Blog

קידום באינסטגרם

מה זה אינסטגרם?

אינסטגרם היא רשת חברתית אשר נסובה סביב שיתוף תמונות בין גולשים, עם האפשרות לבצע שיתופים, תגובות הערות לתמונות. הרשת החברתית הזו, סחפה את העולם לאחר שהביא את הפונקציה הפשוטה של היצע פילטרים שונים לתמונות, אשר יכולים להפוך וליצור תמונות אומנותיות של ממש. כל אדם מן הרחוב, אשר מחזיק מצלמה בטלפון החכם שלו, יכול כיום להחשיב את עצמו צלם או אמן, כאשר הוא מחזיק בחשבון אינסטגרם ובאפליקציה אשר מאפשרים לו להעלות תוכן בכל יום. אינסטגרם נרכשה לא מזמן על ידי הענקית פייסבוק, במהלך שנראה טבעי לגמרי כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שפייסבוק התחיל כרשת חברתית בה מעלים תמונות לתגובות ושיתופים. על כן, החשיפה ושמה של אינסטגרם גדלו אף יותר, ושמה כיום משוייך ומפרסם ברשת החברתית הגדולה ביותר.

 איך ניתן לבצע קידום באינסטגרם?

נציין כי בתור בית עסק, מומלץ להיות זמין וניראה בכל הרשתות החברתיות. עד רבה, כאשר מדובר ברשת מובילה כמו אינסטגרם. בעזרת חשבון באינסטגרם, ניתן לייצר קידום באינסטגרם לעסק שלכם, אשר יסייע בהבאת לקוחות, יצירת הזמנות, שמירת קשר אל מול הצרכנים והספקים וכמובן גם ישאיר את הבאזז והדיבור סביבכם. אז איך בעצם עושים זאת? משרד פרסום ברזילי מור מציע לכם לעשות קידום באינסטגרם אשר יכלול העלאת תמונות רלוונטיות לתחום בו העסק שלכם פועל. הציפו מדי יום את החשבון שלכם בתמונות תוכן אשר קשורות למה שאתם עושים או מוכרים. תעלו מבצעים ומוצרים חדשים שהגיעו לרשת, כך שההמון יוכל להיחשף אל ההיצע שלכם. בנוסף, חברו את החשבון שלכם אל חשבונות אחרים אשר רלוונטיים לעולם התוכן שלכם, כך שחשיפתכם תגדל ותהיו מקושרים טוב יותר לענף. כך, גם תוכלו לדעת מה חדש וקורה בעולם התוכן הזה, ותוכלו להישאר עדכניים במתרחש סביב. כמו כן, השתמשו ברשת זו בכדי ליצור פלטפורמה נוספת ללקוחות שלכם, אשר דרכה יוכלו לפנות אליכם. שירות לקוחות הוא לעיתים הדבר החשוב ביותר ללקוח לאחר קבלתו מוצר איכותי ותקין, ועל כן הימצאות במספר פלטפורמות, יכולה רק לסייע. אין לקחת אתר אחד ולקבע אותו בתור הפלטפורמה בה אני נמצא ברשת. יש לנצל את כל המלאי, ולפתוח את עצמכם לכמה שיותר אתרים, אינדקסים, רשתות חברתיות ועוד.

קידום בטוויטר

הרשת החברתית של טוויטר מתחילה בשנים האחרונות לתפוס את מקומה בקרב הציבור הישראלי (על אף התחרות החזקה והעיקשת מצד פייסבוק במלחמה על תואר הרשת החברתית המובילה). יותר יותר משתמשים פונים גם אל אתר זה, בכדי לשתף, להעלות תכנים ולבדר. התנועה הערה באתר, ריבוי המשתמשים בו ופוטנציאל החשיפה, מהווים מכרה זהב של ממש לאלו אשר מחפשים דרך לפרסם ולמתג את עצמם. צוותו של משרד פרסום ברזילי מור יציג בפניכם במאמר זה, מספר רעיונות ונקודות בנושא של קידום בטוויטר.

מה זה טוויטר?

רשת הציוצים של טוויטר, היא רשת חברתית אשר מאפשרת לגולשים בה להיחשף אחר אנשים וחברות אשר אחריהם הם מעוניינים לעקוב. יתרונה הבולט של רשת זו, היא התכיפות בה המשתמשים מעלים תכנים, שכן כל הקונספט מאחורי אתר זה הוא לירות את אשר על ליבך, “להפגיז” בהגיגים. בניגוד לפייסבוק בו מעלים המשתמשים מספר סטטוסים ביום, בטוויטר העלאת התוכן לא פוסקת. הממשק הקל והנוח של האפילקציה של האתר, מאפשר לאנשים גישה נוחה להעלות את דבריהם באתר, ובכך להמשיך ולהשתמש ברשת. גם למפרסמים יש מקום בעולם זה, וכמו שידוענים רבים פתחו לעצמם פרופילים, כך גם חברות גדולות עשו בהתאם.

מה היתרונות בטוויטר?

החזקת חשבון טוויטר, יאפשר לכם להעלות תכנים משלכם אל לקוחות פוטנציאלים, בחינם ובכל עת. ניתן לפרסם ולמתג את עצמכם, באמצעות הכרזה על מבצעים, סחורות חדשות שהגיעו, הצעות לייעול, הכרזה על שידרוג ובעצם על מה לא? במובן זה, מנוע החיפוש של גוגל גם “קורא” קידום בטוויטר והפניות במסגרת התוצאות. קידום באינטרנט זה, אינו הדבר היחידי שאתם מרוויחים ממנו. חשבון הטוויטר הזה ינגיש אתכם אף יותר אל הלקוחות, ויתן להם פלטפורמה נוספת לפנות אליכם עם הצעות, בעיות או תלונות. אין ספק כי הנגשה של אתרך במספר של פלטפורמות, מחזקת את קשריה הקהל ומעלה את קרן יחסי הציבור והמוניטין של העומד מאחור. אולם כבכל תחום, יש מקום לתת לאנשי מקצוע מנוסים של פרסום ושיווק, לנהל את חשבון זה או לתדרך אתכם בזמן פועלכם. אינכם רוצים לגרום למצב בו אתם מכבידים ומעמיסים יתר על המידה על העוקבים שלכם.

קידום באינטרנט

רקע על קידום באינטרנט

קידום באינטרנט הוא עולם ומלואו, אשר טומן בחובו שפע של טכניקות, כלים ושיטות. בכדי להצליח בעת המלאכה של קידום באינטרנט, יש לפעול במספר רבדים, תוך שילוב של שיטות וטכניקות, בכדי לגרום למנועים השונים לקדם את עצמכם על פני אחרים. לכן, המלאכה של קידום באינטרנט איננה פשוטה כלל, ופעמים רבות יש צורך בשכירה של גורמים מיומנים בכדי שיבצעו את המוטל. בחלק זה של הסיפור נכנס למשל, משרד פרסום ברזילי מור, אשר על פני שנים רבות הצליח לספק נתונים חיוביים בכל הקשור לתוצאות במנועי החיפוש ולקידום אתרים, ועל כן אף משמש ממש כמומחה בתחום.

קצת על קידום באינטרנט

קידום באינטרנט נעשה בדרך כלל בשני אופנים מרכזיים. האחד, קידום אורגני אשר מטרתו לשרת את האתר בכך שהוא יקודם בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל. השני, קידום ממומן, אשר מבטיח חשיפה גבוהה ומרכזית בתוצאות של גוגל. אולם, כמו תמיד בחיים, לשתי השיטות יתרונות וחסרונות. קידום באינטרנט באמצעות קידום אורגני, אמנם יקח זמן רב יותר עד אשר תיזכו לתוצאות במנוע עצמו, אולם יש להפנים כי בדרך מרוויחים הרבה יותר. כך למשל, אתר נבנה, מתחיל להיות מועמס בתוכן, מקשרים אליו אתרים מעולם התוכן שלו וגם מקדמים אותו ואת תוכנו באתרים נוספים, כל אלו תוצאה פרי עמלו של הקידום האורגני. באילו אצל הקידום הממומן, התוצאות הן עכשוויות, מכאן לעכשיו. בעבור הסכום הנכון תיזכו לחשיפה עליונה על פי מילות החיפוש אשר אתם תגדירו. ובכן, יש להפנים כי חשיפה זו היא פר הקלקות בלבד, וכי עם תפוגת תקופה זו, כי תחזרו למעשה להיות בנקודה בה התחלתם. בהנחה כי קשה יהיה לשלם כל הזמן לגוגל, וכי אנשים מודעים לכך שהמקום הספציפי הזה נקנה בכסף, כי עקבותיו של הקידום האורגני משמעותיים כאן הרבה יותר. לכן, כפי שאמרנו, שילוב נכון ומקצועי, על ידי המבינים בעולם זה, יכול לייצר סינרגיה מושלמת אשר תקדם את אתרכם בשתי החזיתות, עד אשר בסופו של התהליך לא תזדקקו עוד לקידום הממומן. בשביל זה משרד פרסום ברזילי מור כאן, בכדי להגשים לכם את המטרה.

קידום ממומן

השימוש באמצעות קידום ממומן נחשב נכון להיום לאחד מן הכלים הבטוחים ביותר בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט, אם לא המוביל שבהם. כאשר אנו אומרים “בטוחים”, איננו מתכוון לכך שלא ניתן לפרוץ אותו או לזייפו (על אף שהדבר קשה ביותר עד בלתי אפשרי), אלא בכך שהוא הכלי אשר מבטיח לכם תוצאות בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן הוא למעשה דרך לפרסם בגוגל. כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל, אנו מקבלים במעלה הדף (בדרך כלל 3 תוצאות ראשונות, תמיד יהיו בעלות רקע צהוב) ובצד שמאל, קישורים רבים לאתרים. קישורים אלו, אינם חלק מתוצאות החיפוש של מנוע גוגל, אלא חלק מן הפעילות במסגרת קידום ממומן. בעזרת שיטה זו, אתם מבטיחים חשיפה של בית העסק שלכם, בהתאם למילות חיפוש ותוצאות אשר אתם קובעים מראש. אך האם זה היתרון היחיד אשר מקנה קידום ממומן? ממש לא.

יתרונות קידום ממומן

היתרונות של קידום ממומן רבים הם. למשל, בעזרת קידום ממומן אתם יכולים לקבוע מראש את עלות ההשקעה שלכם. יש להבהיר, כי התשלום אינו בעבור פרסום המודעה, אלא נטו בעבור ההקלקות שבוצעו עליה, אשר הובילו לאתר שלכם. לכן, יכול להיות מצב אפשרי לפרסום ואף סביר שיקרה, כי בכל יום יקציב בית העסק X שקלים בעבור קידום ממומן, אשר יחשוף את המודעה שלו במנוע חיפוש של גוגל, עד אשר היא תגיע ליעד ההקלקות שנרכש בעבורה. לכן, ברור לנו כי ישנם מספר יתרונות ברורים בעזרת קידום ממומן; קביעה מראש של מילות החיפוש, קביעה מראש של עלות ההשקעה וחשיפה להמונים בגוגל.

מי מבצע קידום ממומן?

ביצוע נכון של קידום ממומן בגוגל, יבטיח לכם הגדלה של האתר באיכותו, ובכמות הגולשים אשר נחשפים ומגיעים אליו. יש צורך בידע ובניסיון על מנת לבצע מלאכה זו, ועל כן מומלץ לבקש מאנשי מחשבים, או משרדי פרסום העוסקים במלאכה לבצע אותה בעבורכם. משרד פרסום אחד העוסק במלאכה זו ואף מתמחה בה, הוא משרד פרסום ברזילי מור. מדובר במשרד פרסום המתמחה בעולם האינטרנט, ועשה לעצמו שם של מומחה בכל הקשור לקידומים שונים באינטרנט, ובהפקות סרטונים ופרסומות.

קידום סרטונים ביוטיוב ובגוגל

בעולם האינטרנט כיום, ניתן למצוא הכל. יש ברשת מידע וחשיפה לכל מה שאנו יכולים לחשוב עליו ומעבר לכך. באוסף המידע הבלתי נגמר שמסביב, חשוב כי גם המסר שלנו יעבור, אולם פעמים רבות הדבר בגדר טיפה בים. לכן, קמו וצצו משרדים וחברות אשר מתמחות בכל הנושא של להשמיע כל לאלו הזקוקים. יש כאלו העושים זאת דרך דוברות, יש כאלו שבעזרת יחסי ציבור, ויש את לו אשר עושים זאת באמצעות פרסום. בעולם הפרסום, האופציות להתבטא ולהישמע רבות הן, ואנו במאמר זה נביא בפניכם את האפשרות של קידום סרטונים.

אמצעי להיחשף

קידום סרטונים היא דרך איכותית להבטיח כי הציבור ייחשף אל הסרטונים שלכם, שכמובן גם מכילים את המסרים שברצונכם להעביר. אולם, המלאכה של קידום סרטונים אינה פשוטה, יש צורך בעבודה סיזיפית יומית, המצריכה בין היתר קידום של מילות מפתח, מושגים וקישורים. בעזרת טכניקות ופעולות אלו, יודע מנוע גוגל לנתב את תוצאות החיפוש ולדרגן. יש לקחת בחשבון, כי המנוע אינו טיפש וכי בגוגל עובדים מיטב המוחות שישנם בעולם המחשבים, ולכן במידה ופעולתה של קידום סרטונים לא נעשית בצורה הנכונה, “יסמן” אתכם המנוע וימנע מכם להתקדם בתוצאות.

הדרך להישמע

העבודה של קידום סרטונים יכולה גם להתבצע לא רק בגוגל, אלא גם אצל אתר אחר שברשותה – יוטיוב. קידום סרטונים ביוטיוב, מתבצע בכמה שלבים, הכוללים “זריעה” (הכנסת מילות מפתח, תיוגים, קישורים וכו’), הפצתם ושיווק ברשת, הפצה של הסרטון במייל ויצירה מעורבות והתערבות פעילה מצד גולשים. בעזרת צעדים אלו, יזכה כל סרטון לקידום רציני, ולחשיפה מירבית. אומרים כי אם לא מדברים עלייך, אינך קיים, והדבר נכון מאוד בעולם האינטרנט הדיגיטלי.

קידום סרטונים זה פרנסתנו

בבואנו לעסוק במלאכת קידום סרטונים, אנו יודעים כי יש לנו את כל הכלים הדרושים לביצוע המלאכה. על פני השנים, צברנו ניסיון ולמדנו מהעבר, וכיום אנו יכולים למתג את עצמו במשרד הפרסום ברזילי מור, כיודעי דבר בכל הנוגע לאופן בו צריכה להתבצע העבודה של קידום סרטונים. נכם מוזמנים להמשיך לגלוש באתר, ולהתרשם מן עבודות ולקוחות העבר שלנו. כשתסיימו, תוכלו גם ליצור מולנו קשר.

 

הפקת פרסומות

עולם הפרסום הוא עולם מורכב ומשגשג, ויש להבינו לעומק בכדי לדעת כיצד הוא פועל. עניין שנראה כפשוט ואלמנטרי, יום יומי, כמו הפקת פרסומות, הוא בעצם רק תוצר של הליך ארוך ומייגע, אליו עבדו ועמלו אנשים רבים. במאמר זה נסקור בפניכם בקצרה את התהליך של הפקת פרסומות, ונעזור לכם קצת להכיר את המתרחש מאחורי הקלעים שבעולם של פרסום.

הפקת פרסומות – לא מה שחשבתם

כאשר אתם יושבים בבית, מול הטלוויזיה או המחשב, וצופים בפרסומות, אתם צופים בתוצר הסופי של עבודה ארוכה וממושכת, לעיתים של חודשים, עד אשר אכן נולדה אותה פרסומת. בשלב הראשוני, יש להבין מי קהל היעד, מה המסר ועוד, בכדי בכלל להבין האם דווקא סרטון פרסומת הוא מה שאנו זקוקים לו. כמו כן, הגדרות נכונות בשלב זה, יסייעו לא רק לכתוב ביתר קלות את הקופי, אלא גם להבין באיזו שעה כדאי להזמין את משבצת הפרסומת, שכן לאחר סקר שוק קצר ניתן ללמוד מתי כל פלח באוכלוסייה יושב מול המרקע. בשלב השני, מעבירים את הנתונים שעלו מן תחקיר זה אל הקופי, אשר יושב ובונה מסר ועלילה בהתאם למסר ולעלילה שהחברה רוצה להציג. זהו שלב בו היצירתיות באה לידי ביטוי, כמו גם החדות. יש ללמוד את מקצוע הקופי לעומק, שכן לא מספיק להביא רק סיסמא מגניבה ומושכת, או סלוגן קליט, אלא יש צורך אמיתי כי מאחוריו יהיה היגיון במסר אותו רוצים להעביר. שלב שלישי, הוא שלב הפקת פרסומות, בו יוצאים לשטח עם השחקנים שלוהקו, ומצלמים את הפרסומת עצמה.

ברזילי מור מתעסקים בהפקת פרסומות

אם גם אתם מחפשים אחר מומחי הפקת פרסומות, הגעתם למקום הנכון. משרד פרסום ברזילי מור עוסק במלאכה זו מזה כמה שנים, ויש לנו את התוצאה להראות לכם כי אנו יודעים מה אנו עושים. הפקת פרסומות היא כפי שקראתם על קצה המזלג, היא תהליך אורך, מורכב ומסורבל, אשר אם רוצים שהתהליך יניב תוצאות אמיתיות, רלוונטיות ומצליחות, יש לתת למקצוענים לעשות אותו. על כן, זיכרו בפעם הבאה כאשר אתם מחפשים מישהו שיכין לכם את מלאכת הפקת הפרסומות, לפנות אל משרד פרסום ברזילי מור.

מה זה אינסטגרם?

אינסטגרם היא רשת חברתית אשר נסובה סביב שיתוף תמונות בין גולשים, עם האפשרות לבצע שיתופים, תגובות הערות לתמונות. הרשת החברתית הזו, סחפה את העולם לאחר שהביא את הפונקציה הפשוטה של היצע פילטרים שונים לתמונות, אשר יכולים להפוך וליצור תמונות אומנותיות של ממש. כל אדם מן הרחוב, אשר מחזיק מצלמה בטלפון החכם שלו, יכול כיום להחשיב את עצמו צלם או אמן, כאשר הוא מחזיק בחשבון אינסטגרם ובאפליקציה אשר מאפשרים לו להעלות תוכן בכל יום. אינסטגרם נרכשה לא מזמן על ידי הענקית פייסבוק, במהלך שנראה טבעי לגמרי כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שפייסבוק התחיל כרשת חברתית בה מעלים תמונות לתגובות ושיתופים. על כן, החשיפה ושמה של אינסטגרם גדלו אף יותר, ושמה כיום משוייך ומפרסם ברשת החברתית הגדולה ביותר.

 איך ניתן לבצע קידום באינסטגרם?

נציין כי בתור בית עסק, מומלץ להיות זמין וניראה בכל הרשתות החברתיות. עד רבה, כאשר מדובר ברשת מובילה כמו אינסטגרם. בעזרת חשבון באינסטגרם, ניתן לייצר קידום באינסטגרם לעסק שלכם, אשר יסייע בהבאת לקוחות, יצירת הזמנות, שמירת קשר אל מול הצרכנים והספקים וכמובן גם ישאיר את הבאזז והדיבור סביבכם. אז איך בעצם עושים זאת? משרד פרסום ברזילי מור מציע לכם לעשות קידום באינסטגרם אשר יכלול העלאת תמונות רלוונטיות לתחום בו העסק שלכם פועל. הציפו מדי יום את החשבון שלכם בתמונות תוכן אשר קשורות למה שאתם עושים או מוכרים. תעלו מבצעים ומוצרים חדשים שהגיעו לרשת, כך שההמון יוכל להיחשף אל ההיצע שלכם. בנוסף, חברו את החשבון שלכם אל חשבונות אחרים אשר רלוונטיים לעולם התוכן שלכם, כך שחשיפתכם תגדל ותהיו מקושרים טוב יותר לענף. כך, גם תוכלו לדעת מה חדש וקורה בעולם התוכן הזה, ותוכלו להישאר עדכניים במתרחש סביב. כמו כן, השתמשו ברשת זו בכדי ליצור פלטפורמה נוספת ללקוחות שלכם, אשר דרכה יוכלו לפנות אליכם. שירות לקוחות הוא לעיתים הדבר החשוב ביותר ללקוח לאחר קבלתו מוצר איכותי ותקין, ועל כן הימצאות במספר פלטפורמות, יכולה רק לסייע. אין לקחת אתר אחד ולקבע אותו בתור הפלטפורמה בה אני נמצא ברשת. יש לנצל את כל המלאי, ולפתוח את עצמכם לכמה שיותר אתרים, אינדקסים, רשתות חברתיות ועוד.

הרשת החברתית של טוויטר מתחילה בשנים האחרונות לתפוס את מקומה בקרב הציבור הישראלי (על אף התחרות החזקה והעיקשת מצד פייסבוק במלחמה על תואר הרשת החברתית המובילה). יותר יותר משתמשים פונים גם אל אתר זה, בכדי לשתף, להעלות תכנים ולבדר. התנועה הערה באתר, ריבוי המשתמשים בו ופוטנציאל החשיפה, מהווים מכרה זהב של ממש לאלו אשר מחפשים דרך לפרסם ולמתג את עצמם. צוותו של משרד פרסום ברזילי מור יציג בפניכם במאמר זה, מספר רעיונות ונקודות בנושא של קידום בטוויטר.

מה זה טוויטר?

רשת הציוצים של טוויטר, היא רשת חברתית אשר מאפשרת לגולשים בה להיחשף אחר אנשים וחברות אשר אחריהם הם מעוניינים לעקוב. יתרונה הבולט של רשת זו, היא התכיפות בה המשתמשים מעלים תכנים, שכן כל הקונספט מאחורי אתר זה הוא לירות את אשר על ליבך, “להפגיז” בהגיגים. בניגוד לפייסבוק בו מעלים המשתמשים מספר סטטוסים ביום, בטוויטר העלאת התוכן לא פוסקת. הממשק הקל והנוח של האפילקציה של האתר, מאפשר לאנשים גישה נוחה להעלות את דבריהם באתר, ובכך להמשיך ולהשתמש ברשת. גם למפרסמים יש מקום בעולם זה, וכמו שידוענים רבים פתחו לעצמם פרופילים, כך גם חברות גדולות עשו בהתאם.

מה היתרונות בטוויטר?

החזקת חשבון טוויטר, יאפשר לכם להעלות תכנים משלכם אל לקוחות פוטנציאלים, בחינם ובכל עת. ניתן לפרסם ולמתג את עצמכם, באמצעות הכרזה על מבצעים, סחורות חדשות שהגיעו, הצעות לייעול, הכרזה על שידרוג ובעצם על מה לא? במובן זה, מנוע החיפוש של גוגל גם “קורא” קידום בטוויטר והפניות במסגרת התוצאות. קידום באינטרנט זה, אינו הדבר היחידי שאתם מרוויחים ממנו. חשבון הטוויטר הזה ינגיש אתכם אף יותר אל הלקוחות, ויתן להם פלטפורמה נוספת לפנות אליכם עם הצעות, בעיות או תלונות. אין ספק כי הנגשה של אתרך במספר של פלטפורמות, מחזקת את קשריה הקהל ומעלה את קרן יחסי הציבור והמוניטין של העומד מאחור. אולם כבכל תחום, יש מקום לתת לאנשי מקצוע מנוסים של פרסום ושיווק, לנהל את חשבון זה או לתדרך אתכם בזמן פועלכם. אינכם רוצים לגרום למצב בו אתם מכבידים ומעמיסים יתר על המידה על העוקבים שלכם.

רקע על קידום באינטרנט

קידום באינטרנט הוא עולם ומלואו, אשר טומן בחובו שפע של טכניקות, כלים ושיטות. בכדי להצליח בעת המלאכה של קידום באינטרנט, יש לפעול במספר רבדים, תוך שילוב של שיטות וטכניקות, בכדי לגרום למנועים השונים לקדם את עצמכם על פני אחרים. לכן, המלאכה של קידום באינטרנט איננה פשוטה כלל, ופעמים רבות יש צורך בשכירה של גורמים מיומנים בכדי שיבצעו את המוטל. בחלק זה של הסיפור נכנס למשל, משרד פרסום ברזילי מור, אשר על פני שנים רבות הצליח לספק נתונים חיוביים בכל הקשור לתוצאות במנועי החיפוש ולקידום אתרים, ועל כן אף משמש ממש כמומחה בתחום.

קצת על קידום באינטרנט

קידום באינטרנט נעשה בדרך כלל בשני אופנים מרכזיים. האחד, קידום אורגני אשר מטרתו לשרת את האתר בכך שהוא יקודם בתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל. השני, קידום ממומן, אשר מבטיח חשיפה גבוהה ומרכזית בתוצאות של גוגל. אולם, כמו תמיד בחיים, לשתי השיטות יתרונות וחסרונות. קידום באינטרנט באמצעות קידום אורגני, אמנם יקח זמן רב יותר עד אשר תיזכו לתוצאות במנוע עצמו, אולם יש להפנים כי בדרך מרוויחים הרבה יותר. כך למשל, אתר נבנה, מתחיל להיות מועמס בתוכן, מקשרים אליו אתרים מעולם התוכן שלו וגם מקדמים אותו ואת תוכנו באתרים נוספים, כל אלו תוצאה פרי עמלו של הקידום האורגני. באילו אצל הקידום הממומן, התוצאות הן עכשוויות, מכאן לעכשיו. בעבור הסכום הנכון תיזכו לחשיפה עליונה על פי מילות החיפוש אשר אתם תגדירו. ובכן, יש להפנים כי חשיפה זו היא פר הקלקות בלבד, וכי עם תפוגת תקופה זו, כי תחזרו למעשה להיות בנקודה בה התחלתם. בהנחה כי קשה יהיה לשלם כל הזמן לגוגל, וכי אנשים מודעים לכך שהמקום הספציפי הזה נקנה בכסף, כי עקבותיו של הקידום האורגני משמעותיים כאן הרבה יותר. לכן, כפי שאמרנו, שילוב נכון ומקצועי, על ידי המבינים בעולם זה, יכול לייצר סינרגיה מושלמת אשר תקדם את אתרכם בשתי החזיתות, עד אשר בסופו של התהליך לא תזדקקו עוד לקידום הממומן. בשביל זה משרד פרסום ברזילי מור כאן, בכדי להגשים לכם את המטרה.

השימוש באמצעות קידום ממומן נחשב נכון להיום לאחד מן הכלים הבטוחים ביותר בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט, אם לא המוביל שבהם. כאשר אנו אומרים “בטוחים”, איננו מתכוון לכך שלא ניתן לפרוץ אותו או לזייפו (על אף שהדבר קשה ביותר עד בלתי אפשרי), אלא בכך שהוא הכלי אשר מבטיח לכם תוצאות בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

מה זה קידום ממומן?

קידום ממומן הוא למעשה דרך לפרסם בגוגל. כאשר אנו מבצעים חיפוש בגוגל, אנו מקבלים במעלה הדף (בדרך כלל 3 תוצאות ראשונות, תמיד יהיו בעלות רקע צהוב) ובצד שמאל, קישורים רבים לאתרים. קישורים אלו, אינם חלק מתוצאות החיפוש של מנוע גוגל, אלא חלק מן הפעילות במסגרת קידום ממומן. בעזרת שיטה זו, אתם מבטיחים חשיפה של בית העסק שלכם, בהתאם למילות חיפוש ותוצאות אשר אתם קובעים מראש. אך האם זה היתרון היחיד אשר מקנה קידום ממומן? ממש לא.

יתרונות קידום ממומן

היתרונות של קידום ממומן רבים הם. למשל, בעזרת קידום ממומן אתם יכולים לקבוע מראש את עלות ההשקעה שלכם. יש להבהיר, כי התשלום אינו בעבור פרסום המודעה, אלא נטו בעבור ההקלקות שבוצעו עליה, אשר הובילו לאתר שלכם. לכן, יכול להיות מצב אפשרי לפרסום ואף סביר שיקרה, כי בכל יום יקציב בית העסק X שקלים בעבור קידום ממומן, אשר יחשוף את המודעה שלו במנוע חיפוש של גוגל, עד אשר היא תגיע ליעד ההקלקות שנרכש בעבורה. לכן, ברור לנו כי ישנם מספר יתרונות ברורים בעזרת קידום ממומן; קביעה מראש של מילות החיפוש, קביעה מראש של עלות ההשקעה וחשיפה להמונים בגוגל.

מי מבצע קידום ממומן?

ביצוע נכון של קידום ממומן בגוגל, יבטיח לכם הגדלה של האתר באיכותו, ובכמות הגולשים אשר נחשפים ומגיעים אליו. יש צורך בידע ובניסיון על מנת לבצע מלאכה זו, ועל כן מומלץ לבקש מאנשי מחשבים, או משרדי פרסום העוסקים במלאכה לבצע אותה בעבורכם. משרד פרסום אחד העוסק במלאכה זו ואף מתמחה בה, הוא משרד פרסום ברזילי מור. מדובר במשרד פרסום המתמחה בעולם האינטרנט, ועשה לעצמו שם של מומחה בכל הקשור לקידומים שונים באינטרנט, ובהפקות סרטונים ופרסומות.

בעולם האינטרנט כיום, ניתן למצוא הכל. יש ברשת מידע וחשיפה לכל מה שאנו יכולים לחשוב עליו ומעבר לכך. באוסף המידע הבלתי נגמר שמסביב, חשוב כי גם המסר שלנו יעבור, אולם פעמים רבות הדבר בגדר טיפה בים. לכן, קמו וצצו משרדים וחברות אשר מתמחות בכל הנושא של להשמיע כל לאלו הזקוקים. יש כאלו העושים זאת דרך דוברות, יש כאלו שבעזרת יחסי ציבור, ויש את לו אשר עושים זאת באמצעות פרסום. בעולם הפרסום, האופציות להתבטא ולהישמע רבות הן, ואנו במאמר זה נביא בפניכם את האפשרות של קידום סרטונים.

אמצעי להיחשף

קידום סרטונים היא דרך איכותית להבטיח כי הציבור ייחשף אל הסרטונים שלכם, שכמובן גם מכילים את המסרים שברצונכם להעביר. אולם, המלאכה של קידום סרטונים אינה פשוטה, יש צורך בעבודה סיזיפית יומית, המצריכה בין היתר קידום של מילות מפתח, מושגים וקישורים. בעזרת טכניקות ופעולות אלו, יודע מנוע גוגל לנתב את תוצאות החיפוש ולדרגן. יש לקחת בחשבון, כי המנוע אינו טיפש וכי בגוגל עובדים מיטב המוחות שישנם בעולם המחשבים, ולכן במידה ופעולתה של קידום סרטונים לא נעשית בצורה הנכונה, “יסמן” אתכם המנוע וימנע מכם להתקדם בתוצאות.

הדרך להישמע

העבודה של קידום סרטונים יכולה גם להתבצע לא רק בגוגל, אלא גם אצל אתר אחר שברשותה – יוטיוב. קידום סרטונים ביוטיוב, מתבצע בכמה שלבים, הכוללים “זריעה” (הכנסת מילות מפתח, תיוגים, קישורים וכו’), הפצתם ושיווק ברשת, הפצה של הסרטון במייל ויצירה מעורבות והתערבות פעילה מצד גולשים. בעזרת צעדים אלו, יזכה כל סרטון לקידום רציני, ולחשיפה מירבית. אומרים כי אם לא מדברים עלייך, אינך קיים, והדבר נכון מאוד בעולם האינטרנט הדיגיטלי.

קידום סרטונים זה פרנסתנו

בבואנו לעסוק במלאכת קידום סרטונים, אנו יודעים כי יש לנו את כל הכלים הדרושים לביצוע המלאכה. על פני השנים, צברנו ניסיון ולמדנו מהעבר, וכיום אנו יכולים למתג את עצמו במשרד הפרסום ברזילי מור, כיודעי דבר בכל הנוגע לאופן בו צריכה להתבצע העבודה של קידום סרטונים. נכם מוזמנים להמשיך לגלוש באתר, ולהתרשם מן עבודות ולקוחות העבר שלנו. כשתסיימו, תוכלו גם ליצור מולנו קשר.

 

עולם הפרסום הוא עולם מורכב ומשגשג, ויש להבינו לעומק בכדי לדעת כיצד הוא פועל. עניין שנראה כפשוט ואלמנטרי, יום יומי, כמו הפקת פרסומות, הוא בעצם רק תוצר של הליך ארוך ומייגע, אליו עבדו ועמלו אנשים רבים. במאמר זה נסקור בפניכם בקצרה את התהליך של הפקת פרסומות, ונעזור לכם קצת להכיר את המתרחש מאחורי הקלעים שבעולם של פרסום.

הפקת פרסומות – לא מה שחשבתם

כאשר אתם יושבים בבית, מול הטלוויזיה או המחשב, וצופים בפרסומות, אתם צופים בתוצר הסופי של עבודה ארוכה וממושכת, לעיתים של חודשים, עד אשר אכן נולדה אותה פרסומת. בשלב הראשוני, יש להבין מי קהל היעד, מה המסר ועוד, בכדי בכלל להבין האם דווקא סרטון פרסומת הוא מה שאנו זקוקים לו. כמו כן, הגדרות נכונות בשלב זה, יסייעו לא רק לכתוב ביתר קלות את הקופי, אלא גם להבין באיזו שעה כדאי להזמין את משבצת הפרסומת, שכן לאחר סקר שוק קצר ניתן ללמוד מתי כל פלח באוכלוסייה יושב מול המרקע. בשלב השני, מעבירים את הנתונים שעלו מן תחקיר זה אל הקופי, אשר יושב ובונה מסר ועלילה בהתאם למסר ולעלילה שהחברה רוצה להציג. זהו שלב בו היצירתיות באה לידי ביטוי, כמו גם החדות. יש ללמוד את מקצוע הקופי לעומק, שכן לא מספיק להביא רק סיסמא מגניבה ומושכת, או סלוגן קליט, אלא יש צורך אמיתי כי מאחוריו יהיה היגיון במסר אותו רוצים להעביר. שלב שלישי, הוא שלב הפקת פרסומות, בו יוצאים לשטח עם השחקנים שלוהקו, ומצלמים את הפרסומת עצמה.

ברזילי מור מתעסקים בהפקת פרסומות

אם גם אתם מחפשים אחר מומחי הפקת פרסומות, הגעתם למקום הנכון. משרד פרסום ברזילי מור עוסק במלאכה זו מזה כמה שנים, ויש לנו את התוצאה להראות לכם כי אנו יודעים מה אנו עושים. הפקת פרסומות היא כפי שקראתם על קצה המזלג, היא תהליך אורך, מורכב ומסורבל, אשר אם רוצים שהתהליך יניב תוצאות אמיתיות, רלוונטיות ומצליחות, יש לתת למקצוענים לעשות אותו. על כן, זיכרו בפעם הבאה כאשר אתם מחפשים מישהו שיכין לכם את מלאכת הפקת הפרסומות, לפנות אל משרד פרסום ברזילי מור.

Call Now Button