קידום בטוויטר

הרשת החברתית של טוויטר מתחילה בשנים האחרונות לתפוס את מקומה בקרב הציבור הישראלי (על אף התחרות החזקה והעיקשת מצד פייסבוק במלחמה על תואר הרשת החברתית המובילה). יותר יותר משתמשים פונים גם אל אתר זה, בכדי לשתף, להעלות תכנים ולבדר. התנועה הערה באתר, ריבוי המשתמשים בו ופוטנציאל החשיפה, מהווים מכרה זהב של ממש לאלו אשר מחפשים דרך לפרסם ולמתג את עצמם. צוותו של משרד פרסום ברזילי מור יציג בפניכם במאמר זה, מספר רעיונות ונקודות בנושא של קידום בטוויטר.

מה זה טוויטר?

רשת הציוצים של טוויטר, היא רשת חברתית אשר מאפשרת לגולשים בה להיחשף אחר אנשים וחברות אשר אחריהם הם מעוניינים לעקוב. יתרונה הבולט של רשת זו, היא התכיפות בה המשתמשים מעלים תכנים, שכן כל הקונספט מאחורי אתר זה הוא לירות את אשר על ליבך, “להפגיז” בהגיגים. בניגוד לפייסבוק בו מעלים המשתמשים מספר סטטוסים ביום, בטוויטר העלאת התוכן לא פוסקת. הממשק הקל והנוח של האפילקציה של האתר, מאפשר לאנשים גישה נוחה להעלות את דבריהם באתר, ובכך להמשיך ולהשתמש ברשת. גם למפרסמים יש מקום בעולם זה, וכמו שידוענים רבים פתחו לעצמם פרופילים, כך גם חברות גדולות עשו בהתאם.

מה היתרונות בטוויטר?

החזקת חשבון טוויטר, יאפשר לכם להעלות תכנים משלכם אל לקוחות פוטנציאלים, בחינם ובכל עת. ניתן לפרסם ולמתג את עצמכם, באמצעות הכרזה על מבצעים, סחורות חדשות שהגיעו, הצעות לייעול, הכרזה על שידרוג ובעצם על מה לא? במובן זה, מנוע החיפוש של גוגל גם “קורא” קידום בטוויטר והפניות במסגרת התוצאות. קידום באינטרנט זה, אינו הדבר היחידי שאתם מרוויחים ממנו. חשבון הטוויטר הזה ינגיש אתכם אף יותר אל הלקוחות, ויתן להם פלטפורמה נוספת לפנות אליכם עם הצעות, בעיות או תלונות. אין ספק כי הנגשה של אתרך במספר של פלטפורמות, מחזקת את קשריה הקהל ומעלה את קרן יחסי הציבור והמוניטין של העומד מאחור. אולם כבכל תחום, יש מקום לתת לאנשי מקצוע מנוסים של פרסום ושיווק, לנהל את חשבון זה או לתדרך אתכם בזמן פועלכם. אינכם רוצים לגרום למצב בו אתם מכבידים ומעמיסים יתר על המידה על העוקבים שלכם.