שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות- על שיווק בכלל

שיווק זו פעולה שמטרתה לרוב היא בפאן העסקי או החברתי. באמצעות השיווק מנסה החברה לקדם את מכירותיה של מוצר כלשהו או לשווק ולקדם את שירותיהם השונים. מטרות השיווק הן שונות ורבות. כך למשל, תעמולת בירות הינה בעלת מטרה פוליטית מסוימת, זאת לעומת פרסומות בעלות מטרה של הצלת חיים והעלאת המודעות לזהירות בדרכים. פעולת השיווק כוללת ראשית כל, זיהוי קהל היעד הפוטנציאלי וכן איתור תתי קבוצות המשתייכות לאותו קהל יעד. יש צורך להבין את הצרכים של אותו קהל היעד ולענות על צרכיהם במידת האפשר. כמו כן, יש צורך לבחון את האופן בו יועבר המסר, האם הפרסומת תפורסם בעלונים מסויימים או בעיתונים וכן ישנה האפשרות לפרסם באמצעי התקשורת השונים. האמצעי בו יועבר המסר צריך להיות נגיש לאוכלוסיית היעד. כך למשל במידה ומעוניינים להגיע לקהל יעד בתפוצה רחבה מאוד, לקהל יעד מגוון ניתן להשתמש ברשת האינטרנט ככלל וברשתות חברתיות בפרט.

שיווק ברשתות חברתיות- בפרט

שיווק ברשתות חברתיות הוא אחד מיני רבים מאופני השיווק שניתן ליישם כיום. שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לעשות שימוש באינטרנט שזו בעצם הפינה החמה כיום. מרבית האוכלוסייה נחשפת כיום ונעזרת ברשת האינטרנט לשם מטרות שונות. לאחוזים ניכרים יש כיום עמודים שונים ברשתות החברתיות כך שיווק ברשתות חברתיות כיום הוא רלוונטי ביותר. רשתות חברתיות זו השפה המדוברת כיום, כפועל יוצא היא אף הנשמעת ביותר. בשונה מהשיווק בטלוויזיה וברדיו, מדובר באופן מעודן יותר של שיווק שפחות ממרפק ודוחק את הצרכן אלא יותר מציע לצרכן מסרים ותכנים מסוימים. כך שהמסר הפרסומי המועבר באמצעות הרשתות החברתיות לא נופל על אוזניים ערלות. מה יכיל אתר הבית שלכם? בדף הברוכים הבאים יהיה מפרט של השירותים וכן של המוצרים המוצעים לקהל. כמו כן, יהיה דף שיכלול עדכונים חדשים. בנוסף, גלריה שתכיל תמונות של המוצרים השונים וכן תמונות מהשקות שונות. בנוסף, דף עם הפרטים הרלוונטיים ליצירת קשר. וכן דפים נוספים המותאמים לצרכים הפרסומיים שלכם שיענו על צרכי הלקוח.