Blog

קידום אורגני

מה זה קידום אורגני?

בכדי להגדיר מהו קידום אורגני, יש להבדילו תחילה מן הדומה לו, קידום ממומן. קידום ממומן הן אותן תוצאות העולות בעת שימוש במנוע החיפוש של גוגל, אשר מופיעות בצד שמאל או במעלה התוצאות תחת רקע בעל צבע. תוצאות אלו, הושמו שם בתשלום, ובכוונה תחילה לפי הגדרות מדויקות של מילות חיפוש. תוצאות אלו יופיעו שם על בסיס יומי עד אשר מועד ההקלקה או החשיפה להן יפרע. לעומתן, יתר התוצאות אשר מופיעות על גבי הדף הלבן, הן התוצאות “האמיתיות” שמנוע החיפוש של גוגל מצא. תוצאות אלו, הן תוצאה של קידום אורגני. קידום זה, מתמחה ומתמקד בשפת ה SEO, אופטימיזצית מנוע חיפוש (Search Engine Optimization). בעזרת קידום אורגני, אפשר לעלות במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, לפי הגדרה של מילות חיפוש מסויימות או ביטויים. בשונה מקידום ממומן, תוצאות הקידום של תוצאות אלו יקח זמן רב יותר, ועבודה מרובה אף יותר, אך יש לשכור כי הן בסופו של התהליך, ישקפו את התוצאות אשר הציבור מחפש אחריהן, ומאמין בכשירותן (שכן חלק נרחב מן הציבור מודה לעובדה כי התוצאות העליונות בגוגל הן בתשלום).

איך קידום אורגני עובד?

העבודה שמאחורי קידום אורגני מסתמכת על מספר פרמטרים. אין ספק כי גודל האתר, הוותק והתנועה בו, הינם מדדים קריטיים העשויים לחזק אתר. על כן תחילה, יש להעמיס את האתר בתוכן רלוונטי אשר מתכתב עם מילות החיפוש שבחרתם. בהמשך, תוכן זה גם ימשוך אליו קוראים, אשר יגדילו את התנועה באתרכם. לאחר מכן, יש למלא את האתר בקישורים פנימיים וחיצוניים רלוונטיים, שכן אתם רוצים כי אתרכם יתכתב ויקושר עם אתרים אחרים בעולם התוכן שלו. מומלץ לקשר את האתר לאתרים בעלי תנועה גדולה, או כאלו הזוכים לחשיפה. מיותר לציין כי אין לקשר לאתרים מסחריים אחרים, שכן כך אתם בעצם גם מסייעים למתחרים שלכם. איכות המאמרים, ונכונותם מבחינת השפה, הם מדדים נוספים אשר יסייעו בקידום האורגני של אתרכם. שפת מטא נכונה, תעזור לגוגל לסמן את אתרכם ביתר קלות, ולקשר אליו את הנדרש. מלאכה מיומנת זו, היא תוצאה של עבודה סיזיפית ומקצועית, אשר מבצעים משרדי פרסום וחברות שיווק רבות, וביניהם גם משרד פרסום ברזילי מור.

קידום ביוטיוב

מאז רכשה ענקית האינטרנט גוגל את אתר הסרטונים של יוטיוב, ניתן לקבוע באופן חלקי אך די ברור,  כי כל הקידומים אשר נעשים במסגרת מנוע החיפוש של גוגל או זה של יוטיוב, כי הם משפיעים זה על זה ובמידה מה מסונכרנים אפילו. המשמעות היא, כי ביצוע קידומים בגוגל של SEO, וגם ביצוע קידום ביוטיוב, יקנו לכם תוצאות פוריות בשני האתרים עמוסי התנועה הללו, אשר בתקווה גם יזרימו תנועה לאתרכם.

 על קידום בגוגל וגם על קידום ביוטיוב

קידום בגוגל מרוכז ברובו דרך קידום אורגני, אשר משמעותו כי יש לכתוב את התכנים המועלים אצלכם לאתר בצורה נכונה וב”שפה” שהמנוע של גוגל דובר, וגם דרך קידום ממומן אשר מבטיח לכם חשיפה בתוצאות הראשונות של גוגל לפי מילות חיפוש וביטויים אשר אתם קובעים מראש (בהתאם לסכום הכספי שתשלמו ופר הקלקות). על כן, ביצוע קידום מעין SEO גם באתר יוטיוב, משפיע גם על התוצאות במנוע של גוגל, מחזק אותן, וגורם לכך שאתם זוכים לחשיפת יתר. בעזרת שני כלים אלו, תוכלו לסייע לקדם את אתרכם במנוע החיפוש של גוגל, אך על ידי נקיטת מספר פעולות הקשורות אל קידום ביוטיוב, תוכלו לסייע למטרה הראשונית שלכם של קידום בגוגל להתחזק.

איך בעצם עושים קידום ביוטיוב? 

קידום ביוטיוב הוא ביצוע פעולות פשוטות אך רגישות, של הכנסת תוכן לעולם תוכן רלוונטי, שתילת מילות מפתח רלוונטיות וקידום התנועה בדף. בעזרת כל אלו, ניתן לבצע קידום סרטונים, אשר ישפיע בצורה כזו או אחרת גם על תוצאות החיפושים בגוגל. באמצעות קשירה נכונה בין מילות החיפוש שברצונכם להופיע בגינם במנוע של גוגל, לאלו אשר ניתן בעקבותם לאתר את סרטונכם במנוע של יוטיוב, ניתן לבצע קידום באינטרנט בשתי החזיתות.

 מחפשים לעשות קידום באינטרנט? יש לנו משרד פרסום מומחה

משרד פרסום ברזילי מור הינו מומחה בכל הקשור אל קידום באינטרנט. יש לנו שיטות וטכניקות אשר צברנו במהלך הניסיון שלנו, אשר יבטיחו לכם תוצאות בכל הקשור אל קידום בגוגל או קידום ביוטיוב. אנו ממליצים לכם את האופציה של הפקת סרטוני תדמית, כמו גם הפקת סרטונים “רגילים”, אשר ישרתו את אתרכם, ויעזרו לו להתפתח מבחינת תוכן, תנועה באתר וגם קידום באינטרנט.

קידום בפייסבוק

עולם האינטרנט מזה שנים רבות תופס מקום מרכזי בחייהם של בני האדם. יותר ויותר פעילויות ואפשרויות, נפתחות ונהיות זמינות לאדם ברשת, והוא כיום יכול לבצע מן הבית פעולות רבות אשר בעבר היה צריך לצאת בגינן מן הבית. השהות הזו של בני האדם ברשת, הופכת את המקום לפוטנציאל אדיר של חשיפה. אכן, יותר ויותר מפרסמים נוטשים אט אט את מסך הטלוויזיה, ועוברים לפרסם דרך מסך המחשב.

פרסום באינטרנט, עולם ומלואו

פרסום באינטרנט הוא מושג רחב. יש לו צורות וגוונים רבים, ורבות הן השיטות והטכניקות אשר נמצאות בשימוש בכדי לקדם אתר או עסק כזה או אחר. פרסום באינטרנט פופולרי במיוחד, הוא פרסום אורגני או קידום ממומן, אשר נמצאים זמינים במנוע החיפוש של גוגל, אשר כמובן נחשב לאחד מן האתרים המובילים בעולם. אולם ישנו עוד אתר אשר אנשים רבים פוסחים עליו, והוא אתר גדול לא פחות. אנו כמובן מדברים על האימפריה של פייסבוק, וכיצד ניתן להשתמש ברשת החברתית בכדי לקדם את עסקכם שלכם.

פרסום באינטרנט; הנישה של פייסבוק

הרשת החברתית של פייסבוק היא מקום מפגש, שהייה ומפלט בעבור כמעט כל בני האדם. מיליארדי משתמשים פוקדים את האתר מדי יום, ומעשית נמצאים מחוברים עליו כל הזמן, בין אם דרך הטלפון החכם או ברקע כאשר עובדים על המחשב. כמות האנשים באתר, מהווה למעשה מכרה זהב של ממש לאלו אשר שואפים לפרסם או להביא קידום בפייסבוק לאתר שלהם. אין הכוונה כי בהכרח יש להשתמש בפרסומות ובמודעות אשר ישנן באתר (בדרך כלל שתולות מצד ימין בעמוד הבית, או כפיד שני בגלילה), ודעו כי ניתן לנצל את השימושים השונים שהאתר מציע, בכדי לקדם עצמכם גם בחינם. מה שלמשל משרד פרסום ברזילי מור עושה, הוא לפתוח עמוד פייסבוק ללקוח, אשר גם מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם מהווה מקום לעלייה של תכנים, חשיפה וקשר אל מול הלקוחות. כמו כן, חשוב לקשר את העמוד שפתחתם אל עמודים אחרים בפייסבוק מעולם התוכן שלו. עמוד נגיש, זמין, עדכני ומתעדכן, מושך אליו לקוחות ואנשים, ומגדיל את התנועה שבו המובילה בסופו של דבר גם לאתר הבית.

פרסום ושיווק באינטרנט

פרסום באינטרנט הוא דרך אפקטיבית להגיע למיליוני גולשים 4,300,000 ליתר דיוק במדינת ישראל.

בכל יום מתווספים המוני אנשים לקהילת המשתמשים. אנשים אלו משתייכים למגוון פלחי האוכלוסייה ולכל שכבות הגילאים .

וכיום עומד חשיפת האינטרנט במשקי בית בישראל על 57% יותר מכל מדיה אחרת הקיימת בשוק.

מסיבה זו , פרסום ברשת נהפך לפופולארי ואפקטיבי עבור כל עסק באשר הוא.

כל חברה , קטנה , בינונית או גדולה , נעזרת היום בחשיפה באמצעות האינטרנט כדי להרחיב את מעגל לקוחותיה .

מהם יתרונות הפרסום באינטרנט לעומת פרסום במדיות אחרות כגון פרסום בעיתונים או ברדיו ?

חשיפה גדולה יותר 

מודעה באינטרנט נחשפת לקהל לקוחות רחב ונעשית בצורה פסיבית הווי אומר אתה לא משכנע אנשים לקנות אלא

אם המודעה או הדף נחיתה שלך רלוונטי הם משאירים פרטים או לחלופין מתקשרים .

לעומת זאת בטלויזה או ברדיו את עושה זאת בצורה אקטיבית ורוב האנשים נרתעים כי הם אוהבים לשלוט על הרכישות

שהם מבצעים ולבצע קניה חכמה אחרי בדיקת כמה אתרים באותו תחום רלוונטי.

אפשרות לפילוח –

אפשר לכוון פרסום דרך האינטרנט לקהל יעד ממוקד. הפילוח הזה יסייע לך להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך וכך לקלוע למטרה .

לדוגמה – בפייסבוק, ניתן לבצע פרסום לפי פילוח של מין, גיל, מיקום גיאוגרפי וכו’. לדוגמה, אם אתה יודע, שרוב לקוחותיך הן נשים בנות 30-35 מאזור המרכז,

תוכל לפנות אליהן בקלות. המודעה שלך תתנוסס בשולי הדף ותמשוך את תשומת ליבן.

כמובן שכל קמפיין, בין אם נעשה בגוגל, בפייסבוק או באמצעות באנר באתר כלשהוא, צריך להיעשות בידיו המיומנות של משרד פרסום.

המשרד המיומן אחראי לכך שההשקעה התקציבית תחזיר את עצמה. אמנם תוכל להעלות את הקמפיין בכוחות עצמך, אך חבל שתשקיע כסף סתם ולא תראה תוצאות.

כלים אנליטיים –

היתרון של פרסום במדיית האינטרנט, הוא שאפשר לעקוב אחריו בעזרת כלים אנליטיים אפקטיביים.

כך משרד פרסום יכול לעקוב אחרי המודעה ואחרי הצלחת הקמפיין. אם מדובר למשל בדף נחיתה, אפשר לקבל דיווח אודות כמות האנשים שהקליקו על המודעה,

כמות האנשים ש”ברחו”, כמות האנשים שהשאירו את פרטיהם בטופס צור קשר, פרק הזמן שבו אנשים שהו וצפו במודעה וכו’. בצורה זו,

משרד פרסום מקבל פידבק אודות הנקודות המוצלחות של הקמפיין וגם לגבי הנקודות החלשות, שיש לשפרן.

זמינות רבה יותר –

פרסום באינטרנט הוא מהיר יותר. ידוע כי משרד פרסום המציע שיווק אונליין עובד במשך שעות מרובות, כך שהוא עומד לרשותך גם בשעות הערב.

מודעה יותר אינפורמטיבית ויותר דינמית –

באמצעות פרסום דרך האינטרנט אפשר לפרט יותר על המבצעים או המוצרים שאתה מציע.

הפרסום נעשה לרוב כך : הגולשים ילחצו על לינק כלשהוא כדי לקבל פרטים נוספים ויגיעו לדף הנחיתה שלך.

הדף הזה כמובן מעוצב באופן אטרקטיבי, מושך ואינטראקטיבי. בדף הזה הגולשים יכולים לקבל פרטים לגבי המוצרים ועל מחירם .

תשלום גמיש –

יתרון נוסף של פרסום זה הוא שאתה קובע את התקציב שלך , בניגוד לפרסום במדיות אחרות כגון: בעיתון התשלום קבוע.

פרסום ושיווק באינטרנט- באופנים שונים

פרסום ושיווק באינטרנט הינו שימוש בכלי האינטרנטי לשם שיווק ופרסום של תכנים שונים. ביניהם, קידום מכירות מוצרים, שירותים שונים וכן אידיאות, הגיגים שונים של אנשים. השיווק באמצעות האינטרנט הוא רכיב במסחר האלקטרוני עבור עסקים גדולים כקטנים. ניתן להקים אתרים שישמשו לקידום התכנים הפרסומיים, שיעבירו את המסר לקהל הרחב. כמו כן, ניתן לעשות שימוש במנועי חיפוש כמקדמים, כך שמנועי החיפוש יאתרו בצורה טובה וישירה את האתר הפרסומי. ישנם בלוגים המשמשים לפרסום, פרסום באמצעות כתבות בעיתונות, באמצעות דואר אלקטרוני. בדרך כלל כאשר מעוניינים כי הפרסום, תצלח דרכו, עושים זאת במספר דרכים. פרסום ושיווק באינטרנט מהווה בחיים המודרניים כלי מרכזי בהשגת המטרה הפרסומית. כאשר האופן המרכזי בו משווקים באינטרנט הוא באמצעות “שיווק ויראלי”, כך שמי שמעביר את המסר, הפרסומת, הוא קהל היעד, בשיטת “כדור שלג” של- “חבר מביא חבר”. אתר אינטרנט מקוון הינו בסיסי כיום עבור ארגון או חברה המעוניינים לתפוס תאוצה מול מתחריהם בשוק.

פרסום ושיווק באינטרנט- היסטוריה ויתרונות

שיווק באינטרנט, בתחילת דרכו היה באמצעות טקסטים פשוטים שהציגו מידע על מוצרים שונים. בהמשך אף התווספו פרסומות גרפיות וכיום מנועי החיפוש מהווים קשר עיקרי לאתרי פרסום שונים. פרסום ושיווק באינטרנט טומן בחובו יתרונות רבים. ביניהם ניתן להעריך ולאמוד את הצלחת הקמפיין, זאת באמצעות ניטור של התנועות באתר הפרסומי. ניתן לבדוק אילו רכישות בוצעו, ניתן לראות את כמויות הצפיות והמבקרים באתר וכן על זה הדרך. בנוסף, האינטרנט הוא כלי זמין ונגיש כך שהלקוחות יכולים לבצע רכישה מהבית, בכל עת שיחפצו, יוכלו למלא אחר הצרכים שלהם. יתר על כן, שיווק באמצעות האינטרנט עשוי להוזיל את עלות השיווק והפרסום, זאת משום שניתן לצמצמם באנשי השיווק בשטח וכן כמות אנשי המכירות בשטח גם כן תפחת. לבסוף, מדובר בכלי בעל תפוצה רחבה אשר המסר המועבר דרכו יכול להגיע לאוכלוסיות בארץ ובחו”ל, בקלות, במהירות וביעילות.

קידום ברשת האינטרנט

קידום ברשת האינטרנט הינו דבר מהותי וקריטי לבעלי עסקים, ועל כן המלאכה של קידום ברשת עשויה להיות לא יעילה במידה ומבצעים קידום ברשת שאינו מתאים או שאינו מבוצע כראוי, הדבר ישפיע על מיקומכם בעת תוצאות החיפוש ואולי אף “ישרוף” אתכם מבחינת גוגל. ישנו תהליך המשלב אמצעים, כלים ושיטות, כדי שאותו קידום ברשת יצלח ויהיה נכון. על כן מומלץ להיעזר במומחים בתחום.

לכן תחת קטגוריה זו ניתן למצוא יחסי ציבור ברשתות החברתיות, הפקת סרטונים ביו טיוב, קידום אורגני בגוגל ועוד. אולם כאשר מדברים על קידום ברשת האינטרנט בדרך כלל, מתכוונים לשני סוגים של קידומים הקשורים למנוע החיפוש של גוגל; האחד, קידום ממומן, השני, קידום אורגני. קידום ממומן הוא קידום הוא סוג של קידום שניתן לראות תוצאות מיידיות במקומות בולטים במעלה סולם התוצאות. מן הצד השני, קידום אורגני הוא כזה אשר באמצעות פעילות אינטנסיבית ומדודה של העלאת תכנים, הכנסת קישורים וחיזוק אתר באמצעים נוספים, כי אתרכם אט אט יעלה בסולם התוצאות האמיתי של גוגל.

 

שיווק ברשת האינרטנט

גם קידום ממומן וגם קידום אורגני חשובים בשלב התפתחותו של אתר. בתחילת דרכו של האתר מומלץ להתחיל עם קידום ממומן אשר יביא אותו לתודעה ולתוצאות מיידיות. עם הזמן, כאשר מרחיבים ובונים את עולם התוכן של האתר, ומגדילים את התנועה בו, ניתן יהיה לראות ניצנים של העבודה הארוכה שנעשתה במסגרת קידום אורגני. השניים משתלבים יחדיו לכדי סינרגיה, בכל הקשור לפועלו של קידום ברשת.

נכתב בשת”פ עם פרסונסמדיה

קידום בלוג

עולם הבלוגים החל בשנים האחרונות לתפוס תאוצה רבתית, כאשר לאור הימצאותן של רשתות חברתיות המפצירות בנו לשתף מידע ואת עולמנו עם כל לאורכו של כל היום, כל יום, ולאור הימצאות אפליקציות רבות אשר בלחיצת כפתור משדרות לכלל הסובבים אותנו את אשר אנו חווים ממש ברגע זה, החלה אופנה של בלוגים לצוץ ולפרוח. בבלוגים אלו, אנשים רבים משתפים את אשר על ליבכם או את מחשבותיהם עם העולם, או בוחרים להעלות תכנים ממוקדים בעולם תוכן מסוים.

Read More

מה זה קידום אורגני?

בכדי להגדיר מהו קידום אורגני, יש להבדילו תחילה מן הדומה לו, קידום ממומן. קידום ממומן הן אותן תוצאות העולות בעת שימוש במנוע החיפוש של גוגל, אשר מופיעות בצד שמאל או במעלה התוצאות תחת רקע בעל צבע. תוצאות אלו, הושמו שם בתשלום, ובכוונה תחילה לפי הגדרות מדויקות של מילות חיפוש. תוצאות אלו יופיעו שם על בסיס יומי עד אשר מועד ההקלקה או החשיפה להן יפרע. לעומתן, יתר התוצאות אשר מופיעות על גבי הדף הלבן, הן התוצאות “האמיתיות” שמנוע החיפוש של גוגל מצא. תוצאות אלו, הן תוצאה של קידום אורגני. קידום זה, מתמחה ומתמקד בשפת ה SEO, אופטימיזצית מנוע חיפוש (Search Engine Optimization). בעזרת קידום אורגני, אפשר לעלות במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, לפי הגדרה של מילות חיפוש מסויימות או ביטויים. בשונה מקידום ממומן, תוצאות הקידום של תוצאות אלו יקח זמן רב יותר, ועבודה מרובה אף יותר, אך יש לשכור כי הן בסופו של התהליך, ישקפו את התוצאות אשר הציבור מחפש אחריהן, ומאמין בכשירותן (שכן חלק נרחב מן הציבור מודה לעובדה כי התוצאות העליונות בגוגל הן בתשלום).

איך קידום אורגני עובד?

העבודה שמאחורי קידום אורגני מסתמכת על מספר פרמטרים. אין ספק כי גודל האתר, הוותק והתנועה בו, הינם מדדים קריטיים העשויים לחזק אתר. על כן תחילה, יש להעמיס את האתר בתוכן רלוונטי אשר מתכתב עם מילות החיפוש שבחרתם. בהמשך, תוכן זה גם ימשוך אליו קוראים, אשר יגדילו את התנועה באתרכם. לאחר מכן, יש למלא את האתר בקישורים פנימיים וחיצוניים רלוונטיים, שכן אתם רוצים כי אתרכם יתכתב ויקושר עם אתרים אחרים בעולם התוכן שלו. מומלץ לקשר את האתר לאתרים בעלי תנועה גדולה, או כאלו הזוכים לחשיפה. מיותר לציין כי אין לקשר לאתרים מסחריים אחרים, שכן כך אתם בעצם גם מסייעים למתחרים שלכם. איכות המאמרים, ונכונותם מבחינת השפה, הם מדדים נוספים אשר יסייעו בקידום האורגני של אתרכם. שפת מטא נכונה, תעזור לגוגל לסמן את אתרכם ביתר קלות, ולקשר אליו את הנדרש. מלאכה מיומנת זו, היא תוצאה של עבודה סיזיפית ומקצועית, אשר מבצעים משרדי פרסום וחברות שיווק רבות, וביניהם גם משרד פרסום ברזילי מור.

מאז רכשה ענקית האינטרנט גוגל את אתר הסרטונים של יוטיוב, ניתן לקבוע באופן חלקי אך די ברור,  כי כל הקידומים אשר נעשים במסגרת מנוע החיפוש של גוגל או זה של יוטיוב, כי הם משפיעים זה על זה ובמידה מה מסונכרנים אפילו. המשמעות היא, כי ביצוע קידומים בגוגל של SEO, וגם ביצוע קידום ביוטיוב, יקנו לכם תוצאות פוריות בשני האתרים עמוסי התנועה הללו, אשר בתקווה גם יזרימו תנועה לאתרכם.

 על קידום בגוגל וגם על קידום ביוטיוב

קידום בגוגל מרוכז ברובו דרך קידום אורגני, אשר משמעותו כי יש לכתוב את התכנים המועלים אצלכם לאתר בצורה נכונה וב”שפה” שהמנוע של גוגל דובר, וגם דרך קידום ממומן אשר מבטיח לכם חשיפה בתוצאות הראשונות של גוגל לפי מילות חיפוש וביטויים אשר אתם קובעים מראש (בהתאם לסכום הכספי שתשלמו ופר הקלקות). על כן, ביצוע קידום מעין SEO גם באתר יוטיוב, משפיע גם על התוצאות במנוע של גוגל, מחזק אותן, וגורם לכך שאתם זוכים לחשיפת יתר. בעזרת שני כלים אלו, תוכלו לסייע לקדם את אתרכם במנוע החיפוש של גוגל, אך על ידי נקיטת מספר פעולות הקשורות אל קידום ביוטיוב, תוכלו לסייע למטרה הראשונית שלכם של קידום בגוגל להתחזק.

איך בעצם עושים קידום ביוטיוב? 

קידום ביוטיוב הוא ביצוע פעולות פשוטות אך רגישות, של הכנסת תוכן לעולם תוכן רלוונטי, שתילת מילות מפתח רלוונטיות וקידום התנועה בדף. בעזרת כל אלו, ניתן לבצע קידום סרטונים, אשר ישפיע בצורה כזו או אחרת גם על תוצאות החיפושים בגוגל. באמצעות קשירה נכונה בין מילות החיפוש שברצונכם להופיע בגינם במנוע של גוגל, לאלו אשר ניתן בעקבותם לאתר את סרטונכם במנוע של יוטיוב, ניתן לבצע קידום באינטרנט בשתי החזיתות.

 מחפשים לעשות קידום באינטרנט? יש לנו משרד פרסום מומחה

משרד פרסום ברזילי מור הינו מומחה בכל הקשור אל קידום באינטרנט. יש לנו שיטות וטכניקות אשר צברנו במהלך הניסיון שלנו, אשר יבטיחו לכם תוצאות בכל הקשור אל קידום בגוגל או קידום ביוטיוב. אנו ממליצים לכם את האופציה של הפקת סרטוני תדמית, כמו גם הפקת סרטונים “רגילים”, אשר ישרתו את אתרכם, ויעזרו לו להתפתח מבחינת תוכן, תנועה באתר וגם קידום באינטרנט.

עולם האינטרנט מזה שנים רבות תופס מקום מרכזי בחייהם של בני האדם. יותר ויותר פעילויות ואפשרויות, נפתחות ונהיות זמינות לאדם ברשת, והוא כיום יכול לבצע מן הבית פעולות רבות אשר בעבר היה צריך לצאת בגינן מן הבית. השהות הזו של בני האדם ברשת, הופכת את המקום לפוטנציאל אדיר של חשיפה. אכן, יותר ויותר מפרסמים נוטשים אט אט את מסך הטלוויזיה, ועוברים לפרסם דרך מסך המחשב.

פרסום באינטרנט, עולם ומלואו

פרסום באינטרנט הוא מושג רחב. יש לו צורות וגוונים רבים, ורבות הן השיטות והטכניקות אשר נמצאות בשימוש בכדי לקדם אתר או עסק כזה או אחר. פרסום באינטרנט פופולרי במיוחד, הוא פרסום אורגני או קידום ממומן, אשר נמצאים זמינים במנוע החיפוש של גוגל, אשר כמובן נחשב לאחד מן האתרים המובילים בעולם. אולם ישנו עוד אתר אשר אנשים רבים פוסחים עליו, והוא אתר גדול לא פחות. אנו כמובן מדברים על האימפריה של פייסבוק, וכיצד ניתן להשתמש ברשת החברתית בכדי לקדם את עסקכם שלכם.

פרסום באינטרנט; הנישה של פייסבוק

הרשת החברתית של פייסבוק היא מקום מפגש, שהייה ומפלט בעבור כמעט כל בני האדם. מיליארדי משתמשים פוקדים את האתר מדי יום, ומעשית נמצאים מחוברים עליו כל הזמן, בין אם דרך הטלפון החכם או ברקע כאשר עובדים על המחשב. כמות האנשים באתר, מהווה למעשה מכרה זהב של ממש לאלו אשר שואפים לפרסם או להביא קידום בפייסבוק לאתר שלהם. אין הכוונה כי בהכרח יש להשתמש בפרסומות ובמודעות אשר ישנן באתר (בדרך כלל שתולות מצד ימין בעמוד הבית, או כפיד שני בגלילה), ודעו כי ניתן לנצל את השימושים השונים שהאתר מציע, בכדי לקדם עצמכם גם בחינם. מה שלמשל משרד פרסום ברזילי מור עושה, הוא לפתוח עמוד פייסבוק ללקוח, אשר גם מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, וגם מהווה מקום לעלייה של תכנים, חשיפה וקשר אל מול הלקוחות. כמו כן, חשוב לקשר את העמוד שפתחתם אל עמודים אחרים בפייסבוק מעולם התוכן שלו. עמוד נגיש, זמין, עדכני ומתעדכן, מושך אליו לקוחות ואנשים, ומגדיל את התנועה שבו המובילה בסופו של דבר גם לאתר הבית.

פרסום באינטרנט הוא דרך אפקטיבית להגיע למיליוני גולשים 4,300,000 ליתר דיוק במדינת ישראל.

בכל יום מתווספים המוני אנשים לקהילת המשתמשים. אנשים אלו משתייכים למגוון פלחי האוכלוסייה ולכל שכבות הגילאים .

וכיום עומד חשיפת האינטרנט במשקי בית בישראל על 57% יותר מכל מדיה אחרת הקיימת בשוק.

מסיבה זו , פרסום ברשת נהפך לפופולארי ואפקטיבי עבור כל עסק באשר הוא.

כל חברה , קטנה , בינונית או גדולה , נעזרת היום בחשיפה באמצעות האינטרנט כדי להרחיב את מעגל לקוחותיה .

מהם יתרונות הפרסום באינטרנט לעומת פרסום במדיות אחרות כגון פרסום בעיתונים או ברדיו ?

חשיפה גדולה יותר 

מודעה באינטרנט נחשפת לקהל לקוחות רחב ונעשית בצורה פסיבית הווי אומר אתה לא משכנע אנשים לקנות אלא

אם המודעה או הדף נחיתה שלך רלוונטי הם משאירים פרטים או לחלופין מתקשרים .

לעומת זאת בטלויזה או ברדיו את עושה זאת בצורה אקטיבית ורוב האנשים נרתעים כי הם אוהבים לשלוט על הרכישות

שהם מבצעים ולבצע קניה חכמה אחרי בדיקת כמה אתרים באותו תחום רלוונטי.

אפשרות לפילוח –

אפשר לכוון פרסום דרך האינטרנט לקהל יעד ממוקד. הפילוח הזה יסייע לך להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך וכך לקלוע למטרה .

לדוגמה – בפייסבוק, ניתן לבצע פרסום לפי פילוח של מין, גיל, מיקום גיאוגרפי וכו’. לדוגמה, אם אתה יודע, שרוב לקוחותיך הן נשים בנות 30-35 מאזור המרכז,

תוכל לפנות אליהן בקלות. המודעה שלך תתנוסס בשולי הדף ותמשוך את תשומת ליבן.

כמובן שכל קמפיין, בין אם נעשה בגוגל, בפייסבוק או באמצעות באנר באתר כלשהוא, צריך להיעשות בידיו המיומנות של משרד פרסום.

המשרד המיומן אחראי לכך שההשקעה התקציבית תחזיר את עצמה. אמנם תוכל להעלות את הקמפיין בכוחות עצמך, אך חבל שתשקיע כסף סתם ולא תראה תוצאות.

כלים אנליטיים –

היתרון של פרסום במדיית האינטרנט, הוא שאפשר לעקוב אחריו בעזרת כלים אנליטיים אפקטיביים.

כך משרד פרסום יכול לעקוב אחרי המודעה ואחרי הצלחת הקמפיין. אם מדובר למשל בדף נחיתה, אפשר לקבל דיווח אודות כמות האנשים שהקליקו על המודעה,

כמות האנשים ש”ברחו”, כמות האנשים שהשאירו את פרטיהם בטופס צור קשר, פרק הזמן שבו אנשים שהו וצפו במודעה וכו’. בצורה זו,

משרד פרסום מקבל פידבק אודות הנקודות המוצלחות של הקמפיין וגם לגבי הנקודות החלשות, שיש לשפרן.

זמינות רבה יותר –

פרסום באינטרנט הוא מהיר יותר. ידוע כי משרד פרסום המציע שיווק אונליין עובד במשך שעות מרובות, כך שהוא עומד לרשותך גם בשעות הערב.

מודעה יותר אינפורמטיבית ויותר דינמית –

באמצעות פרסום דרך האינטרנט אפשר לפרט יותר על המבצעים או המוצרים שאתה מציע.

הפרסום נעשה לרוב כך : הגולשים ילחצו על לינק כלשהוא כדי לקבל פרטים נוספים ויגיעו לדף הנחיתה שלך.

הדף הזה כמובן מעוצב באופן אטרקטיבי, מושך ואינטראקטיבי. בדף הזה הגולשים יכולים לקבל פרטים לגבי המוצרים ועל מחירם .

תשלום גמיש –

יתרון נוסף של פרסום זה הוא שאתה קובע את התקציב שלך , בניגוד לפרסום במדיות אחרות כגון: בעיתון התשלום קבוע.

פרסום ושיווק באינטרנט- באופנים שונים

פרסום ושיווק באינטרנט הינו שימוש בכלי האינטרנטי לשם שיווק ופרסום של תכנים שונים. ביניהם, קידום מכירות מוצרים, שירותים שונים וכן אידיאות, הגיגים שונים של אנשים. השיווק באמצעות האינטרנט הוא רכיב במסחר האלקטרוני עבור עסקים גדולים כקטנים. ניתן להקים אתרים שישמשו לקידום התכנים הפרסומיים, שיעבירו את המסר לקהל הרחב. כמו כן, ניתן לעשות שימוש במנועי חיפוש כמקדמים, כך שמנועי החיפוש יאתרו בצורה טובה וישירה את האתר הפרסומי. ישנם בלוגים המשמשים לפרסום, פרסום באמצעות כתבות בעיתונות, באמצעות דואר אלקטרוני. בדרך כלל כאשר מעוניינים כי הפרסום, תצלח דרכו, עושים זאת במספר דרכים. פרסום ושיווק באינטרנט מהווה בחיים המודרניים כלי מרכזי בהשגת המטרה הפרסומית. כאשר האופן המרכזי בו משווקים באינטרנט הוא באמצעות “שיווק ויראלי”, כך שמי שמעביר את המסר, הפרסומת, הוא קהל היעד, בשיטת “כדור שלג” של- “חבר מביא חבר”. אתר אינטרנט מקוון הינו בסיסי כיום עבור ארגון או חברה המעוניינים לתפוס תאוצה מול מתחריהם בשוק.

פרסום ושיווק באינטרנט- היסטוריה ויתרונות

שיווק באינטרנט, בתחילת דרכו היה באמצעות טקסטים פשוטים שהציגו מידע על מוצרים שונים. בהמשך אף התווספו פרסומות גרפיות וכיום מנועי החיפוש מהווים קשר עיקרי לאתרי פרסום שונים. פרסום ושיווק באינטרנט טומן בחובו יתרונות רבים. ביניהם ניתן להעריך ולאמוד את הצלחת הקמפיין, זאת באמצעות ניטור של התנועות באתר הפרסומי. ניתן לבדוק אילו רכישות בוצעו, ניתן לראות את כמויות הצפיות והמבקרים באתר וכן על זה הדרך. בנוסף, האינטרנט הוא כלי זמין ונגיש כך שהלקוחות יכולים לבצע רכישה מהבית, בכל עת שיחפצו, יוכלו למלא אחר הצרכים שלהם. יתר על כן, שיווק באמצעות האינטרנט עשוי להוזיל את עלות השיווק והפרסום, זאת משום שניתן לצמצמם באנשי השיווק בשטח וכן כמות אנשי המכירות בשטח גם כן תפחת. לבסוף, מדובר בכלי בעל תפוצה רחבה אשר המסר המועבר דרכו יכול להגיע לאוכלוסיות בארץ ובחו”ל, בקלות, במהירות וביעילות.

קידום ברשת האינטרנט הינו דבר מהותי וקריטי לבעלי עסקים, ועל כן המלאכה של קידום ברשת עשויה להיות לא יעילה במידה ומבצעים קידום ברשת שאינו מתאים או שאינו מבוצע כראוי, הדבר ישפיע על מיקומכם בעת תוצאות החיפוש ואולי אף “ישרוף” אתכם מבחינת גוגל. ישנו תהליך המשלב אמצעים, כלים ושיטות, כדי שאותו קידום ברשת יצלח ויהיה נכון. על כן מומלץ להיעזר במומחים בתחום.

לכן תחת קטגוריה זו ניתן למצוא יחסי ציבור ברשתות החברתיות, הפקת סרטונים ביו טיוב, קידום אורגני בגוגל ועוד. אולם כאשר מדברים על קידום ברשת האינטרנט בדרך כלל, מתכוונים לשני סוגים של קידומים הקשורים למנוע החיפוש של גוגל; האחד, קידום ממומן, השני, קידום אורגני. קידום ממומן הוא קידום הוא סוג של קידום שניתן לראות תוצאות מיידיות במקומות בולטים במעלה סולם התוצאות. מן הצד השני, קידום אורגני הוא כזה אשר באמצעות פעילות אינטנסיבית ומדודה של העלאת תכנים, הכנסת קישורים וחיזוק אתר באמצעים נוספים, כי אתרכם אט אט יעלה בסולם התוצאות האמיתי של גוגל.

 

שיווק ברשת האינרטנט

גם קידום ממומן וגם קידום אורגני חשובים בשלב התפתחותו של אתר. בתחילת דרכו של האתר מומלץ להתחיל עם קידום ממומן אשר יביא אותו לתודעה ולתוצאות מיידיות. עם הזמן, כאשר מרחיבים ובונים את עולם התוכן של האתר, ומגדילים את התנועה בו, ניתן יהיה לראות ניצנים של העבודה הארוכה שנעשתה במסגרת קידום אורגני. השניים משתלבים יחדיו לכדי סינרגיה, בכל הקשור לפועלו של קידום ברשת.

נכתב בשת”פ עם פרסונסמדיה

עולם הבלוגים החל בשנים האחרונות לתפוס תאוצה רבתית, כאשר לאור הימצאותן של רשתות חברתיות המפצירות בנו לשתף מידע ואת עולמנו עם כל לאורכו של כל היום, כל יום, ולאור הימצאות אפליקציות רבות אשר בלחיצת כפתור משדרות לכלל הסובבים אותנו את אשר אנו חווים ממש ברגע זה, החלה אופנה של בלוגים לצוץ ולפרוח. בבלוגים אלו, אנשים רבים משתפים את אשר על ליבכם או את מחשבותיהם עם העולם, או בוחרים להעלות תכנים ממוקדים בעולם תוכן מסוים.

(more…)
Call Now Button