Blog

פרסום ומטרות שיווקיות

 מהי חשיבות פרסום ומטרות שיווקיות כיום? והאם אפשר בלי  ?

בעייתיות פרסום ומטרות שיווקיות בימינו

פרסום ומטרות שיווקיות הוא התהליך של העברת תכנים בין ערוצי המדיה השונים. מטרתו של הפרסום היא לפנות אל קהל היעד ,וליישם את המטרות השיווקיות .

בעולמנו, אפקטביות הפרסום נעשית קשה לאין שיעור ,עשרות ערוצי  מדיה המוני גירויים מכל כיוון וכולם מתחרים על לבו של הצרכן.שום עסק לא יכול להרשות לעצמו שלא לפרסם.

בעולם עם כל כך הרבה אפשריות החכמה היא לדעת :איפה?איך ?כמה ?מתי ?ולמי?.

אז מהי בעצם חשיבות הפרסום?

התשובה מאוד פשוטה, אם לא תפרסם לא תזכה לחשיפה ! כי לא משנה כמה אתה יותר טוב מהמתחרים או כמה המוצר שלך אטרקטיבי , אף אחד לא יודע עליו. השיטה של  “עובר מפה לאוזן”  מייגעת ולא מספיקה . מסיבה פשוטה הצרכנים של ימינו רוצים מידע קונקרטי, מעסק רציני אחד עם מידע תדמיתי ,שיווקי או what ever אבל שקיים בערוץ מדיה כזה או אחר.עסק שמפרסם וקיים בערוצי המדיה, נותן רושם רציני הרבה יותר  . פרסום ומטרות שיווקיות זהו הדבר המשמעותי ביותר אשר יקבע את רמת ההצלחה .

 איך עושים את זה ?

לפני שניגשים לפרסם חשוב לשאול מספר שאלות ,כגון :מי קהל היעד ?מהי מטרת הפרסום? מה המסר שאני רוצה להעביר?מתי לפרסם ?שהרי לכל ערוץ פרסום יתרונות וחסרונות ופרסום שלא נעשה בצורה נכונה ,יכול ליצור פרסום שלילי ואף לגרום נזק, לכן חשוב לשים מספר דגשים כגון:

1.הגדרת מטרות-מיהו קהל המטרה, מהי המטרה השיווקית, מה אני רוצה שיקרה כתוצאה מהפרסום.

2. קביעת אסטרטגיה פרסומית- מה אומרים איך אומרים ואיפה ?

3.הגדרת תקציב –עריכת שקלול של עלויות מול התועלת וקביעת תקציב .

4.מסגרת זמן –מה אורך הזמן הזמן של הפעילות הפרסומית.

5.שילוב טקטיקה ואסטרטגיה שיווקית. 

לאחר שעשינו את הצעד הראשון נוכל לבצע התאמה של ערוץ הפרסום המתאים ביותר, ע”פ התקציב והאסטרטגיה שנקבעה ומשם השמיים הם הגבול .

לסיכום פרסום ומטרות שיווקיות הם הצעד הנכון והחשוב אם ברצוננו להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו בבחירת המוצר או השירות אותו אנחנו מציעים ולכן יש להשקיע בו מחשבה מרובה בהצלחה.

כיצד עובד פרסום באינטרנט ?

תחום ה- web משתרע על המון תכנים ואתרים , היכן ובאיזה צורה מתבצע הפרסום ?

  • פרסום באינטרנט כיצד זה עובד

בעשור האחרון  התפתח ה-web והצטרף לשאר ערוצי המדיה המסורתיים ( עיתונים,טלוויזיה, הרדיו וכו) רוב פורטלי התוכן מאפשרים גישה חינמית ומתבססים לרוב על פרסומות , ההבדל המשמעותי בפרסום הוא נגישות יחסית נוחה וזולה וחשיפה עצומה לאלפי צרכנים ביחס לאפיקי הפרסום האחרים .

עוד יתרון משמעותי עבור המפרסמים ניתן לבקר את חשיפת הפרסום של מידע או תוכן , כמו כן האינטרנט אינו מוגבל גיאוגרפית ואפשר לפנות בו לקהל יעד רחב יותר דברים אלו עושים את האינטרנט לאפיק פרסום אטרקטיבי במיוחד.

ישנם עשרות אפיקים שונים באינטרנט ובכולם אפשר לקדם את העסק או המוצר בדרכים שונות, להלן חלק מהבולטים,

להלן מספר דרכים להצגת מודעת פרסום באינטרנט: 

באנרפרסומת המושלבת בדף האינטרנט הבאנר יכול להופיע בכמה צורות טקסט , אנימציה ותמונות סטטיות.

פופ אפ- בתהליך הגישה לאתר האינטרנט יוקפץ חלון גישה ובו פרסומת אטרקטיבית ומושכת את העין .

קישור ממומן – מנועי החיפוש מציעים אופציה של הצגת קישורים בתשלום כאשר הגולש יחפש מילת מפתח מסוימת .

google ad-word-ישנה אפשרות המוצעת ע”י גוגל לקישור ממומן אשר יעלה בהקשת מילת המפתח . 

מודעה –בשוליי הדף תוצג מודעה ובא מלל המתאר את השירות המוצע (זאת השיטה המועדפת ע”י גוגל).

פרסום בפייסבוק-הפרסום בפייסבוק מיוחד בכך שהחשיפה הרבה של אלפי משתמשים רשומים , אך גם ביכולתו לאפשר מיקוד לקבוצה מסוימת (ע”פ גיל ,מיקום ,מין וכו).

  • קידום אתרים 

עוד אפשרות שקיימת והכרחית להצלחת האתר מסחרית היא קידום האתר .למעשה זה תהליך אשר יורד לשורש האתר עיצוב ,תוכן , קישורים חיצונים של האתר וכד .

לטובת מנועי החיפוש על מנת להגיע בסופו של יום שבהקשת מילת מפתח מסוימת יעלה האתר במקומות הראשונים .

  • לסיכום פרסום באינטרנט:

האינטרנט הוא מדיה פרסומית חזקה משתלמת לפרסום , וחשוב לבדוק מה מתאים לכל אחד והיכן נקבל את התוצאה הטובה ביותר .

 

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

מה מיוחד בפייסבוק ?

פייסבוק נכון להיום היא הרשת החברתית הגדולה ביותר כ-800 מליון משתמשים בעולם, רק בישראל קרוב ל -3.5 מיליון משתמשים רשומים.

פייסבוק מזמן נהפך בשביל רבים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום והפך להיות לדרך חיים , אנשים מתחברים על מנת לספר על פעילות שעשו מחשבות שחשבו ולהתעדכן בפעילות של חברים ,משתפים תמונות וסרטונים ומשוחחים בצ’אט .

כל אלה ועוד הופכים את הפייסבוק לזירה החברתית המקוונת הגדולה בעולם ולבמה פרסומית אדירה .
בנוסף לכך הפייסבוק תופס מקום מרכזי בחיי החברה של מליוני אנשים ,ומכיל גם פרטיים אישיים כגון : גיל-מיקום דמוגרפי-מגדר/מין-השכלה-מצב משפחתי-שפה-תחומי עניין-סטאטוס חברתי וכד’.

הפרטים הללו מאפשרים לנו לפלח את קהל יעד על מנת ליצור פרסום יעיל וממוקד ומיקוד הוא שם המשחק
אוסף הפרטים הנרחב שקיים בפיייסבוק מאפשר לנו בעצם לפנות לקהל היעד בצורה נכונה ומדוייקת והתאמת המודעה לצרכן לפי גיל ,סטאטוס אישי /חברתי ,פרופיל ,תחומי עניין , וכד ‘ מומלץ להשתמש בכלי המיקוד על מנת ליצור אלמנט התאמה מתאים לקהל היעד?

מה הדרך הנכונה לפרסום בפייסבוק?
הדרך הטובה והיעילה ביותר לפרסום בפייסבוק היא יצירת מודעה איכותית והכוונה לקהל היעד הרצוי באמצעות ניתוח השוק.

הקלקה על המודעה מפנה את הגולש ל”דף הנחיתה “חשוב שדף זה יהיה מאוד ממוקד למסר , כשהמטרה בשורה התחתונה אמורה להיות השארת פרטי הלקוח /פנייה של הלקוח או סגירת עסקה מיידית  דגש חשוב הוא לא להפנות את הצרכן ל “דף-הבית” כי שם הוא לא ימצא את עצמו ולא יבצע שום פעולה מהותית ולכן רצוי וחשוב להשקיע בדף נחיתה אשר יפנה את הצרכן ל “דף נחיתה בפייסבוק” אשר מעלה את אפקטביות המודעה ועלותו נמוכה יחסית מדף נחיתה סטנדרטי.

בעמוד הפייסבוק יש להטמיע אלמנטים פרסומיים ושיווקיים ממוקדים ואיכותיים ככל האפשר דגש חשוב : התייחסו לעמוד הפייסבוק שלכם כאתר פירסומי לכל דבר ועניין וכך למעשה תעניינו את הגולשים

הפייסבוק הינו פלטפורמה דינאמית לכן כאשר מפרסמים בפייסבוק חשוב להיות בקשר רציף עם הגולשים הם יכתבו תגובות ויצפו לתשובה.

חשוב להשקיע בעיצוב הדף ובתוכן המופיע בו וכמובן לדאוג שדף הפייסבוק שלכם יהיה פעיל ושיהיו לכם יותר חברים או אוהדים דבר אשר מגדיל את קהל הלקוחות ומאפשר לשמור איתם על קשר רציף להצגת דילים או מבצעים אטרקטיבים.

לבד או מקצוענים ?


מבחינה טכנית פרסום בפייסבוק פשוט אך מאוד מורכב מהפן השיווקי והתקציבי , תשלום לאיש מקצוע חוסך טעויות גורליות ובזבוז זמן וכסף יקרים , כמו כן מומחה בתחום ידע על מה לשים דגש באתר איך לנהל את התוכן ואיך לממש את הפוטנציאל המלא לפרסום ממוקד על מנת ליצור מאגר לקוחות מקוון ואיכותי .

קידום אתרים (SEO) ?

קידום אתרים הוא חלק חשוב מאוד שמתבצע לאחר הקמת האתר ולאורך זמן.

 למה ?איפה ? ואיך ? מיד נראה .

 

למה בכלל צריך קידום באתר ?

בשעה טובה בנינו אתר אינטרנט, השקענו בעיצוב ובתוכן ,מעולה וחשוב אבל ללא קידום האתר במנועי החיפוש אף אחד לא יראה את פרי יצירתינו.  

חיפוש ממוצע ברשת האינטרנט  מוערך כ- 34,000 חיפושים בשניה ובחודש מסתכם ב- 88,0000000 חיפושים זהו נתון מרשים וחשוב על מנועי החיפוש השונים , כ 90% אחוז מכלל החיפושים מתבצעים באמצעות מנוע החיפוש  Google, ושאנו מקליקים מילת מפתח אנו מצפים שמנוע החיפוש יעלה לנו את התוצאה הכי מתאימה לערך שחיפשנו .

איפה ואיך מנועי החיפוש מחפשים על מנת למצוא לנו את הערך הכי מתאים למילת המפתח שהוקלקה ?

לפני האיך והאיפה קצת רקע ,במנועי החיפוש הישנים יותר, הוספת כל אתר היתה מבוצעת בצורה ידנית ע”י מנהל האתר בדף רישום שבו היתה רשומה כתובת האתר ובעזרת אנשי מקצוע הייתה נעשית בדיקה של “תגי meta” (אשר מהווים כרטיס ביקור של אותו עמוד) לפי פרמטרים מסוימים ,על מנת לקבוע את הרלוונטיות של העמוד .

כאשר בעלי האתר נחשפו לדרך שיטת מנועי החיפוש הם העמיסו על “תגי meta” מידע רב שאינו רלוונטי , התוצאה הייתה שגם חיפוש מילים שאינו רלוונטי לאותו עמוד יוביל אליו .בעקבות זאת ,שיפרו מנועי החיפוש את האלגוריתם שלהם ,כך שיש מגוון רחב יותר של פרמטרים כגון : כותרת הדף ,שם התחום ,היררכיית עמודים ,תגי html, טקסט מודגש ,ניווט נוח ,והרשימה עוד ארוכה …

אך יש לציין שרלוונטיות האתר עדיין נמצאת אצל בעלי האתרים.  

 איך מתבצע קידום האתר ?

לפני הכל קידום האתר דורש הכנת אסטרטגיה מקיפה מצד מקדם האתר הכוללת : מחקר של מילות מפתח ,ניתוח Seo, ואופטימיזציה של האתר, התאמת התוכן ,וזאת על מנת שמנועי החיפוש יוכלו לזהות את התוכן כמתאים ביתר קלות ולהעלות את דירוגו במדד הרלוונטיות ,בנוסף מקדם האתרים צריך להטמיע קישורים באתרים נוספים ,לבצע רישום לאינדקסים המדברים על תחום עיסוקו ,והפצת חומר שיווקי ( מאמרים) עם תוכן איכותי .

קידום אתרים מצריך עבודה יום יומית ולא כדאי להקל בו ראש כי בסופו של דבר הוא יקבע את הצלחתו של האתר שלכם.

למה כדאי חברה לבניית אתרים ?

לנסות לבד? או לפנות למקצוען ?  בעולם של ימינו שלכולם יש נגישות לאינטרנט …

למה לי לפנות לחברה לבניית אתרים ?

 מה באמת אני צריך/מצפה מהאתר ?

אז החלטנו שלא בלתי אפשרי לבנות אתר לבד (אחרי הכל אנחנו ישראלים ), אבל בתור בעל עסק או סתם גולש ,שהולך להשקיע מזמנו, אני צריך לשאול את עצמי מה באמת אני מצפה מהאתר?

התשובה פשוטה ברוב במקרים : אני רוצה שיקראו, שיראו את המוצרים שיש לי להציע ,והשורה התחתונה אני רוצה ליצור את הגירוי האופטימלי שימשוך אליי לקוחות.

אז איך עושים זאת ?

נגיד שיש לך דוד שיודע לכתוב כמו שיקספיר ואחות עם חוש טכני ואומנותי ,חלוקת העבודה תהיה כך הוא יכתוב את תוכן האתר והיא תעצב ותבנה אתר. הלקוחות שלך יראו את החוש היצירתי ויגלשו אל האתר בהמוניהם…

זה באמת כל כך פשוט ? זהו שלא !

בניית האתר צריכה להיות מדויקת ומתואמת לאופי העסק, האתר צריך להיות  בנוי כך שיעביר את המסר השיווקי הנכון. חשוב לעמוד בקריטריונים של מנועי החיפוש החל ממבנה האתר ועד לעיצוב ולתוכן . אחרת כל העבודה הקשה שהושקעה תלך לטימיון .

למה דווקא חברה לבניית אתרים?

האתר מהווה כלי למכירה או למודעות, והוא כרטיס הביקור של העסק. המשמש כאמצעי חשוב לניהול מערכת יחסים עם הלקוח . מכוון שהלקוח יוכל לראות ממקור ראשון מה יש לחברה או לעסק להציע, ולהחליט אם הוא מעוניין או לא, לכן לא כדאי להקל ראש, וחשוב וצריך להיות עם היד על הדופק.

לסיכום:

בנייה ועיצוב אתר לא אומרת שסיימת את עבודתך, האתר צריך להיות מקודם במנועי החיפוש וצריך תמיד לחשוב איך לשפר אותו . מסקנה : חברה ל”בניית אתרים” תוכל לעשות את זה בצורה המקצועית והיעילה כמו שרק אנשי מקצוע יודעים, ותהווה בעצם שליח לעולם האינטרנט . ותספק לך מוצר שישרת אותך בצורה הטובה ביותר, תוך מתן דגש על כל הפרטים הקטנים. על מנת לאפשר לך לשבת בנחת ולדעת שבעולם האינטרנט יש לך דריסת רגל משמעותית .

בניית אתרים

בניית אתרים איך עושים את זה?

לאלו דברים בבניית אתרים כדאי לשים לב!!

 

 

אם החלטתם שאתם משדרגים או בונים אתר חדש להלן כמה טיפים שכדאי להתייחס בכובד ראש …

  • ראשית בוחרים שם דומיין בדרך כלל השם של העסק או החברה בישראל מקובל סיומת דומיין .co.il אך אם החברה נותנת מענה גם לחו”ל ניתן לקנות או להוסיף גם סיומת .com  אם יודעים שהחברה בעתיד הקרוב תתפתח לתחומי חו”ל עדיף לקנות מראש ולכוון אותו לאתר מכוון שאנו לא רוצים שיווצר מצב שהדומיין יתפס ע”י גורם אחר והקידום שרץ על הדומיין הראשי יירד לטמיון .
  • כיום קיימים גם שמות מתחם עם סיומת בעברית הרבה שואלים האם זה יכול לתרום לקידום האתר אנו משערים שכן אך שיהיה הדומיין המשני כי לרוב לגולשים לא נוח לרשום מייל או כתובת אתר אינטרנט בעברית ולהפוך את כיוון הכתיבה לאנגלית בשביל הסיומת .co.il
  • ניתן לקנות דומיין מרשם דומיינים, אך ניתן גם להיכנס לאתר איגוד האינטרנט הישראלי ושם לבחור מבין רשמי מתחם בארץ ובעולם המפוקחים על ידם בכתובת: http://www.isoc.org.il/.
  • לאחר שביצענו את רכישת הדומיין הרצוי דרכנו או דרך חברה לבניית אתרים חשוב לוודא באיזה קוד משתמשת החברה שבונה לנו את האתר האם בקוד פתוח או בקוד סגור ? הווי אומר האם ניתן לאחר בניית האתר לקבל את קוד המקור ללא תשלום נוסף ,זה מתאפשר רק שמדובר על מערכות ניהול אתרים מבוססות קוד פתוח כגון: wordpress  זהו מהלך חשוב אם בעתיד תרצו לבצע שינויים בתכנות ובעיצוב האתר .
  • אנו ממשיכים לקוד האתר שם יש שני צדדים הצד שהגולשים נפגשים איתו שלרוב מורכב מקבצי עיצוב ותיאום בין חלקי האתר והצגתם כגון: תפריט עליון או צדדי וכד’ , קיים חלק נוסף שהוא בצד של השרת איפה שמאוחסן האתר חשוב לוודא שלחברה שבונה לכם את האתר יש את הידע להתאים את האתר לדפדפנים מרובים ולבצע אופטימזיה אופטימאלית.
  • שילוב אלמנטים באתר כגון פלאש יכולים לפגוע בקידום במנועי החיפוש אם הם לא נעשים בצורה זהירה ומתוכננת , מכוון שמנועי החיפוש לא יכולים לאנדקס אותם . כיום מקובל ששילוב האלמנטים הזזים יעשה בhtml 5   שכיום היחיד שתומך בכל מכשירי הסולולר ככל הנראה יהיה המחליף של הפלאש .
  • מומלץ להוסיף לכל אתר מנוע חיפוש מרכזי הנמצא לרוב בדף הבית דבר זה נותן יתרון משמעותי לגולש המזדמן היכול לחפש דברים ביתר קלות באתר שלכם ולהגיע למוצרים בשתי לחיצות.
  • אם החלטתם להוסיף גלריה או קטלוג וודאו שהיא נוחה למשתמש קצה לטייל בה ולחפש בה את מבוקשו זה חשוב להציג את הפריטים באופן הברור עם מירב המידע שיש לכם להציע.

נשמח לעמוד לשירותכם

08-690-9040

 מהי חשיבות פרסום ומטרות שיווקיות כיום? והאם אפשר בלי  ?

בעייתיות פרסום ומטרות שיווקיות בימינו

פרסום ומטרות שיווקיות הוא התהליך של העברת תכנים בין ערוצי המדיה השונים. מטרתו של הפרסום היא לפנות אל קהל היעד ,וליישם את המטרות השיווקיות .

בעולמנו, אפקטביות הפרסום נעשית קשה לאין שיעור ,עשרות ערוצי  מדיה המוני גירויים מכל כיוון וכולם מתחרים על לבו של הצרכן.שום עסק לא יכול להרשות לעצמו שלא לפרסם.

בעולם עם כל כך הרבה אפשריות החכמה היא לדעת :איפה?איך ?כמה ?מתי ?ולמי?.

אז מהי בעצם חשיבות הפרסום?

התשובה מאוד פשוטה, אם לא תפרסם לא תזכה לחשיפה ! כי לא משנה כמה אתה יותר טוב מהמתחרים או כמה המוצר שלך אטרקטיבי , אף אחד לא יודע עליו. השיטה של  “עובר מפה לאוזן”  מייגעת ולא מספיקה . מסיבה פשוטה הצרכנים של ימינו רוצים מידע קונקרטי, מעסק רציני אחד עם מידע תדמיתי ,שיווקי או what ever אבל שקיים בערוץ מדיה כזה או אחר.עסק שמפרסם וקיים בערוצי המדיה, נותן רושם רציני הרבה יותר  . פרסום ומטרות שיווקיות זהו הדבר המשמעותי ביותר אשר יקבע את רמת ההצלחה .

 איך עושים את זה ?

לפני שניגשים לפרסם חשוב לשאול מספר שאלות ,כגון :מי קהל היעד ?מהי מטרת הפרסום? מה המסר שאני רוצה להעביר?מתי לפרסם ?שהרי לכל ערוץ פרסום יתרונות וחסרונות ופרסום שלא נעשה בצורה נכונה ,יכול ליצור פרסום שלילי ואף לגרום נזק, לכן חשוב לשים מספר דגשים כגון:

1.הגדרת מטרות-מיהו קהל המטרה, מהי המטרה השיווקית, מה אני רוצה שיקרה כתוצאה מהפרסום.

2. קביעת אסטרטגיה פרסומית- מה אומרים איך אומרים ואיפה ?

3.הגדרת תקציב –עריכת שקלול של עלויות מול התועלת וקביעת תקציב .

4.מסגרת זמן –מה אורך הזמן הזמן של הפעילות הפרסומית.

5.שילוב טקטיקה ואסטרטגיה שיווקית. 

לאחר שעשינו את הצעד הראשון נוכל לבצע התאמה של ערוץ הפרסום המתאים ביותר, ע”פ התקציב והאסטרטגיה שנקבעה ומשם השמיים הם הגבול .

לסיכום פרסום ומטרות שיווקיות הם הצעד הנכון והחשוב אם ברצוננו להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו בבחירת המוצר או השירות אותו אנחנו מציעים ולכן יש להשקיע בו מחשבה מרובה בהצלחה.

תחום ה- web משתרע על המון תכנים ואתרים , היכן ובאיזה צורה מתבצע הפרסום ?

בעשור האחרון  התפתח ה-web והצטרף לשאר ערוצי המדיה המסורתיים ( עיתונים,טלוויזיה, הרדיו וכו) רוב פורטלי התוכן מאפשרים גישה חינמית ומתבססים לרוב על פרסומות , ההבדל המשמעותי בפרסום הוא נגישות יחסית נוחה וזולה וחשיפה עצומה לאלפי צרכנים ביחס לאפיקי הפרסום האחרים .

עוד יתרון משמעותי עבור המפרסמים ניתן לבקר את חשיפת הפרסום של מידע או תוכן , כמו כן האינטרנט אינו מוגבל גיאוגרפית ואפשר לפנות בו לקהל יעד רחב יותר דברים אלו עושים את האינטרנט לאפיק פרסום אטרקטיבי במיוחד.

ישנם עשרות אפיקים שונים באינטרנט ובכולם אפשר לקדם את העסק או המוצר בדרכים שונות, להלן חלק מהבולטים,

להלן מספר דרכים להצגת מודעת פרסום באינטרנט: 

באנרפרסומת המושלבת בדף האינטרנט הבאנר יכול להופיע בכמה צורות טקסט , אנימציה ותמונות סטטיות.

פופ אפ- בתהליך הגישה לאתר האינטרנט יוקפץ חלון גישה ובו פרסומת אטרקטיבית ומושכת את העין .

קישור ממומן – מנועי החיפוש מציעים אופציה של הצגת קישורים בתשלום כאשר הגולש יחפש מילת מפתח מסוימת .

google ad-word-ישנה אפשרות המוצעת ע”י גוגל לקישור ממומן אשר יעלה בהקשת מילת המפתח . 

מודעה –בשוליי הדף תוצג מודעה ובא מלל המתאר את השירות המוצע (זאת השיטה המועדפת ע”י גוגל).

פרסום בפייסבוק-הפרסום בפייסבוק מיוחד בכך שהחשיפה הרבה של אלפי משתמשים רשומים , אך גם ביכולתו לאפשר מיקוד לקבוצה מסוימת (ע”פ גיל ,מיקום ,מין וכו).

עוד אפשרות שקיימת והכרחית להצלחת האתר מסחרית היא קידום האתר .למעשה זה תהליך אשר יורד לשורש האתר עיצוב ,תוכן , קישורים חיצונים של האתר וכד .

לטובת מנועי החיפוש על מנת להגיע בסופו של יום שבהקשת מילת מפתח מסוימת יעלה האתר במקומות הראשונים .

האינטרנט הוא מדיה פרסומית חזקה משתלמת לפרסום , וחשוב לבדוק מה מתאים לכל אחד והיכן נקבל את התוצאה הטובה ביותר .

 

פרסום בפייסבוק

מה מיוחד בפייסבוק ?

פייסבוק נכון להיום היא הרשת החברתית הגדולה ביותר כ-800 מליון משתמשים בעולם, רק בישראל קרוב ל -3.5 מיליון משתמשים רשומים.

פייסבוק מזמן נהפך בשביל רבים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום והפך להיות לדרך חיים , אנשים מתחברים על מנת לספר על פעילות שעשו מחשבות שחשבו ולהתעדכן בפעילות של חברים ,משתפים תמונות וסרטונים ומשוחחים בצ’אט .

כל אלה ועוד הופכים את הפייסבוק לזירה החברתית המקוונת הגדולה בעולם ולבמה פרסומית אדירה .
בנוסף לכך הפייסבוק תופס מקום מרכזי בחיי החברה של מליוני אנשים ,ומכיל גם פרטיים אישיים כגון : גיל-מיקום דמוגרפי-מגדר/מין-השכלה-מצב משפחתי-שפה-תחומי עניין-סטאטוס חברתי וכד’.

הפרטים הללו מאפשרים לנו לפלח את קהל יעד על מנת ליצור פרסום יעיל וממוקד ומיקוד הוא שם המשחק
אוסף הפרטים הנרחב שקיים בפיייסבוק מאפשר לנו בעצם לפנות לקהל היעד בצורה נכונה ומדוייקת והתאמת המודעה לצרכן לפי גיל ,סטאטוס אישי /חברתי ,פרופיל ,תחומי עניין , וכד ‘ מומלץ להשתמש בכלי המיקוד על מנת ליצור אלמנט התאמה מתאים לקהל היעד?

מה הדרך הנכונה לפרסום בפייסבוק?
הדרך הטובה והיעילה ביותר לפרסום בפייסבוק היא יצירת מודעה איכותית והכוונה לקהל היעד הרצוי באמצעות ניתוח השוק.

הקלקה על המודעה מפנה את הגולש ל”דף הנחיתה “חשוב שדף זה יהיה מאוד ממוקד למסר , כשהמטרה בשורה התחתונה אמורה להיות השארת פרטי הלקוח /פנייה של הלקוח או סגירת עסקה מיידית  דגש חשוב הוא לא להפנות את הצרכן ל “דף-הבית” כי שם הוא לא ימצא את עצמו ולא יבצע שום פעולה מהותית ולכן רצוי וחשוב להשקיע בדף נחיתה אשר יפנה את הצרכן ל “דף נחיתה בפייסבוק” אשר מעלה את אפקטביות המודעה ועלותו נמוכה יחסית מדף נחיתה סטנדרטי.

בעמוד הפייסבוק יש להטמיע אלמנטים פרסומיים ושיווקיים ממוקדים ואיכותיים ככל האפשר דגש חשוב : התייחסו לעמוד הפייסבוק שלכם כאתר פירסומי לכל דבר ועניין וכך למעשה תעניינו את הגולשים

הפייסבוק הינו פלטפורמה דינאמית לכן כאשר מפרסמים בפייסבוק חשוב להיות בקשר רציף עם הגולשים הם יכתבו תגובות ויצפו לתשובה.

חשוב להשקיע בעיצוב הדף ובתוכן המופיע בו וכמובן לדאוג שדף הפייסבוק שלכם יהיה פעיל ושיהיו לכם יותר חברים או אוהדים דבר אשר מגדיל את קהל הלקוחות ומאפשר לשמור איתם על קשר רציף להצגת דילים או מבצעים אטרקטיבים.

לבד או מקצוענים ?


מבחינה טכנית פרסום בפייסבוק פשוט אך מאוד מורכב מהפן השיווקי והתקציבי , תשלום לאיש מקצוע חוסך טעויות גורליות ובזבוז זמן וכסף יקרים , כמו כן מומחה בתחום ידע על מה לשים דגש באתר איך לנהל את התוכן ואיך לממש את הפוטנציאל המלא לפרסום ממוקד על מנת ליצור מאגר לקוחות מקוון ואיכותי .

קידום אתרים הוא חלק חשוב מאוד שמתבצע לאחר הקמת האתר ולאורך זמן.

 למה ?איפה ? ואיך ? מיד נראה .

 

למה בכלל צריך קידום באתר ?

בשעה טובה בנינו אתר אינטרנט, השקענו בעיצוב ובתוכן ,מעולה וחשוב אבל ללא קידום האתר במנועי החיפוש אף אחד לא יראה את פרי יצירתינו.  

חיפוש ממוצע ברשת האינטרנט  מוערך כ- 34,000 חיפושים בשניה ובחודש מסתכם ב- 88,0000000 חיפושים זהו נתון מרשים וחשוב על מנועי החיפוש השונים , כ 90% אחוז מכלל החיפושים מתבצעים באמצעות מנוע החיפוש  Google, ושאנו מקליקים מילת מפתח אנו מצפים שמנוע החיפוש יעלה לנו את התוצאה הכי מתאימה לערך שחיפשנו .

איפה ואיך מנועי החיפוש מחפשים על מנת למצוא לנו את הערך הכי מתאים למילת המפתח שהוקלקה ?

לפני האיך והאיפה קצת רקע ,במנועי החיפוש הישנים יותר, הוספת כל אתר היתה מבוצעת בצורה ידנית ע”י מנהל האתר בדף רישום שבו היתה רשומה כתובת האתר ובעזרת אנשי מקצוע הייתה נעשית בדיקה של “תגי meta” (אשר מהווים כרטיס ביקור של אותו עמוד) לפי פרמטרים מסוימים ,על מנת לקבוע את הרלוונטיות של העמוד .

כאשר בעלי האתר נחשפו לדרך שיטת מנועי החיפוש הם העמיסו על “תגי meta” מידע רב שאינו רלוונטי , התוצאה הייתה שגם חיפוש מילים שאינו רלוונטי לאותו עמוד יוביל אליו .בעקבות זאת ,שיפרו מנועי החיפוש את האלגוריתם שלהם ,כך שיש מגוון רחב יותר של פרמטרים כגון : כותרת הדף ,שם התחום ,היררכיית עמודים ,תגי html, טקסט מודגש ,ניווט נוח ,והרשימה עוד ארוכה …

אך יש לציין שרלוונטיות האתר עדיין נמצאת אצל בעלי האתרים.  

 איך מתבצע קידום האתר ?

לפני הכל קידום האתר דורש הכנת אסטרטגיה מקיפה מצד מקדם האתר הכוללת : מחקר של מילות מפתח ,ניתוח Seo, ואופטימיזציה של האתר, התאמת התוכן ,וזאת על מנת שמנועי החיפוש יוכלו לזהות את התוכן כמתאים ביתר קלות ולהעלות את דירוגו במדד הרלוונטיות ,בנוסף מקדם האתרים צריך להטמיע קישורים באתרים נוספים ,לבצע רישום לאינדקסים המדברים על תחום עיסוקו ,והפצת חומר שיווקי ( מאמרים) עם תוכן איכותי .

קידום אתרים מצריך עבודה יום יומית ולא כדאי להקל בו ראש כי בסופו של דבר הוא יקבע את הצלחתו של האתר שלכם.

לנסות לבד? או לפנות למקצוען ?  בעולם של ימינו שלכולם יש נגישות לאינטרנט …

למה לי לפנות לחברה לבניית אתרים ?

 מה באמת אני צריך/מצפה מהאתר ?

אז החלטנו שלא בלתי אפשרי לבנות אתר לבד (אחרי הכל אנחנו ישראלים ), אבל בתור בעל עסק או סתם גולש ,שהולך להשקיע מזמנו, אני צריך לשאול את עצמי מה באמת אני מצפה מהאתר?

התשובה פשוטה ברוב במקרים : אני רוצה שיקראו, שיראו את המוצרים שיש לי להציע ,והשורה התחתונה אני רוצה ליצור את הגירוי האופטימלי שימשוך אליי לקוחות.

אז איך עושים זאת ?

נגיד שיש לך דוד שיודע לכתוב כמו שיקספיר ואחות עם חוש טכני ואומנותי ,חלוקת העבודה תהיה כך הוא יכתוב את תוכן האתר והיא תעצב ותבנה אתר. הלקוחות שלך יראו את החוש היצירתי ויגלשו אל האתר בהמוניהם…

זה באמת כל כך פשוט ? זהו שלא !

בניית האתר צריכה להיות מדויקת ומתואמת לאופי העסק, האתר צריך להיות  בנוי כך שיעביר את המסר השיווקי הנכון. חשוב לעמוד בקריטריונים של מנועי החיפוש החל ממבנה האתר ועד לעיצוב ולתוכן . אחרת כל העבודה הקשה שהושקעה תלך לטימיון .

למה דווקא חברה לבניית אתרים?

האתר מהווה כלי למכירה או למודעות, והוא כרטיס הביקור של העסק. המשמש כאמצעי חשוב לניהול מערכת יחסים עם הלקוח . מכוון שהלקוח יוכל לראות ממקור ראשון מה יש לחברה או לעסק להציע, ולהחליט אם הוא מעוניין או לא, לכן לא כדאי להקל ראש, וחשוב וצריך להיות עם היד על הדופק.

לסיכום:

בנייה ועיצוב אתר לא אומרת שסיימת את עבודתך, האתר צריך להיות מקודם במנועי החיפוש וצריך תמיד לחשוב איך לשפר אותו . מסקנה : חברה ל”בניית אתרים” תוכל לעשות את זה בצורה המקצועית והיעילה כמו שרק אנשי מקצוע יודעים, ותהווה בעצם שליח לעולם האינטרנט . ותספק לך מוצר שישרת אותך בצורה הטובה ביותר, תוך מתן דגש על כל הפרטים הקטנים. על מנת לאפשר לך לשבת בנחת ולדעת שבעולם האינטרנט יש לך דריסת רגל משמעותית .

בניית אתרים איך עושים את זה?

לאלו דברים בבניית אתרים כדאי לשים לב!!

 

 

אם החלטתם שאתם משדרגים או בונים אתר חדש להלן כמה טיפים שכדאי להתייחס בכובד ראש …

נשמח לעמוד לשירותכם

08-690-9040

Call Now Button