Blog

משרד פרסום

משרד פרסום עוסק לרוב בחשיבה אסטרטגית ללקוח המבקש לפרסם את מוצריו או שירותיו זה מתבטא במחקר שוק בחירת הקונספט הפרסומי והפקתו באמצעי המדיה השונים אותם רוכש משרד פרסום עבור לקוחותיו.

משרד פרסום המחלקות השונות.

מחלקת מיתוג

מייצרת זהות וקונספט מיתוגי ושפה אחידה אשר תאפיין את מותג הלקוח ואת מוצריו.

מחלקת קרייאטיב

לוקחת את הרעיון המיתוג ומתרגמת אותו למסר יצירתי ומעניין אשר ימשוך את הצרכן קצה.

מחלקת אסטרטגיה

בוחרים את המדיה הכי רלוונטית לתחום המדובר מה כדאי שתהיה הפריסה האם כלל ארצית או מקומית לאיזה קהל יעד תכוון הפרסומת ובאלו מקומות תוצב וכד

מחלקת הפקה

מבצעת בפועל את הדבקת השלטים, צילום סרטון הקמפיין , ביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות לרוב.

מחלקת קשרי לקוחות

יצירת קשר ישיר עם הלקוח ודיווח על כל התקדמות ואיסוף מידע משאר המחלקות ובדיקת תקציב הפרסום הכללי .

תהליך עבודה על קמפיין

לרוב מתבצעת פגישה עם הלקוח עם משרד פרסום אשר בחר ובה מתבצע בריף קצר על החברה של הלקוח ועל המוצר או השירות שאותם רוצים לשווק.

לאחר פגישת הבריף מתבצע מחקר כולל על השוק אליו רוצים להחדיר את המוצר או השירות בדיקה מהו הקהל הכי רלוונטי .

שנתונים אלו עולים לשולחן הקראייטיב צוות הקריאייטיב  בוחר את המסר הפרסומי שיגע בלקוח ויגרום לו לבצע את הרכישה.

בשלב זה משרד פרסום מבצע זימון ללקוח ומציג לו את הכיוון הפרסומי את קהל היעד ונעשית בחירה של אמצעי המדיה בהם יפורסמו מוצרי הלקוח .

במשך כל חיי הקמפיין מופקים דוחות פנימים וחיצונים ללקוח על מנת לוודא את אפקטיביות הפרסום ולהשגת תוצאות אופטימליות כיום משרדי פרסום מודעים לשוק האינטראקטיבי הקיים ומבוצעים מחקרים כל הזמן להעלאת מודעות אצל הצרכן קצה ולהישאר בתודעתו לאורך זמן עם זכירה חיובית ושיחה מדוברת במשק הבית האינטימי ובסביבת העבודה דרך רשתות חברתיות בלוגים ופורומים או כל מדיה אשר צרכן הקצה נחשף אליה ומשאירה את רשמיה בתודעתו .

חשוב לציין כי בטרם בחרתם משרד פרסום כזה או אחר כדאי לבדוק באלו תחומים הוא מתמחה ובכך להשיג שליטה מקסימלית וערובה לכספכם המושקע בקמפיין ולחשיפה האופטימלית אותה תקבלו.

 

 

בניית אתר

בניית אתר אינטרנט חובה לכל עסק

בכל שניה ישנם מליוני גולשים ברשת האינטרנט  , בניית אתר הוא תחום חשוב מאוד בקידום העסק שלך.

ללא ספק בניית אתר הוא כלי חשוב להצלחת העסק שלך ,בניית אתר בצורה נכונה תגרום לחשיפה של העסק  אשר יכולה להוביל להגדלת מעגל הלקוחות . ועם עובדות אי אפשר להתווכח , כל עסק שמכבד את עצמו משקיע בבניית אתר המון משאבים ולפעמים אפילו משקיע את מירב תקציב הפרסום שלו באתר האינטרנט .

בניית אתר לעסק הוא דבר הכרחי מכיוון שזהו כלי חשוב מאוד בהוספת לקוחות פוטנציאליים נוספים שקיימת סבירות שלא היו מגיעים לעסק שלו.כמובן שכיום ניתן גם לבנות אתר שהוא חנות וירטואלית וכל חווית הרכישה מתבצעת דרך האינטרנט.

קיימות חברות שונות בשוק , חשוב מאוד בבחירת חברה לדעת את מירב הנתונים לפני תחילת בניית אתר ,וחשוב לא פחות לבחור חברה אמינה ומקצועית שתחום עיסוקה הוא בניית אתרים ואם החברה היא גם משרד פרסום מה טוב כך תוכלו גם לקבל דרכים שונות לשיווק ופרסום העסק בנוסף לאתר .

קיימים סוגים שונים של אתרים המוצעים ע”י חברות לבניית אתרים כמו :אתר תוכן,אתר תדמית,חנויות וירטואליות,אתר מסחרי,פורטל,רשתות חברתיות,אינדקסים ועוד…

ישנם מס’ אלמנטים בסיסיים שצריכים להיות בכל אתר :

  • דף בית – פתיחה מרשימה לאתר .
  • אודותינו – פירוט כללי על העסק ו/או על העובדים בעסק.
  • פורום/בלוג – בו יוכלו הגולשים לשתף ולשאול שאלות.
  • צור קשר – עמוד שבו הלקוח יוכל ליצור עם העסק קשר לשאלות,רכישה וכד’.

כמובן שזהו רק הבסיס של האתר מפה יכולים להיות עוד המון אלמנטים שהם לא פחות חשובים.

זכרו טוב !!! בבחירתכם בחברת בניית אתר חשוב מאוד אמינות ומקצועיות. ליווי אישי לאורך כל הדרך בבניית האתר.

כמו כן חשוב לחשוב מה התפקיד שהאתר אמור למלא ,לאיזה סוג של קהל הוא פונה ?האם הוא אמרו להיות פרסומי ? לקדם מכירות ? לספק תוכן לציבור הרחב ?   חשוב מאוד לא להתפזר ולאפיין את האתר כמו שצריך כבר בהתחלה עם הגורמים הנוגעים בדבר בכדי לקבל מוצר בסופו של דבר תוצאות טובות ותגובות מהשטח,וגם למנוע אי נעימויות מיותרות, זיכרו רק אתם יודעים בדיוק מה הצרכים של העסק שלכם ומיהו קהל הלקוחות שלכם , גם אם אינכם יודעים כיצד לומר זאת תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום.

 

 

 

עיצוב אתר על מה לשים דגש ?

? מה זה בעצם עיצוב אתר ? למה זה זה מועיל

עיצוב אתר הוא הקונספט או השפה שבה אנו רוצים להציג את המוצר או השירות לציבור הגולשים לאתרינו

 עיצוב  הוא מה שמבדיל ומייחד אותנו מאחרים , לכל אחד יש  שפת הקונספט משלו וככה מייצרים זכירה חוזרת של המוצר או השירות אותו אתם מספקים

תארו לכם עולם בו כולם יוצרים עיצוב אתר אחיד הרי ברור שלא נראה שום יחודיות בשירות או מוצר שונים ולכן לא כדאי להעתיק מאתרים אחרים ברשת אלא ליצור משהו מיוחד ושונה שיאפיין את המוצר והשירות  שלכם

 . כך גם בעיצוב אתר . כשרוצים למכור מוצר צריך לקחת בחשבון שאנשים מגיבים יותר למוצרים בעלי בידול וייחודיות

ניתן להגיד שרושם ראשוני הוא פקטור חשוב ביצירת רושם חיובי אצל הצרכן , לכן עיצוב אתרים באופן מקצועי המגרה את עין הגולשים הוא דבר שתורם ליצירת הרושם הזה ומה שבסופו של דבר יכול לחרוץ את הגורל שזה ההחלטה ללכת עם המוצר או השירות אותם אני מציג באתר הבית שלי או עם המוצר המתחרה

בעולם כיום בו רוב הדברים המושכים אנשים הם ויזואליים ופחות ספרותיים אפשר להגיד שעיצוב אתרים הוא כלי חשוב על מנת למכור לשווק ולהצליח בעסק ובעולם הפרסום והשיווק התחרותי , אפשר לראות  עיצוב אתר כ ‘דגל’ של המוצר מה הוא מייצג איזה טון/צבעים הוא מדגיש , מה חשוב לו ? מה הוא מבליט ? דברים אלה הם החותם הסופי של מי שעומד מאחורי הקלעים והכוונה היא לבעלי החברות , צריך לקחת בחשבון שעל כל חשיפה לאתר יש ריאקציה מצד    הגולש אם תהיה לו או לה חוויה נעימה מההתרשמות על עיצוב האתר אפשר לראות את זה בתור הצלחה ,

אולם אם לא הרבה מחשבה הושקעה באתר צפוי  שחווית הגולשים לא תיצור את האפקט של “פרסום ויראלי” או הכוונה לפעולה (רכישת המוצר) . כיום לא מפנים את החיפושים לדפי הזהב אלא מקלידים בגוגל ,  התוצאות שמתקבלות הם מה שיהיה הרושם הראשוני המתבקש של אותו מחפש ואם ההשקעה באתר תכבד את עצמה קיימת סבירות שתהיה הנעה לפעולה .

התנהגות צרכנים באינטרנט

התנהגות צרכנים באינטרנט – משרד פרסום

התנהגות צרכנים באינטרנט

לאינטרנט כיום יש כוח רב יותר משהיה לו בעבר כיום התנהגות צרכנים באינטרנט הם רוכשים מוצרים רבים באינטרנט. החל ממצלמה ועד למקרר, מכונת כביסה או אפילו נעליים מחו”ל.

אז איך בעצם הגולש שמעבר למסך המחשב מתכנן את הקניה שלו באינטרנט?

פעם היה נהוג לחשוב שהדבר הכי חשוב לצרכן הוא אבטחת המידע אשר נמצא באתר ופרטיות האתר. ניתן לומר, שכיום אחד הדברים החשובים ברכישת מוצרים באינטרנט הוא שהרכישה תתבצע באופן מהיר וללא עיכובים.

כאשר בוחנים את התנהגות צרכנים באינטרנט בוחנים מספר שלבים בתהליך:

  1. זיהוי הצורך- האם הצורך הוא גירוי פנימי ו/או גירוי חיצוני?
  2. חיפוש מידע- מידע פנימי או חיפוש מידע ממקורות חיצוניים.
  3. הערכת חלופות- תהליך עיבוד המידע באמצעות מודלים מסוימים.
  4. קניה.
  5. התנהגות לאחר קניה.

מעבר לשלבים הנ”ל, לאינטרנט כמדיום שכיח ועיקרי בחיי היומיום של הצרכן, יש מספר דברים נוספים שעליו להיות הכי יעיל ומהיר בהם.

מחקרים רבים בתחום התנהגות צרכנים באינטרנט מוכיחים כי על מנת שהרכישה באינטרנט תתבצע בקלות וללא התלבטויות רבות האתר צריך להיות מהיר בביצועים שלו. אחד המחקרים המפורסמים הוא המחקר של חברת תשתיות המחשוב CA . במחקר הוכח כי יש קשר בין ביצוע היישומים באתר האינטרנט לבין הרכישה של הצרכנים בפועל. ככל שהאתר והביצועים שלו יותר איטיים כך גובר החשש של הצרכן לרכוש באתר. בנוסף, דבר זה יוצר מתח אצל הצרכן.

אתרי האינטרנט צריכים למצוא פיתרון ולגבש אסטרטגיה על מנת שביצוע היישום באתר שלהם יהיה היעיל והמהיר ביותר, יעניק שירות טוב יותר ללקוח, ישפר את הנאמנות של הצרכן למותג עצמו וכך בעצם יגדיל את היקף המכירות.

פרסום ויראלי ברשתות חברתיות

פרסום ויראלי ברשתות חברתיות

כששומעים הנפצה או שמועה כלשהי עולה קונוטציה שלילית של מסר מוטעה שנוצר מפה לאוזן ועבר אינספור תימלולים ועיבודים אישיים.

באותו הרעיון אפשר להגיד שפרסום ויראלי ברשתות חברתיות, הוא שיטת שיווק בה חושפים רעיון שמועבר בסרטון או דואר לכמה שיותר אנשים על מנת שיהיה חשיפה מקסימלית. בדרך כלל חברה שמעבירה סרטון לאנשים במייל או בעמוד הפייסבוק, תוכן הסרטון יהיה קליט מאוד ובסוף הסרטון יהיה לוגו של החברה או סימן שהסרטון אכן היה מכוון מהחברה.

ניתן להגיד שיתרונותיו של פרסום ויראלי ברשתות חברתיות זה הקלות בה ניתן להפיץ את המסר שכן הוא עובר ‘מפה לאוזן’  ללא סיוע חיצוני או תשלום כספי נוסף, כלומר ברגע שהמסר הופץ הוא פועל באותה השיטה שוירוס פועל מעביר ומחלק את עצמו מכל תא ותא בגוף.

יתרונות נוספים הם המחסומים והמגבלות שלא משחקים תפקיד,משמעות הדבר אומר שאין צנזורה ואפשר להיות פרובוקטיבים ולהעביר מסר בגובה העיניים.לא צריך להשאיר שם חיסיון משחק לטובת המפרסם והוא יכול להעביר מספר מסרים באותו זמן לשם קידום הרעיון או המוצר שיש לו מה גם שהמסר מכוון לקהל יעד שמפולח היטב, אפשר לומר שהמסר נעשה או נוצר בשבילו.

החסרונות של פרסום ויראלי ברשתות חברתיות מתבטאים בפן הטכני של הענין, משמעות הדבר   היא שאם למשל יש סרטון  גדול מדי בתכולתו או שאין אפשרות לשרת לפתוח את דף האינטרנט הדבר יכול להוביל לכשלון בשליחת המסר המתאים,ישנם מחשבים שיש להם תוכנות אנטי וירוס שלא יפתחו סרטון שעבר בדרך ויראלית.

סכנות נוספות הם באי פענוח המסר מצד הצופים שהם החלק החשוב בעשיית המסר,יכול להיווצר מצב בו החברה שמפרסמת תוכן באופן חשאי תתגלה וזה יוביל למצב הפוך מצד המפענח מקבל המסר או צופה הסרטון, ואז יכול לצאת שם רע על החברה המפרסמת.

ניתן לראות שמבין היתרונות והחסרונות יש הרבה יתרונות פרקטיים שבאים לידי ביטוי במהות הפרסום בחשיפה ומצד שני החסרונות נמנים לרוב בדרכים טכניות.

שיטות וסוגים:

בכדי לקדם רעיון באופן מהיר יש דרכים לעשות זאת  לקבלת מקסימום תוצאה, הדרכים הבאות הם חלק מהעשיה:

  • העברה לקבוצת תפוצה בדואר, בדרך כלל מוסיפים את רשימת החברים לדואר יוצא ושולחים את אותו התוכן לכולם על מנת יבצעו את אותה הפעולה ברשימת החברים שלהם.
  • הוספת לינק קישור לדף הפייסבוק/גוגל פלוס(ו/או כל רשת חברתית אחרת) והפצתו
  • באמצעות פלאפון דרך העברת מסר אשר יעשה על ידי שליחת התראה לאנשים המחוברים עם אופציה של BLUE TOOTH

  סוגים:

סוגי מסר המעביר פרסום ויראלי ברשתות חברתיות הם מסר חשאי /לא מכוון,לדוגמה בדרך כלל יש הרתמה לענין ציבורי ללא כוונת הפצה אך כאשר הענין הציבורי תופס תאוצה המסר עולה מעצמו וממריא ,ככה אפשר להעביר מסר באופן חשאי על ידי הסבה לענין ציבורי(לדוגמה: מחאת הציבור על צדק חברתי ויוקר המחיה.

פרסום פרובוקטיבי-המטרה לפרסם משהו שיזעזע את הקהל בכדי לזכות בכמה יותר רייטינג

תמורה-כשנותנים  צו’פר למפרסם המייל הראשון או מפיץ הלינקים ככה אפשר לזרז את תהליך ההפצה והמפרסם דואג שיהיה לו יותר חשיפות על מנת שיזכה בפרס דוגמה : בפייסבוק משתמשים מבקשים שיעשו להם לייקים כדי שיזכו בפרס בתחרויות שמציעות החברות השונות .

בניית אתר אינטרנט אז איך עושים את זה ?

טיפים ראשוניים לבניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט עסקי אינה שונה במהותה מבניית בניין יציב ומרשים . לפני שבונים בית יש לקחת בחשבון שישנם שלבים רבים שצריך לעבור.

לאתרי אינטרנט עסקיים יש מספר תפקידים חשובים. הנה שלושה מן התפקידים:

  1. רושם ראשוני על החברה- הכניסה הראשונית לאתר היא זו שתקבע את התדמית הראשונית.
  2. לתת לגולש מידע עסקי כגון הוראות הפעלה, מאמרים מקצועיים, רקע כללי ועוד.
  3. איסוף מידע מהגולשים, כגון: רישום לדיוור אלקטרוני, פניות לשירות, הזמנות למוצרים ושירותים.

אחד הדברים החשובים לפני שמתחילים בניית אתר אינטרנט כלשהו הוא להכיר את קהל היעד ולהעריך נכון את הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר לעסק.

כדי להבין מי הוא קהל היעד יש להקפיד על מספר דברים:

  • יש לבדוק כיצד הגולשים מחפשים מידע. בנוסף, יש לוודא שהאתר משתמש במילים נכונות כדי למשוך את קהל היעד המתאים.
  • על האתר לענות על הצורך של הגולש. האתר צריך להבין מה הגולש שואף להשיג כשהוא מגיע לאתר.
  • האתר צריך לעזור לגולש לפתור את הבעיה שלו ולא רק לספק מידע על האתר עצמו.

על מנת לקשור קשר הדוק יותר עם המותג, על האתר לקבל משוב מקהל הגולשים דרך טופס יצירת קשר ולעשות סקר מקוון. הדברים הללו יכולים לעזור למנהלי האתר להבין את רצונותיהם ושאיפותיהם של קהל היעד וכך בעצם לנתח את התובנות שלהם.

מה חשוב שיופיע באתר?

  • מידע על השירותים והמוצרים שהאתר מציע.
  • המלצות מלקוחות.
  • עצות וטיפים.
  • מאמרים מקצועיים.

כדי שבניית אתר אינטרנט תהיה טובה יותר היא צריכה להיות מסוגנת ומעוצבת בצורה נקייה, קריאה ונוחה למשתמש. בנוסף, על האתר להיות מעודכן ולתת שירות איכותי לקהל הלקוחות שלו. דוגמא מצוינת לשירות איכותי היא פניה מהירה אל החברה בעזרת טופס מסודר.

Call Now Button