Blog

פרסום באינטרנט כמנוע צמיחה


פרסום באינטרנט – מנוע צמיחה להצלחת העסק/המיזם

אנשים רבים מבלים את זמנם בגלישה באינטרנט, גם בעבודה וגם בבית. היום, הרשתות החברתיות מהוות תחליף לפגישה עם חברים.אנשים מחפשים אינפורמציה דרך האינטרנט ולא בעיתונים או ספרים, כמו פעם. מסיבות אלו, הפרסום באינטרנט הוא אפקטיבי במיוחד ומעניק לעסק חשיפה כל כך גבוהה, למדיות אחרות יהיה קשה להתחרות בו. ארגונים גדולים, חברות מקומיות קטנות, כל עסק שהוא, יכולים להעלות את המכירות והרווחים ע”י פרסום באינטרנט. לכן, עסקים שרוצים לגדול, להתפתח ולהרחיב את מעגל לקוחותיהם, צריכים להראות נוכחות באינטרנט. עסק שמתבסס על “מפה לאוזן” יגלה במהרה כי מעגל לקוחותיו הוא מצומצם ביותר. העסק לא יצליח “להמריא”.

מה כולל פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט כולל בניית אתרים, ניוזלטרים, באנרים, פרסום ברשתות חברתיות ועוד. גם קידום בגוגל מהווה חשיפה ופרסום להמוני גולשים.

מה היתרונות של פרסום באינטרנט לעומת פרסום במדיות אחרות?

פרסום באינטרנט הוא יעיל ומדיד יותר, לעומת הפקת פרסומת בטלוויזיה או מודעה גדולה בעיתון פופולארי. כאשר אתם מפרסמים בטלוויזיה/בעיתון, אינכם באמת יודעים אם הצרכן שראה את הפרסומת, אכן יתרשם ויבצע רכישה.

בפרסום באינטרנט ניתן למדוד את האפקטיביות של המודעה – באמצעות כלים אנליטיים פשוטים ויעילים, תוכלו לדעת כמה גולשים הקליקו וראו את המודעה וכמה מהם רכשו את המוצר.

מכיוון שמיליוני אנשים מבקרים באתרים אלו באופן יומיומי, המודעה שלכם תזכה לחשיפה גבוהה. ניתן לפרסם את המודעה לפי פילוח דמוגרפי, וכך להתמקד בקהל היעד שלכם.

כיצד אתר אינטרנט חוסך לעסק כסף?

בניית אתרים עשויה להיות משתלמת במיוחד לעסקים. לדוגמה, חנות וירטואלית תצריך הרבה פחות הוצאות וזמן, בהשוואה להקמה של חנות אמיתית. בניית אתרים אינה מצריכה עלויות שכירות של אלפי שקלים כל חודש. אין צורך להחזיק כמה סניפים. לא תצטרכו לקחת הלוואת ענק מהבנק ולמשכן את הבית. במידה והחנות הוירטואלית אכן מצליחה, זהו סימן מצוין והעסק יכול לצמוח לחנות ממשית.

בניית אתרים מאפשרת לכם להציג את המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר. תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם בליווי מחירים. בנוסף, החנות שתקימו תפעל 24 שעות ביממה כדי לספק את המוצרים שלכם.

מדוע קידום בגוגל חשוב כל כך?


בניית אתרים אינה מספיקה. העובדה שיש לכם אתר מרשים ויפה ברשת, אינה אומרת שתוצפו בפניות של לקוחות פוטנציאליות. עסקים רבים משקיעים הון תועפות באתר, שוכחים מנושא הקידום ומתפלאים כאשר הטלפונים דוממים. כדי להביא גולשים רבים לאתר, יש צורך בקידום בגוגל. כאשר האתר ידורג גבוה בתוצאות החיפוש, הוא יזכה להרבה יותר מבקרים ואתם תקבלו פניות וטלפונים. עסקאות ייסגרו והמכירות יעלו.

כיצד מתבצע קידום אורגאני? התהליך הוא כזה: חברת בניית אתרים צריכה למצוא עבורכם את מילות המפתח המבוקשות, שאנשים מקלידים בגוגל. עבור מילות מפתח “חמות” שעסקים רבים מתחרים עליהן, תיאלצו לשלם הרבה יותר. זיכרו אתר ללא קידום דינו ככרטיס ביקור שיושב בארון!

 

לייעוץ ולקידומכם ברשת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

ובטלפון : 1-599-502-504

[contact-form-7 404 "Not Found"]

פרסום אפקטיבי בעיתון

פרסום אפקטיבי בעיתון

בזמן שאתם מדפדפים בעיתון היומי, בוודאי תשימו לב לכמה עסקים המפרסמים שם באופן קבוע. אם הם מפרסמים שם בקביעות – השיטה כנראה עובדת! העיתונים כבר שנים על גבי שנים זוכים לפופולאריות רבה. גם חברות ענק וגם עסקים קטנטנים ומקומיים משתמשים בעיתון כדי לפרסם את עצמם. בנוסף, לכל קהילה יש את העיתון שלה. כל פלחי האוכלוסייה רוכשים את העיתון. נכון שהעיתון כבר לא זוכה למעמד כמקור היחיד לחדשות, אך עדיין יש לו כוח והשפעה רבה.

לכל פרסום במדיה כלשהיא יש יתרונות. מהם יתרונותיו של פרסום בעיתונות?

היום העיתון היומי מגיע לכל בית בישראל

פרסום בעיתונות הוא אפקטיבי. מכיוון שהיום כמעט לכל בית בישראל מגיע העיתון היומי, קריאת עיתון היא הרגל עבור משפחות רבות. בעיתון יש מדורים לכל אחד – ספורט, חדשות, תרבות ועוד. ע”י פרסום מודעה בעיתון, תוכלו להגיע לקהל רב ומגוון. ישנם אנשים שרוכשים את העיתון רק כדי לקרוא את הפרסומות, את הצעות הנופש של הדקה ה-90, מבצעים לפסח ועוד…

כיצד מעצבים מודעה אטרקטיבית? ( משרד פרסום )

כדי לפרסם מודעה אפקטיבית, צריך לפנות אל משרד פרסום. תפקידו של משרד פרסום לעצב לכם מודעה אטרקטיבית, נאה ומושכת מבחינת אסטטית. בנוסף, הוא דואג לכך שהמודעה תנוסח בצורה שיווקית וקולעת ותפגע הישר ללב הלקוחות.

משרד פרסום למעשה אחראי על כך, שהמודעה תמשוך את עיני הלקוחות יותר משפע המודעות האחרות. העסק שלך מונח בידיהם המיומנות של קופירייטר, אשר ינסח סלוגן קליט וקולע וארט דירקטור מנוסה, אשר ידאג לצד האמנותי של המודעה.

משרד פרסום הוא בעל ניסיון אדיר בעבודה עם מגוון עסקים, כך שהוא יודע אילו נוסחאות עובדות ואילו מהן לא. הוא יודע כיצד לפנות אל הלקח בצורה משכנעת אך לא אגרסיבית מידי. כמובן גם שכל קהל יעד דורש פנייה אחרת.

אילו יתרונות יש לפרסום בעיתונות?

שפע של מקום לפירוט – מודעה בעיתון, בניגוד לפרסומת בטלוויזיה או ברדיו, יכולה להכיל שפע אינפורמציה. למשל – מחירים, קופונים, מספרי טלפון של סניפים ועוד.

קל לעדכן ולשנות את המודעה – במידה ויש לכם שינויים במודעה, תוכלו בקלות לפנות אל מחלקת המודעות של העיתון, שעובדת שעות מרובות. גם הכנסה של מודעה חדשה היא קלה ומהירה.

מודעה לכל תקציב – העיתון מציע מבחר גדלים של מודעות. יתכן שהתקציב שלך נמוך למדי, אך עדיין תוכל למקם מודעה קטנה מבלי לפתוח חשבון חסכון.

פרסום לפי אזור גיאוגרפי – אם יש לכם עסק בעיר כלשהיא, תוכלו לפנות אל המקומון של הסביבה ולפרסם שם. פרסום כזה ידוע כאפקטיבי למדי באזור הקרוב.

תגובות מיידיות – פרסום דרך העיתון יביא לך תגובות מידיות. אתה יכול למקם מודעה ויום לאחר מכן לקבל שפע של פניות מלקוחות מתעניינים, במיוחד אם מדובר בעונה “חמה”, לפני החגים.


פרסום חוצות – שילוט חוצות

פרסום חוצות מסביב לשעון

פרסום חוצות אינו דבר חדש. כבר שנים רבות שילוט ענק מלווה אותנו ברחובותיה הסואנים של העיר, בכבישים הראשיים וכו’…

פרסום חוצות נמצא בשימוש בעולם כבר מאות שנים, אך הוא אפקטיבי גם היום, בעידן המודרני. התשובה להצלחתו ולעובדה שהוא שרד כל כך הרבה שנים, נעוצה בהתקדמות הטכנולוגית הרבה בתחום זה. האטרקטיביות של המסכים החדשים, הממוקמים בנקודות אסטרטגיות חכמות, מבטיחה כי אף הולך רגל ואף נהג לא יפספסו את המסר ואת הקמפיין שלך. המסכים החדשים מתאפיינים במראה אינטראקטיבי ומושך עין. לכן, פרסום בשלטי חוצות הוא עדיין הדרך האפקטיבית המוצלחת להגיע אל לקוחות פוטנציאליים.

פרסום 24 שעות

לקוחות רבים פונים אל משרד פרסום בבקשה לפרסום חוצות. הם יודעים כי מדובר בחשיפה של 24 שעות לציבור ולאנשים. זהו פרסום מסביב לשעון, שאינו עוצר, לא בשעות היום ולא בשעות הלילה. משרד פרסום ככל הנראה גם יפנה את תקציב הפרסום למדיות אחרות כגון ברדיו או בטלוויזיה שהוא בדרך כלל זמני יותר.

מה הפסיכולוגיה מאחורי פרסום חוצות

אנשים נוטים יותר להתבונן בפרסומות ברחובות לעומת העניין שהם מפגינים במודעות בעיתון, בטלוויזיה או באינטרנט. כאשר נהג יושב בפקק כבד (פקקים הם אחד מסמני ההיכר של ארצנו), או כאשר מישהו ממתין לאוטובוס, הוא רק מחפש נקודה כלשהיא להסתכל עליה כדי להעביר זמן. זוהי הסיבה להופעתן של פרסומות בצמתים מרכזיים ועל גבי תחנות אוטובוס. הן פשוט מניבות תוצאות מוצלחות. אם המודעה הייתה מופיעה בעיתון, האם היינו מקדישים לה את אותה תשומת לב? כנראה שלא.

אנשים גם לא יכולים להעביר עמוד (כמו בפרסומת בעיתון) או להעביר ערוץ (כמו בטלוויזיה). לכן, פרסום ברחובות יכול ללכוד את האנשים לזמן ארוך. פרסום בכבישים הוא אפקטיבי במיוחד. מאחר ורוב האנשים נוסעים בכביש מסוים באופן קבוע אל העבודה, הם צופים במסר מספר פעמים, והוא מתחיל לחלחל לתודעה שלהם, בצורה לא מודעת.

פרסום גמיש (משרד פרסום)

תפקידו של משרד פרסום, מלבד לעצב את המודעה ולסגנן אותה מבחינת מלל, הוא למקם את המודעה באזור שבו תהיה לה השפעה מקסימאלית. אפשר לשחק עם מיקום המודעה ולהחליפה לאזורים אחרים וכך לפנות בכל פעם לקהל אחר. מדובר בסוג גמיש של פרסום אשר פונה לכמות רבה של אנשים תוך תקופה קצרה ומהירה. זהו פרסום נייד, הוא לא נמצא בבית, בעיתון המונח על שולחן האוכל או בטלוויזיה.

אגב, בהגדרה של פרסום חוצות נכללים לא רק שלטי ענק בכבישים, אלא גם מודעות על גבי אוטובוסים, מוניות, רכבות וכו’… הם חולקים את אותם מאפיינים של פרסום חוצות.

איך מבטיחים תוצאות מקסימאליות

חשוב לדעת, כי שילוט חוצות עובד היטב כאשר הוא מלווה בפרסום במדיות אחרות – לדוגמה, עם פרסומת מושקעת בטלוויזיה ומודעה בעיתון סוף שבוע. כך אפשר להבטיח תוצאות מקסימאליות. בסופו של דבר, יש לשלב את כל שיטות הפרסום למכלול אפקטיבי.

כתיבת תוכן שיווקי

אם אינך כותב באופן אטרקטיבי – אינך אטרקטיבי כלל

מהי כתיבת תוכן שיווקי? מדובר בתוכן מעניין וממוקד, שפונה הישר לקהל היעד של העסק. כתיבתו נעשית מתוך אינטרסים שיווקיים, כדי לעורר את העניין של הלקוח. בדרך כלל התוכן הזה מופיע בעיתונות או באתרי אינטרנט.

כתיבת תוכן שיווקי היא למעשה אמנות התקשורת עם הלקוחות. אתה כותב אינפורמציה שמעשירה את הלקוחות שלך בידע חדש ומעניין וכך אתה רוכש את אמונם.

עבור מי מיועדת כתיבה שיווקית?

היום, טכניקת כתיבת תוכן שיווקי מקובלת בחברות הגדולות ביותר בשוק, אך היא אידיאלית גם לעסקים קטנים, אף לאלו המנוהלים על ידי אדם אחד בלבד. זוהי פשוט טכניקה שעובדת. היא אינטליגנטית, סולידית והחשוב מהכל: בניגוד לטכניקות אחרות, היא אינה מרתיעה את הלקוחות.

פרסום אינטליגנטי ומעודן

כיום לקוחות מוקפים ומוצפים במידע פרסומי. הם פותחים את העיתון העולה על גדותיו מרוב פרסומות ומעבירים עמוד מבלי לחשוב פעמיים. הם צופים בטלוויזיה ומעבירים ערוץ כאשר יש פרסומת. לעומת זאת, כתיבת תוכן שיווקי באמצעות משרד פרסום מכוונת ישירות אל הגולשים, מבלי לעצבן, מבלי להרתיע.

האם כדאי לכתוב את התוכן בעצמך או להעביר את המטלה אל משרד פרסום?

חשוב שתדעו, כי תוכן הנכתב ללא שום אסטרטגיה מכוונת מאחוריו, באופן שאינו איכותי, אינו עתיד להביא תוצאות מניבות רווח. אם תנסה כתיבת תוכן שיווקי בעצמך, תגלה במהרה כי לא מדובר במשימה קלה כלל. ההבדל בין תוכן חובבני לתוכן איכותי ברמה גבוהה הוא ענק. תוכן איכותי מהווה כלי שיווקי ורב עצמה. תוכן חובבני רק ירתיע את הלקוחות וימתג את העסק באופן שלילי.

היום, כל משרד פרסום מציע שירות של כתיבת תוכן שיווקי. תוכן זה יכול להעלות משמעותית את מספר הפניות מהלקוחות, להגביר את התנועה אל האתר ולבנות מערכת יחסים מלאת אמון בין העסק לבין לקוחת פוטנציאליים. משרד פרסום טוב צריך לייצר לך תוכן אפקטיבי מנצח. בסופו של דבר, הוא יחסוך לך זמן רב, יגבש עבורך אסטרטגיה שיווקית ויגדיל את המכירות.

טיפים לכתיבה שיווקית

כדי ליצור תוכן מנצח ולהרוויח לקוחות מתעניינים , יש להקפיד על דברים אלו:

לא להציף את הקורא באינפורמציה. תוכן חובבני מתאפיין בעודף אינפורמציה, אשר מטרתו לנפח ולהשמין את הטקסט. אל תלך סחור סחור – הגע לשורש העניין והיה ממוקד.

כמו כן, המנע מכתיבת טקסטים ארוכים כאורך הגלות, אשר רק ירתיעו את הקורא, יעשו לו כאב ראש ויהפכו את המסר ללא אפקטיבי.

מבחינה תוכנית – הקפד על התחלה, אמצע וסיום. כך תיצור מבנה לוגי וצורני.

בנוסף, כתיבת תוכן שיווקי מצריכה שמירה על מבנה מסודר. אל תכתוב את המאמר כפסקה אחת, אלא חלק אותו לפסקאות. חשוב על כתבה שאתה קורא בעיתון סוף שבוע. היא מכילה כותרת ראשית, פסקאות טקסט עם כותרות משנה. המבנה הזה מיועד כדי ליצור עניין אצל הקורא.

נשמח לכתוב למענכם תוכן שיווקי – משרד פרסום ברזילי מור  1-599-502-504

לוגו

איך בונים לוגו?

כמה פעמים עברתם ברחוב וראיתם את הסמל של סלקום, שטראוס או קוקה קולה.

שאלתם את עצמכם פעם מה זה בעצם לוגו?

המילה העברית ללוגו היא סמליל.הוא ציור או רכיב גרפי אשר נוצר במטרה לייצג ארגון או מוצר מסוים. המטרה
שלו היא להיות בתודעה של הציבור ברגע שהציבור נחשף אליו.הוא לא חייב להיות רק איור. במקרים מסוימים  יצורף אליו מלל ובמקרים אחרים הוא יהיה בנוי רק מטקסט.

הוא יופיע על מבנה הארגון, על המדים של העובדים, על המסמכים של הארגון ובמקומות נוספים וזאת במטרה שהוא יישאר בתודעת בציבור.

כדי לבנות לוגו ראוי שיעביר בצורה נכונה את המסר ישנם כמה דברים שצריך לעשות:

  • יש לבחור את הגופן המתאים ביותר למסר אשר יגיע לקהלי היעד של החברה או הארגון.
  • על הצבעים להיות קשורים למסר ועל כן יש לבחור את הצבעים הנכונים והמתאימים למסר.
  • צריך להוסיף את שמו של העסק, את הכתיבה השיווקית והסלוגן שלו.

ישנם לוגואים המעוצבים בצורה מתוחכמת אשר מעבר לאיור או לטקסט מוסיפים עוד מסר שלעיתים הוא סמוי מן העין. דבר זה נוצר על מנת להעצים את משמעות המסר, כמו לדוגמא:

  •  FEDEX- בין האות E לאות X יש חץ.
  •  LE TOUR DE FRANCE- ניתן לראות אדם שרוכב על אופניים.

הוא מעביר מסרים וערכים של המותג או המוצר ועל כן עליו לשדר את הערכים הללו בצורה שתהיה ברורה ובהירה בקרב קהל הצרכנים.

ישנם פעמים שארגון ישקול לשנות את הלוגו שלו וזאת על מנת לחדשו או כתוצאה מחיבור ושילוב חברות. כדי שפעולת השינוי תתבצע בצורה הטובה ביותר ולא יפגע בתדמית הארגון, על הארגון לדאוג לפעולת מיתוג חזקה שתצליח להכניס אותו למודעות הצרכן. כמו כן הלוגו החדש יוחלף בכל המסמכים, מוצרים ומשרדים של הארגון.

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט ,חובה לכל עסק!

שיווק באינטרנט בימינו הוא חובה לכל בעל אתר, כמעט לכל עסק שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט עסקי העוזר לו לשווק את עצמו בצורה הטובה והיעילה ביותר. זאת מכיוון שהאינטרנט תופס מקום חזק בעולמו של הצרכן.

על פי נתונים סטטיסטיים לשנת 2010 מידי יום נשלחים מעל ל 10 ביליון מיילים. נתון זה הינו גדול יותר מכמות הדואר הנשלחת בשנה בארצות הברית כולה.

אחוז הגדילה של האינטרנט הוא הגדול והמרבי ביותר מכל אמצעי מדיה אחר. האינטרנט מתפתח בקצב המהיר ביותר. בכדי להגיע ל 50 מיליון משתמשים לקח לאינטרנט חמש שנים להגיע ליעד זה, בניגוד לרדיו שלקח לו כמעט 38 שנים, לטלוויזיה לקח  13 שנה ולכבלים 10 שנים.

על מנת להבין את היעילות של שיווק באינטרנט יש להבין בראש ובראשונה מהו שיווק?

שיווק היא פעילות ניהולית וחברתית אשר נועדה לספק צרכים ורצונות (תועלות מבוקשות) באמצעות תהליך החליפין של מוצרים וערכים. בנוסף, על מנת שהפעילות הניהולית תתבצע כיאות יש לחשוב בצורה דינאמית ומעגלית:

  • ניתוח- בתחילה יש לאסוף מידע.
  • תכנון- לאחר תהליך ניתוח המידע ואסיפתו יש לבצע תוכנית פעולה שבה מפרטים מהן המטרות, כיצד משיגים אותן וכיצד יש לבדוק את השגת המטרות.
  • יישום- בשלב זה מוציאים לפועל את תוכנית הפעולה.
  • בקרה- בשלב זה משווים בין התכנון ליישום. הסקת מסקנות והזנת נתונים חדשים למערכת הניתוחית.
  • וחוזר חלילה שוב לשלב הראשון של הניתוח.

שיווק הוא תהליך פסיכולוגי במהותו. השיווק מתחיל בצורך של הצרכן כאשר ישנו פער בין המצוי לרצוי. הארגון בא לענות על הצורך של הצרכן. הפעולה השיווקית מתבצעת על מנת לגרום לצרכן הפוטנציאלי לפנות לארגון העסקי. השיווק כולל בתוכו מספר פעולות המביאות את המוצר המתבקש אל הלקוח. בנוסף, על ידי פעולת השיווק הלקוח בוחר במוצר מסוים ומעדיף אותו על פני מוצרים אחרים המוצעים בשוק.

 פעילות שיווק באינטרנט 

הפעילות השיווקית מתחלקת לשני גורמים עיקריים:

  1. הפעילות השיווקית מתפרסת למספר רב של צרכנים אשר מקבלים את המסר באותו הזמן. הדרך הביצועית של פעולה שיווקית היא פרסום.
  2. פעולת השיווק היא פעולה חד כיוונית. הצרכן נחשף למסר והוא אינו יכול לדבר בחזרה עם המפרסמים. ברגע שלקוח פוטנציאלי נחשף למסר שארגון כלשהו פרסם התגובה שלו תהיה תלויה במסר עצמו.

בעקבות הכוח הרב שיש לאינטרנט היום, יש הגורסים  כי שיתופיות היא כלי משמעותי להצלחת קמפיין שיווקי באינטרנט.

האינטרנט הוא אמצעי מדיה משמעותי בכך שיש לו אפשרות של שיווק ויראלי, שיווק המועבר על ידי הצרכנים עצמם ב רשתות חברתיות. חברה ידועה וחזקה בארצות הברית אשר ניצלה את הכוח הגדול הזה של האינטרנט הוא חברת

 T-MOBILE. החברה ידועה בסרטונים המשעשעים שהיא מעלה לרשת. סרטונים אלה זוכים לתפוצה גדולה ורחבה בקרב הצרכנים הוירטואליים.

חלומו הגדול של כל ארגון עסקי הוא  להגיע ליעד הנכסף ביותר- להיות ראשון בגוגל. יש חוקרים הטוענים כי ההצלחה טמונה בשיתופי פעולה עסקיים בין חברות וגורמים שונים.

ברגע שכל ארגון עסקי יבין את המהות והיתרונות של שיווק באינטרנט הדרך שלו להשגת המטרות והיעדים תהיה יעילה יותר.

לייעוץ ולקידומכם ברשת השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

ובטלפון : 1-599-502-504

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Call Now Button