שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט ,חובה לכל עסק!

שיווק באינטרנט בימינו הוא חובה לכל בעל אתר, כמעט לכל עסק שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט עסקי העוזר לו לשווק את עצמו בצורה הטובה והיעילה ביותר. זאת מכיוון שהאינטרנט תופס מקום חזק בעולמו של הצרכן.

על פי נתונים סטטיסטיים לשנת 2010 מידי יום נשלחים מעל ל 10 ביליון מיילים. נתון זה הינו גדול יותר מכמות הדואר הנשלחת בשנה בארצות הברית כולה.

אחוז הגדילה של האינטרנט הוא הגדול והמרבי ביותר מכל אמצעי מדיה אחר. האינטרנט מתפתח בקצב המהיר ביותר. בכדי להגיע ל 50 מיליון משתמשים לקח לאינטרנט חמש שנים להגיע ליעד זה, בניגוד לרדיו שלקח לו כמעט 38 שנים, לטלוויזיה לקח  13 שנה ולכבלים 10 שנים.

על מנת להבין את היעילות של שיווק באינטרנט יש להבין בראש ובראשונה מהו שיווק?

שיווק היא פעילות ניהולית וחברתית אשר נועדה לספק צרכים ורצונות (תועלות מבוקשות) באמצעות תהליך החליפין של מוצרים וערכים. בנוסף, על מנת שהפעילות הניהולית תתבצע כיאות יש לחשוב בצורה דינאמית ומעגלית:

  • ניתוח- בתחילה יש לאסוף מידע.
  • תכנון- לאחר תהליך ניתוח המידע ואסיפתו יש לבצע תוכנית פעולה שבה מפרטים מהן המטרות, כיצד משיגים אותן וכיצד יש לבדוק את השגת המטרות.
  • יישום- בשלב זה מוציאים לפועל את תוכנית הפעולה.
  • בקרה- בשלב זה משווים בין התכנון ליישום. הסקת מסקנות והזנת נתונים חדשים למערכת הניתוחית.
  • וחוזר חלילה שוב לשלב הראשון של הניתוח.

שיווק הוא תהליך פסיכולוגי במהותו. השיווק מתחיל בצורך של הצרכן כאשר ישנו פער בין המצוי לרצוי. הארגון בא לענות על הצורך של הצרכן. הפעולה השיווקית מתבצעת על מנת לגרום לצרכן הפוטנציאלי לפנות לארגון העסקי. השיווק כולל בתוכו מספר פעולות המביאות את המוצר המתבקש אל הלקוח. בנוסף, על ידי פעולת השיווק הלקוח בוחר במוצר מסוים ומעדיף אותו על פני מוצרים אחרים המוצעים בשוק.

 פעילות שיווק באינטרנט 

הפעילות השיווקית מתחלקת לשני גורמים עיקריים:

  1. הפעילות השיווקית מתפרסת למספר רב של צרכנים אשר מקבלים את המסר באותו הזמן. הדרך הביצועית של פעולה שיווקית היא פרסום.
  2. פעולת השיווק היא פעולה חד כיוונית. הצרכן נחשף למסר והוא אינו יכול לדבר בחזרה עם המפרסמים. ברגע שלקוח פוטנציאלי נחשף למסר שארגון כלשהו פרסם התגובה שלו תהיה תלויה במסר עצמו.

בעקבות הכוח הרב שיש לאינטרנט היום, יש הגורסים  כי שיתופיות היא כלי משמעותי להצלחת קמפיין שיווקי באינטרנט.

האינטרנט הוא אמצעי מדיה משמעותי בכך שיש לו אפשרות של שיווק ויראלי, שיווק המועבר על ידי הצרכנים עצמם ב רשתות חברתיות. חברה ידועה וחזקה בארצות הברית אשר ניצלה את הכוח הגדול הזה של האינטרנט הוא חברת

 T-MOBILE. החברה ידועה בסרטונים המשעשעים שהיא מעלה לרשת. סרטונים אלה זוכים לתפוצה גדולה ורחבה בקרב הצרכנים הוירטואליים.

חלומו הגדול של כל ארגון עסקי הוא  להגיע ליעד הנכסף ביותר- להיות ראשון בגוגל. יש חוקרים הטוענים כי ההצלחה טמונה בשיתופי פעולה עסקיים בין חברות וגורמים שונים.

ברגע שכל ארגון עסקי יבין את המהות והיתרונות של שיווק באינטרנט הדרך שלו להשגת המטרות והיעדים תהיה יעילה יותר.

לייעוץ ולקידומכם ברשת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

ובטלפון : 1-599-502-504

[contact-form-7 404 "Not Found"]