התוצאות אשר מופיעות על גבי הדף הלבן, הן התוצאות “האמיתיות” שמנוע החיפוש של גוגל מצא. תוצאות אלו, הן תוצאה של קידום אורגני. קידום זה, מתמחה ומתמקד בשפת ה SEO, אופטימיזצית מנוע חיפוש (Search Engine Optimization). בעזרת קידום אורגני, אפשר לעלות במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, לפי הגדרה של מילות חיפוש מסויימות או ביטויים. בשונה מקידום ממומן, תוצאות הקידום של תוצאות אלו יקח זמן רב יותר, ועבודה מרובה אף יותר, אך יש לשכור כי הן בסופו של התהליך, ישקפו את התוצאות אשר הציבור מחפש אחריהן, ומאמין בכשירותן (שכן חלק נרחב מן הציבור מודה לעובדה כי התוצאות העליונות בגוגל הן בתשלום).

איך קידום אורגני עובד?

העבודה שמאחורי קידום אורגני מסתמכת על מספר פרמטרים. אין ספק כי גודל האתר, הוותק והתנועה בו, הינם מדדים קריטיים העשויים לחזק אתר. על כן תחילה, יש להעמיס את האתר בתוכן רלוונטי אשר מתכתב עם מילות החיפוש שבחרתם. בהמשך, תוכן זה גם ימשוך אליו קוראים, אשר יגדילו את התנועה באתרכם. לאחר מכן, יש למלא את האתר בקישורים פנימיים וחיצוניים רלוונטיים, שכן אתם רוצים כי אתרכם יתכתב ויקושר עם אתרים אחרים בעולם התוכן שלו. מומלץ לקשר את האתר לאתרים בעלי תנועה גדולה, או כאלו הזוכים לחשיפה. מיותר לציין כי אין לקשר לאתרים מסחריים אחרים, שכן כך אתם בעצם גם מסייעים למתחרים שלכם. איכות המאמרים, ונכונותם מבחינת השפה, הם מדדים נוספים אשר יסייעו בקידום האורגני של אתרכם. שפת מטא נכונה, תעזור לגוגל לסמן את אתרכם ביתר קלות, ולקשר אליו את הנדרש. מלאכה מיומנת זו, היא תוצאה של עבודה סיזיפית ומקצועית, אשר מבצעים משרדי פרסום וחברות שיווק רבות, וביניהם גם משרד פרסום ברזילי מור.