Blog

עיצוב אתר

עיצוב אתר על מה כדאי להתמקד כדי להעלות את אחוזי הצפייה

תסריט : שתי חנויות מוכרות מוצר צריכה במחירים זהים.
שאלה : מאיזה חנות הייתם מעדיפים לקנות ?
תשובה : נראה כי תעדיפו לקנות מהחנות שיוצרת חווית קנייה טובה יותר .

 

טיפים לעיצוב אתר  :

• ההתרשמות הראשונית של גולשים היא בשניות הראשונות שנחשפים לאתר הבית של העסק והשאלה הנשאלת : האם הגולש ישאר לגלוש באתר או שהוא ידלג?

• דף הבית של האתר הוא “הפנים של העסק” שלכם .
• אם תחפשו במנועי חיפוש של גוגל תראו אתרים בתחומים שונים , שימו לב מה יכול לגרום ללקוחות פונטציאלים להשאר באתר או להמשיך לחפש ברשת אתר אחר שיתן מענה, עיצוב אתר הוא דבר לא פחות חשוב מהמוצר אותו אתם מוכרים .
• תכנון אתר הוא חלק בלתי נפרד , אם אתם בונים או משדרגים אתר חשוב לוודא שהחברה לבניית אתרים  המבצעת את הפרוייקט נותנת גם מענה בתעניין בעיצובי. חשוב לוודא האם האתר נגיש למשתמש קצה וקל להגיע אל המידע הרלוונטי
• כיום הצרכנים כבר לא פותחים ספרים כדי למצוא מידע והאינטרנט עם מנועי החיפוש השונים הינו אמצעי המידע הנגיש והיעיל ביותר ללקוח ,לכן חשוב מאוד לתכנן את האתר בצורה ארגונומית לגולשים והתרשמות ראשונית חשובה מאוד  כדי לקבל רושם חיובי על עיצוב אתר הבית שלכם ולהמשיך לשוטט בו ולבצע את הפעולה שלשמה הוא הוקם.
• חשוב להתאים את צבעי האתר ללוגו החברה או המותג מכוון שעל ידי זה אנו יוצרים שפת מותג אחידה וזכירה של המותג או החברה אצל הלקוח כמו כן התאמת הצבעים של האתר לצרכני הקצה של האתר כגון : מוצרי קרמיקה, שם אפשר לשלב משחק צבעים רחב מכוון שישנו מגוון רחב של שירותים אותם ניתן להציע בתחום זה לעומת זאת אתר כגון : שמלות כלה,יותר מגביל לצבעים שחור לבן אפור בגוונים שונים אך לא צבעוני מדי מכוון שיש להתמקד על המוצר הספציפי אותו אתם מציעים .
• עיצובו של תפריט האתר צריך להיות עיצוב ברור וקריא ולהשתמש בגופן יותר גדול משמעותית משאר חלקי האתר מכוון שעל ידי סרגל זה הגולשים מנווטים את דרכם בתוך האתר והסיור דרך סרגל הניווט אמור להיות פשוט ונגיש.
• לסיכום : צריך לחשוב היטב לפני שמתחילים עם עיצוב אתר , חשוב להבין שעיצוב זה ילווה אתכם למשך תקופה לא מעטה והכי חשוב שלגולש המזדמן תהיה חוויית גלישה.

 

שילוט חוצות יתרון או חסרון ?

 

שילוט חוצות

שילוט חוצות

לרוב משרדי הפרסום מבצעות את רכישת המדיה בשילוט חוצות בשביל הלקוח מכיוון שהם אחראיות על העיצוב ועל המסר השיווקי שיוטמע במדיה הנרכשת.

שילוט חוצות נמצא במקומות שונים :

  • שלטים בתחנות רכבת ואוטובוס מאפשרים שילוב של מסרים קצרים לבאי הרחוב העוברים ליד השלט ולכן ניתן לפרסם לפי קווי הנסיעה ופרסום בתחנות אוטובוס  ספציפיות מאפשר להשיג כיסוי גאוגרפיי ממוקד.
  • שלטי ענק מיועדים לפנייה לקהל לקוחות גדול ורחב ביותר ומייצרים אפקט של עצמה, ומשדר ללקוחות, ספקים ומתחרים “אנחנו גדולים מהחיים”.

  • שלטי הכוונה הינם שלטים הנמצאים על תמרור רחוב המכוון שילוט ערוני של עיריות ומועצות מקומיות , מיועדים בדרך כלל לחשיפה מקומית. פרסום זה רלוונטי במיוחד אם יש לכם סניף מקומי שאתם רוצים להפנות את הלקוחות איליו, או אם יש לכם עסק קטן שמעוניין בחשיפה ללקוחות בקרבת המקום הרלוונטית.

  • מסכים לפרסום אלקטרונים נותנים חשיפה בעלת תוכן פעיל, המופיעים בדרך כלל במקומות עם תחלופה גבוהה של לקוחות , ישנה יכולת לשלוט מרחוק על התוכן המשודר. וניתן לעשות שימוש בפרסומות שהוכנו לטלוויזיה בגרסה קצרה יותר למסכים אלו, ולייצר הטמעה חזקה ומהירה לקמפיין.

  • שלטים הפונים אל התנועה מטרה תפיסת מבטו של הנהג בהתאם לכיוון, למהירות הנסיעה או העמידה בפקק והטמעת פרסום בתת מודע “ראיתי את זה אני לא זוכר איפה”.

  • שלטים על עמודים או קירות שלמים שלטים שבהם התמונה יוצאת “קט אאוט” מגבולות השלט הרגילים ויוצרת אפקט של בולטות ונפח המושכים את העין. לדוגמה – שלט בצורת נס קפה, או שלט תלת ממדי בצורת מכונה כביסה שמרכזו מסתובב ונותן תחושה אמתית ויוצרת בינו לבין שלטים אחרים.

  • כרזות מפלריג או ברזנט כרזות מחומר פלסטי בדרך כלל מפרסמות אירועים מקומיים.

  • לאחרונה התחילו להופיע בקניונים מסכים אלקטרונים וגימיקים אינטרקיטיבים המגיבים למגע יד אדם זהו תחום שתופס תאוצה דווקא בארה”ב ונכנס אט אט לשוק הישראלי.

                  1599-502-504

                  נשמח לעמוד לשירותכם

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט ורשתות חברתיות – משרד פרסום ברזילי מור

פרסום באינטרנט וברשתות חברתיות

פרסום באינטרנט מאפשר לעסק המדובר למשוך אליו לקוחות אשר מתעניינים במוצר  שלו או בשירות שהוא מציע , אפילו בלי להכיר את העסק שלו . פרסום באינטרנט נותן מינוף לפרסום שהעסק מבצע באופן שוטף , תחשבו על זה רגע אם אני צריך לשווק מכשיר סלולאר חדש בשוק ואחפש במנועי החיפוש באינטרנט את המילה מכשיר סלולארי אני אקבל אלפי תוצאות בתחום ,כמובן שאוכל גם לקד את אפשרות החיפוש לדגם,סוג,גודל… כל זה כמובן במקום להתחיל לחפש בדרך הישנה ולהתחיל לדפדף בספרי טלפונים.כיום ניתן לבצע  פוקוס ולמקד את הפרסום לקהל הלקוחות כך לדוגמא בפייסבוק :אם אני יודע שקהל הלקוחות הוא צעירים בגילאי20-30 אני אעשה ניתוח ואדאג שפרסומת זו תופיע אצלם בדף.

נגישות לאינטרנט

כיום כמעט בכל בית אב קיים מחשב וחיבור לאינטרנט כך שניתן לומר שהעולם הולך בשנים האחרונות לכיוון הזה.ניתן לומר שבישראל ביחס למדינות אחרות בעולם עדיין לא הגיעו לנקודת שיא מבחינת הפרסום והחשיפה באינטרנט – מה שאומר שכדאי לכם בתור בעלי עסק להתחיל לבנות תשתית לכשזה יקרה אתם תהיו שם.ולהשקיע  בפרסום באינטרנט.

הוספה של תכנים,תמונות,סרטונים וכד בעולם פרסום באינטרנט הינה קלה ומהירה בהשוואה לשאר ערוצי המדיה המסורתיים .

עלויות פרסום

הפרסום באינטרנט ברוב המקרים יכול להתבצע ללא עלויות,אך במידה ונרצה תוצאות גבוהות בחיפוש נאלץ להפרד מסכום כסף מסויים שנייעד לכך,אומנם הפרסום באינטרנט עולה כסף אבל הוא שווה זהב!

עלויות פרסום באינטרנט נמוכות בצורה משמעותית משאר ערוצי המדיה המסורתיים.  ומרבית המודלים לקמפיין פרסום באינטרנט הנם פר קליק , כלומר רק לאחר שגולש התעניין ולחץ על הקישור למוצר או למודעה המפורסמת מתבצע חיוב . הדבר מאפשר תשלום עבור פרסום ממוקד לא זורקים כסף על לקוחות לא רלוונטים.

כלי מדידה לפרסום באינטרנט

ישנם כלי מדיה שונים לקבלת אינפורמציה משמעותית והתנהגותית אודות הגולשים, התנהגות הגולש ,תחום עיסוקו, וכד דבר זה משפיע על אפקטיביות הפרסום וכך למשל ניתן לראות האם הפרסום פוגע בלב המטרה או לא, כמו כן קל לבצע שינוי באותו הרגע ולמנוע הוצאות מיותרות.

כיצד יוצרים מצגות יעילות ?

מצגות עסקיות הן כלי חשוב מאוד בהצגת מוצר, שירות או ארגון. מצגות למשקיעים, מצגות לאירועים ומצגות לתוכניות עסקיות הן רק כמה דוגמאות לסוגי מצגות בהן המסר חייב לעבור באופן יעיל על מנת לשפר את הביצועים העסקיים.

מצגות טובות מחייבות הבנה עסקית, יצירתיות ויכולת עיצוב על מנת להעביר את המסר בהצלחה.

עליהן להית הרמוניות, אסטטיות ולהיבנות בצורה היררכית, תוך הגשת המסר באופן משכנע. מצגת יעילה יוצרת עניין אצל מקבל המסר אך בו זמנית מאפשרת לו להישאר ממוקד בתוכן.

שלבים בבניית מצגות יעילות

השלב הראשון בהכנת מצגות יעילות הוא אפיון קהל היעד והצרכים שלו ומתוך כך תכנון  המצגות, שיוכלו להעביר את המסרים הנכונים בצורה הטובה ביותר שתשרת את מטרת ההצגה.

יש לבחון האם מקבלי המסר הם לקוחות, משקיעים פוטנציאלים או עובדי החברה. כשמדובר במשקיעים, רצוי שהמצגת תהיה תכליתית ותכלול נתונים המעניינים אותם.

בניית המצגות צריכה להתבצע  תוך התאמה בין התוכן, אופן ההצגה וצרכיו של מקבל המסר, כך שהוא ירגיש שמצא את מה שמחפש ויונע לפעולה.

השלב הבא הוא להבין היכן יוצגו המצגות ובאיזה אמצעי מדיה- האם הן ישודרו על גבי מסך או במקרן? מה גודלם של המסך והחלל בו יוצגו המצגות? כן יש לקחת בחשבון את הסיטואציה בהן מועברות המצגות- האם מדובר בתערוכה דינמית? בהרצאה באולם? יש לשקלל את כל הנתונים ולגבש את המצגות בהתאם.

בהמשך, יש לתכנן את תוכן המצגות, לדאוג שיהיה תמציתי, ייצור עניין ויעמוד בפרק הזמן הנתון.

יש לוודא שהמצגות שאמורות להיות כלי עזר לא יהפכו למטרה- בה כל ההשקעה מוקדשת לפירוטכניקה ולגרפיקה. מצגות עסקיות צריכות להיות מדויקות מבחנת מסרים, נאמנות לאופי החברה ובו בעת להיות יצירתיות ומזמינות.

אנחנו בברזילי מור מספקים שירותים שונים של הכנת מצגות- תוכנית עסקית, מצגות למשקיעים, מצגות לאירועים ועוד.

חשיבות של מצגת עסקית

מה היא מצגת?

מצגת היא הצגה של נושא מסוים לקהל צופים בצורה ויזואלית, באמצעות אוסף שקפים. מצגת מגוונת יכולה לשלב טקסט, חומר ויזואלי כמו תמונות או ציורים, צלילים ועוד. מצגת טובה יכולה לסייע בהעברת מסר מורכב, אם על ידי המחשת נושא הקשה לתיאור באופן מילולי, או על ידי הצגת רצף פעולות או אירועים כתהליך בצורה גרפית, מה שמקל על הבנתו וזכירתו.

סוגי מצגות עסקיות

מצגת עסקית יכולה להיות בשימוש למטרות רבות- הרצאות, פעולות שיווק, מצגת למשקיעים, דיונים, הדרכות, פעולות תרבות, מצגת לאירועים, מצגת של תכנית עסקית ולמידה אלקטרונית.

החשיבות של מצגת בהזמנת הקהל

חשיבותה של מצת עסקית נעוצה, בראש ובראשונה, בהיותה מזמינה וביכולתה לגרום לקהל להיות מרותק לתכנים וכך להבין אותם בקלות ובאופן מעמיק.

מצגת היא האופן בה אנו מעבירים את המסר שלנו לקהל הצופים, במילים ובאלמנטים ויזואליים כמו תרשימים, גרפים ומסרים ממוקדים. היא מאפשרת למילים שלנו להיות מונחות על ידי מסגרת תוחמת המקלה על הבנתן. כפי שבחיי היום-יום אנו נוטים יותר להביט בשלטים שאופן הצגתם הוא מזמין, ויזואלי ותמציתי, כך בהרצאה ניטה יותר להבין ולהימשך למסר שמועבר באופן דומה.

החיוניות של מצגת בהעברת מסרים

מצגת עסקית היא אחד מאמצעי העברת המידע הנפוצים ביותר בעולם העסקי- להעברת מסרים בתוך ארגונים, בין חברה ללקוחות שלה, בין חברה לספקים שלה וכדומה. המצגת היא למעשה אמצעי המתווך בין משדר מסר (לדוגמה חברה X) לבין מקבל המסר (לדוגמה משקיע פוטנציאלי). מצגת עסקית טובה מסייעת למקבל המסר להתרשם ממסרי המשדר, להתעניין בהם ולרצות לפעול (בדוגמה שלנו, להשקיע). מצגת מאפשרת חלון הזדמנויות שיכול להשפיע על המגעים בין המשדר למקבל המסר (לדוגמה, להחליט להשקיע).

אנחנו בברזילי מור מספקים שירותים שונים של הכנת מצגות- תוכנית עסקית, מצגות למשקיעים, מצגות לאירועים מצגות ביטוח מנהלי תיקים ועוד.

עיצוב אתר על מה כדאי להתמקד כדי להעלות את אחוזי הצפייה

תסריט : שתי חנויות מוכרות מוצר צריכה במחירים זהים.
שאלה : מאיזה חנות הייתם מעדיפים לקנות ?
תשובה : נראה כי תעדיפו לקנות מהחנות שיוצרת חווית קנייה טובה יותר .

 

טיפים לעיצוב אתר  :

• ההתרשמות הראשונית של גולשים היא בשניות הראשונות שנחשפים לאתר הבית של העסק והשאלה הנשאלת : האם הגולש ישאר לגלוש באתר או שהוא ידלג?

• דף הבית של האתר הוא “הפנים של העסק” שלכם .
• אם תחפשו במנועי חיפוש של גוגל תראו אתרים בתחומים שונים , שימו לב מה יכול לגרום ללקוחות פונטציאלים להשאר באתר או להמשיך לחפש ברשת אתר אחר שיתן מענה, עיצוב אתר הוא דבר לא פחות חשוב מהמוצר אותו אתם מוכרים .
• תכנון אתר הוא חלק בלתי נפרד , אם אתם בונים או משדרגים אתר חשוב לוודא שהחברה לבניית אתרים  המבצעת את הפרוייקט נותנת גם מענה בתעניין בעיצובי. חשוב לוודא האם האתר נגיש למשתמש קצה וקל להגיע אל המידע הרלוונטי
• כיום הצרכנים כבר לא פותחים ספרים כדי למצוא מידע והאינטרנט עם מנועי החיפוש השונים הינו אמצעי המידע הנגיש והיעיל ביותר ללקוח ,לכן חשוב מאוד לתכנן את האתר בצורה ארגונומית לגולשים והתרשמות ראשונית חשובה מאוד  כדי לקבל רושם חיובי על עיצוב אתר הבית שלכם ולהמשיך לשוטט בו ולבצע את הפעולה שלשמה הוא הוקם.
• חשוב להתאים את צבעי האתר ללוגו החברה או המותג מכוון שעל ידי זה אנו יוצרים שפת מותג אחידה וזכירה של המותג או החברה אצל הלקוח כמו כן התאמת הצבעים של האתר לצרכני הקצה של האתר כגון : מוצרי קרמיקה, שם אפשר לשלב משחק צבעים רחב מכוון שישנו מגוון רחב של שירותים אותם ניתן להציע בתחום זה לעומת זאת אתר כגון : שמלות כלה,יותר מגביל לצבעים שחור לבן אפור בגוונים שונים אך לא צבעוני מדי מכוון שיש להתמקד על המוצר הספציפי אותו אתם מציעים .
• עיצובו של תפריט האתר צריך להיות עיצוב ברור וקריא ולהשתמש בגופן יותר גדול משמעותית משאר חלקי האתר מכוון שעל ידי סרגל זה הגולשים מנווטים את דרכם בתוך האתר והסיור דרך סרגל הניווט אמור להיות פשוט ונגיש.
• לסיכום : צריך לחשוב היטב לפני שמתחילים עם עיצוב אתר , חשוב להבין שעיצוב זה ילווה אתכם למשך תקופה לא מעטה והכי חשוב שלגולש המזדמן תהיה חוויית גלישה.

 

 

שילוט חוצות

שילוט חוצות

לרוב משרדי הפרסום מבצעות את רכישת המדיה בשילוט חוצות בשביל הלקוח מכיוון שהם אחראיות על העיצוב ועל המסר השיווקי שיוטמע במדיה הנרכשת.

שילוט חוצות נמצא במקומות שונים :

                  1599-502-504

                  נשמח לעמוד לשירותכם

פרסום באינטרנט ורשתות חברתיות – משרד פרסום ברזילי מור

פרסום באינטרנט וברשתות חברתיות

פרסום באינטרנט מאפשר לעסק המדובר למשוך אליו לקוחות אשר מתעניינים במוצר  שלו או בשירות שהוא מציע , אפילו בלי להכיר את העסק שלו . פרסום באינטרנט נותן מינוף לפרסום שהעסק מבצע באופן שוטף , תחשבו על זה רגע אם אני צריך לשווק מכשיר סלולאר חדש בשוק ואחפש במנועי החיפוש באינטרנט את המילה מכשיר סלולארי אני אקבל אלפי תוצאות בתחום ,כמובן שאוכל גם לקד את אפשרות החיפוש לדגם,סוג,גודל… כל זה כמובן במקום להתחיל לחפש בדרך הישנה ולהתחיל לדפדף בספרי טלפונים.כיום ניתן לבצע  פוקוס ולמקד את הפרסום לקהל הלקוחות כך לדוגמא בפייסבוק :אם אני יודע שקהל הלקוחות הוא צעירים בגילאי20-30 אני אעשה ניתוח ואדאג שפרסומת זו תופיע אצלם בדף.

נגישות לאינטרנט

כיום כמעט בכל בית אב קיים מחשב וחיבור לאינטרנט כך שניתן לומר שהעולם הולך בשנים האחרונות לכיוון הזה.ניתן לומר שבישראל ביחס למדינות אחרות בעולם עדיין לא הגיעו לנקודת שיא מבחינת הפרסום והחשיפה באינטרנט – מה שאומר שכדאי לכם בתור בעלי עסק להתחיל לבנות תשתית לכשזה יקרה אתם תהיו שם.ולהשקיע  בפרסום באינטרנט.

הוספה של תכנים,תמונות,סרטונים וכד בעולם פרסום באינטרנט הינה קלה ומהירה בהשוואה לשאר ערוצי המדיה המסורתיים .

עלויות פרסום

הפרסום באינטרנט ברוב המקרים יכול להתבצע ללא עלויות,אך במידה ונרצה תוצאות גבוהות בחיפוש נאלץ להפרד מסכום כסף מסויים שנייעד לכך,אומנם הפרסום באינטרנט עולה כסף אבל הוא שווה זהב!

עלויות פרסום באינטרנט נמוכות בצורה משמעותית משאר ערוצי המדיה המסורתיים.  ומרבית המודלים לקמפיין פרסום באינטרנט הנם פר קליק , כלומר רק לאחר שגולש התעניין ולחץ על הקישור למוצר או למודעה המפורסמת מתבצע חיוב . הדבר מאפשר תשלום עבור פרסום ממוקד לא זורקים כסף על לקוחות לא רלוונטים.

כלי מדידה לפרסום באינטרנט

ישנם כלי מדיה שונים לקבלת אינפורמציה משמעותית והתנהגותית אודות הגולשים, התנהגות הגולש ,תחום עיסוקו, וכד דבר זה משפיע על אפקטיביות הפרסום וכך למשל ניתן לראות האם הפרסום פוגע בלב המטרה או לא, כמו כן קל לבצע שינוי באותו הרגע ולמנוע הוצאות מיותרות.

מצגות עסקיות הן כלי חשוב מאוד בהצגת מוצר, שירות או ארגון. מצגות למשקיעים, מצגות לאירועים ומצגות לתוכניות עסקיות הן רק כמה דוגמאות לסוגי מצגות בהן המסר חייב לעבור באופן יעיל על מנת לשפר את הביצועים העסקיים.

מצגות טובות מחייבות הבנה עסקית, יצירתיות ויכולת עיצוב על מנת להעביר את המסר בהצלחה.

עליהן להית הרמוניות, אסטטיות ולהיבנות בצורה היררכית, תוך הגשת המסר באופן משכנע. מצגת יעילה יוצרת עניין אצל מקבל המסר אך בו זמנית מאפשרת לו להישאר ממוקד בתוכן.

שלבים בבניית מצגות יעילות

השלב הראשון בהכנת מצגות יעילות הוא אפיון קהל היעד והצרכים שלו ומתוך כך תכנון  המצגות, שיוכלו להעביר את המסרים הנכונים בצורה הטובה ביותר שתשרת את מטרת ההצגה.

יש לבחון האם מקבלי המסר הם לקוחות, משקיעים פוטנציאלים או עובדי החברה. כשמדובר במשקיעים, רצוי שהמצגת תהיה תכליתית ותכלול נתונים המעניינים אותם.

בניית המצגות צריכה להתבצע  תוך התאמה בין התוכן, אופן ההצגה וצרכיו של מקבל המסר, כך שהוא ירגיש שמצא את מה שמחפש ויונע לפעולה.

השלב הבא הוא להבין היכן יוצגו המצגות ובאיזה אמצעי מדיה- האם הן ישודרו על גבי מסך או במקרן? מה גודלם של המסך והחלל בו יוצגו המצגות? כן יש לקחת בחשבון את הסיטואציה בהן מועברות המצגות- האם מדובר בתערוכה דינמית? בהרצאה באולם? יש לשקלל את כל הנתונים ולגבש את המצגות בהתאם.

בהמשך, יש לתכנן את תוכן המצגות, לדאוג שיהיה תמציתי, ייצור עניין ויעמוד בפרק הזמן הנתון.

יש לוודא שהמצגות שאמורות להיות כלי עזר לא יהפכו למטרה- בה כל ההשקעה מוקדשת לפירוטכניקה ולגרפיקה. מצגות עסקיות צריכות להיות מדויקות מבחנת מסרים, נאמנות לאופי החברה ובו בעת להיות יצירתיות ומזמינות.

אנחנו בברזילי מור מספקים שירותים שונים של הכנת מצגות- תוכנית עסקית, מצגות למשקיעים, מצגות לאירועים ועוד.

מה היא מצגת?

מצגת היא הצגה של נושא מסוים לקהל צופים בצורה ויזואלית, באמצעות אוסף שקפים. מצגת מגוונת יכולה לשלב טקסט, חומר ויזואלי כמו תמונות או ציורים, צלילים ועוד. מצגת טובה יכולה לסייע בהעברת מסר מורכב, אם על ידי המחשת נושא הקשה לתיאור באופן מילולי, או על ידי הצגת רצף פעולות או אירועים כתהליך בצורה גרפית, מה שמקל על הבנתו וזכירתו.

סוגי מצגות עסקיות

מצגת עסקית יכולה להיות בשימוש למטרות רבות- הרצאות, פעולות שיווק, מצגת למשקיעים, דיונים, הדרכות, פעולות תרבות, מצגת לאירועים, מצגת של תכנית עסקית ולמידה אלקטרונית.

החשיבות של מצגת בהזמנת הקהל

חשיבותה של מצת עסקית נעוצה, בראש ובראשונה, בהיותה מזמינה וביכולתה לגרום לקהל להיות מרותק לתכנים וכך להבין אותם בקלות ובאופן מעמיק.

מצגת היא האופן בה אנו מעבירים את המסר שלנו לקהל הצופים, במילים ובאלמנטים ויזואליים כמו תרשימים, גרפים ומסרים ממוקדים. היא מאפשרת למילים שלנו להיות מונחות על ידי מסגרת תוחמת המקלה על הבנתן. כפי שבחיי היום-יום אנו נוטים יותר להביט בשלטים שאופן הצגתם הוא מזמין, ויזואלי ותמציתי, כך בהרצאה ניטה יותר להבין ולהימשך למסר שמועבר באופן דומה.

החיוניות של מצגת בהעברת מסרים

מצגת עסקית היא אחד מאמצעי העברת המידע הנפוצים ביותר בעולם העסקי- להעברת מסרים בתוך ארגונים, בין חברה ללקוחות שלה, בין חברה לספקים שלה וכדומה. המצגת היא למעשה אמצעי המתווך בין משדר מסר (לדוגמה חברה X) לבין מקבל המסר (לדוגמה משקיע פוטנציאלי). מצגת עסקית טובה מסייעת למקבל המסר להתרשם ממסרי המשדר, להתעניין בהם ולרצות לפעול (בדוגמה שלנו, להשקיע). מצגת מאפשרת חלון הזדמנויות שיכול להשפיע על המגעים בין המשדר למקבל המסר (לדוגמה, להחליט להשקיע).

אנחנו בברזילי מור מספקים שירותים שונים של הכנת מצגות- תוכנית עסקית, מצגות למשקיעים, מצגות לאירועים מצגות ביטוח מנהלי תיקים ועוד.

Call Now Button