Blog

פרסום ביוטיוב

מאז רכשה הענקית גוגלאת אתר הוידאוים יוטיוב בשנת 2006 תמורת 1.65 מיליארד דולר, החלה צמיחה משמעותית בעולם הפרסום בכל הקשור אל פרסום ביוטיוב. נכון להיום, יוטיוב עדיין מזמינה גולשים להעלות תכני וידאו שלהם בחינם, ואם לוקחים בחשבון את הפופולריות של האתר, הרי שמקבלים פלטפורמה מצויינת לקדם בה ולפרסם על גביה. יוטיוב אף הגדילו לעשות, ועם השנים החלו להתפתח ולאפשר פתיחת אזורים אישיים אשר יהיו נגישים יותר לקהל, או לחילופין, במה נוחה יותר למפרסם.

שיטות פרסום ביוטיוב

ניתן למצוא שתי שיטות מרכזיות אשר באמצעותן ניתן לפרסם; האחת, באמצעות מודעות. באנרים המופיעים בצידי העמודים השונים של האתר ואינם ניתנים לסגירה, או כאלו אשר מופיעים על גבי תוכן הוידאו וניתן לסגור אותם באמצעות X. השנייה, פרסום וידאו בחלון הנגינה עצמו, טרום הופעת התוכן המבוקש. נכון לכתיבת שורות אלו, תוכן פרסומי זה יכול להופיע במלואו, או עם האפשרות לדלג עליו לאחר 5 שניות צפייה. בשיטה זו, גם יש להבחין בין שתי דרכים לפרסם, פרסום ממומן או פרסום מבוסס תוכן. פרסום ממומן ביוטיוב שונה מזה במנועי החיפוש; במקום קניית שטח פרסום אשר יופיע לאחר חיפוש של מילה או מינוח ספציפי, הפרסום ביוטיוב יירכש על פי צפיות או הקלקות. תחת פרסום מבוסס תוכן, יכול המפרסם להבטיח כי הוידאו פרסומת שלו ינוגן רק בוידאוי תוכן אשר תואמים את עולמו שלו.

שורה לסיום

עוד חשוב שתדעו, כי פרסום ביוטיוב הינו פר צפייה. בנוסף, הפרסום גם ניתן לקידום אורגני, קרי, SEO עם אפשריות קידום דרך מילות מפתח המסייעות לקדם את הסרטון באמצעות מנועי החיפוש.

טכניקות פרסום באינטרנט

מעט מידע

צוות המשרד של ברזילי מור רוצה להציג בפניכם מספר טכניקות פרסום באינטרנט הידועות כיום. כמעט כל מי שגלש בימיו ברשת האינטרנט, נתקל בוודאי בטכניקות אשר מיד נפרט עליהן. הפרסום ברשת הוא הרבה יותר מאסיבי ממה שנדמה לנו, ואנו נציג בפניכם כיצד פרסום בטכניקות אלו, נפוץ ונמצא בשימוש לעיתים תכופות, וכמעט בכל אתר.

טכניקות מובילות

א. פופ אפ – בעת הגלישה שלכם לאתר מסוים, או לאחר הקלקה, נפתח חלון חדש המכיל את הפרסומת. כיום, הדפדפנים החדשים יודעים לחסום פרסומות שכאלו, ולכן פרסום זה הולך ונהיה פחות אטרקטיבי ורלוונטי (עד אשר ימצאו דרך חדשה לעקוף את חסימת הדפדפנים).

ב. באנר – רצועה של פרסום המופיעה על גבי עמוד התוכן. בדרך כלל מופיעה בצדדים או במעלה הדף. חלק מהבאנרים ניתן לסגירה על ידי איקס, אך לרוב המוחלט אין. שיטות הפרסום ברצועה זו מגוונת, וניתן לראות בהן טקסטים, תמונות, אנימציות, עזרים ווקאליים, ואפילו כאלו אשר בעת הקלקה או מעבר עם נתב העכבר עליהם, “פורציםלמסך. זהו אמצעי פרסום רלוונטי וזמין כיום בעולם של טכניקות פרסום באינטרנט, אולם יעילותו נמוכה שכן הרוב המוחלט של הציבור מקליק עליו בטעות, או אינו מקליק עליו כלל.

ג. מודעה – תיבה קטנה בעלת מספר מילים המסבירה אודות השירותים המוצגים בה, ולחיצה עליה מובילה לאתר או לעמוד הנחיתה. מודעה כזו בדרך כלל בתחתית העמוד, של מנועי החיפוש, ומהווים אלטרנטיבה שקטה לעומת פרסום דוגמת באנר ופופ אפ.

ד. קישור ממומן – או בשמה האחר, חיפוש ממומן. קנייה של מיקום גבוה בתוצאות חיפוש, על ידי רכישה של המקום בעת חיפוש מילה או מינוח מסוים. קישורים ממומנים אלו, מופיעים בדרך כלל בראשית עמוד תוצאות החיפוש או בצדדיו, ויסומנו ברקע צבעוני בכדי לבדל אותם מתוצאות החיפוש האמיתיות“.

ה. פרסום משולב תוכן (Native Advertising) – ניסיון לשלב בין פרסום לחווית צריכת התוכן של המשתמש. תוך כדי גלישה באתרי תוכן מסויימים, מותאמים ומוצעים לגולש פרסום אשר מתאים לעולם התוכן בו הוא גולש.

שיטות פרסום באינטרנט

הקדמה קצרה

במאמר זה, נרצה לסקור בעבורכם בקצרה, שלוש שיטות פרסום באינטרנט הקיימות כיום בעולם המקוון. לנו בברזילי מור, חשוב שתדעו מה הוא סוג הפרסום הספיציפי לו אתם זקוקים, או שאחריו הנכם כמהים, ולכן אנו מציגים בפניכם מספר אפשרויות חמות ורלוונטיות לימינו אנו.

השיטות השונות

הראשונה, היא שיטת חיפוש ממומן“, מה שנקרא Sponsored ad. במקרה זה, מדובר בשיטה אשר בה המפרסם קונהאת מקומו בראשית תוצאות החיפוש של מנועי חיפוש מסויימים, תחת מילה או מינוח ספציפי. במקרים אלו, תיחשפו לתוצאות ממומנות אלו, בראשית העמוד או בצדדיו (בגוגל למשל, מדובר בשלוש התוצאות העליונות, הגם צבועות ברקע, כמו גם בתוצאות החיפוש שהונבו בצד שמאל של העמוד). כיום, זו השיטה הפופולארית ביותר לרכוש מקום פרסום, והיא עומדת על כ-40 אחוז מסך ההוצאות על שיטות פרסום באינטרנט בארצות הברית. הסיבות להצלחת השיטה, היא בין היתר כי מנועי החיפוש הפנימו במהרה את הפוטנציאל העסקי שבדברלאחרונה, החלו גם להופיע תגובות ממומנות, אשר מבטיחות כי בין שלל הטוקבקים, תגובתך הממומנת תופיע באופן בולט בים התגובות.

השנייה, פרסום מבוסס תוכן (Content Based Advertising). בשיטה זו תוכלו לפרסם את אשר ברצונכם, על פי עמודים ואתרים אשר מותאמים לתוכן הפרסום שלכם. לשם המחשה, בכתבה על צבע יפרסם צבעי או חנות לממכר צבעים. גם בתחום זה, גוגל כיום המובילה, כאשר המנוע חיפוש לה בעבור תחום זה, Google AdSense, הוא המוביל בשיווק מבוסס תוכן. גם בתחום זה, החלו תגובות מבוססות תוכן להופיע, ואלו למעשה תגובות ממומנות אשר מותאמות לעולם התוכני של הכתבה.

השלישית, פרסום מבוסס דימיון, הוא שיטה חדשה יחסית, אשר משתמשת באנשים ספציפיים לדירוג מוצרים שונים. בהתאם לדירוגם, ולאחר השוואה ומציאת תחומי עניין משיקים לאלו של משתמש פשוט (לפי חיפושי במנועי חיפוש, מן העולה בפייסבוק וכו‘), מותאם פרסום אשר עשוי להיות רלוונטי גם למשתמש הפשוט. למעשה, לוקחים אנשים כמעין קבוצת מדגם, ובהנחה והמחשב מצא כי ישנה איזו התאמה ביני לבין אותו אדם שדירג, הוא יסבור כי תהיה בינינו התאמה גם באשר לדירוג המוצרים, ולבסוף לרכישתם. בשיטה זו ישנן מספר בעיות כיום; א. מוצרים שלא דורגו יתקשו בפרסומם. ב. יש קושי בהתאמת פרסום למשתמש חדש שאין מידע עליו.

פייסבוק

 

פייסבוק-האתר השני הנצפה ביותר

אתר האינטרנט המתופעל על ידי החברה האמריקאית- חברת פייסבוק. מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם והוא נגיש לאוכלוסיות במגוון שפות, יותר מ- 70 שפות. מיליוני משתמשים פעילים בפייסבוק באופן קבוע ויומיומי. לפי דירוג של חברת אלקסה מדובר באתר השני הגדול ביותר מבחינת הצפיות ברשת האינטרנט. מקים האתר הוא מארק צוקרברג ושותפיו. בתחילה רק סטודנטים מהרווארד היו רשאים להשתמש באתר זה אך מהר מאוד הוא פרש כנפיים מחוץ לכותלי האוניברסיטה ונוספו  מליוני משתמשים נוספים. פייסבוק מאפשר למשתמשים לתקשר ביניהם באופן נגיש מאוד. מדובר באתר חינמי שאינו גובה כסף עבור השירותים השונים שלו, ההרשמה לאתר היא חינמית וכן השימוש וההתכתבות דרכו. החברה צוברת רווחים בין היתר באמצעות הפרסומות המופיעות בצד המסך, פרסומות המותאמות לפרופיל של המשתמש הנוכחי.

פייסבוק- כולל גם “דפים”

הפרופילים האישיים אותם יוצרים המשתמשים לרוב כוללים תמונות וכן רשימה של תחומי עניין שונים. התכנים הינם אישיים וניתן ליצור הגדרות מי יהיה נגיש לפרטים השונים של המשתמש, האם רק חברים שקושרו לחשבון המשתמש או שכל אחד יוכל לצפות בהם. פייסבוק מאפשרת יצירת קבוצות של חברים. ניתן לפתוח “דפים” ובהם תכנים שונים, בנושאים שונים, מוצרים ותחומי עניין. זהות מנהלי הדפים לא תמיד מזוהה משום שהדפים לא מוגבלים דווקא לייצג אנשים אלא אף חברות. חברות שונות משתמשות בפייסבוק כאמצעי להצגת נוכחותם ברשת. הדפים מאפשרים למנהלים לראות כמה אנשים צפו בעדכונים מסויימים וכן כמה אנשים ביקרו וכן פרטים נוספים שניתן לראות.

יוטיוב

 

יו טיוב- סקירה כללית על האתר

יו טיוב זה שם ומותג. אין אחד שלא מכיר אתר זה. מדובר באתר האינטרנט הנצפה ביותר, הוא מדורג במקום השלישי מבין האתרים באינטרנט. יו טיוב מאפשר למשתמשים לשתף וכן לצפות בסרטוני וידאו שהועלו לאתר. לכל גולש מתאפשר להעלות תכני מדיה לאתר, סרטים שונים, דוקומנטריים או כאלו שנסחפו בנהר, ארוכים וקצרים. כמו כן, ניתן לצפות בסרטונים שונים המתפרסמים ביו טיוב, לדרג, לכתוב תגובות ולשתף חברים בתכנים שאנו צופים בהם ביו טיוב. ישנו מנוע חיפוש מוטמע באתר המאפשר קבלת תוצאות בהתאם למילות החיפוש הנבחרות. מנוע החיפוש בנוי על מנוע החיפוש של גוגל. המטרה של יו טיוב ביסודה הייתה העברת קבצי וידאו ואודיו גדולים דרך האינטרנט. ניתן לזקוף לזכותו של האתר יו טיוב את הרגלי הצפייה החדשים ברחבי העולם המודרני. האתר הרגיל את הצופים בו לצפות בסרטונים שמשך זמנם קצר. החברה קידמה את הדמוקרטיה וכך בעצם קידמה את חופש הביטוי ואף זכתה על כך בפרס.

יו טיוב- מידע טכני

Flash video  היא הטכנולוגיה באמצעותה יו טיוב משתמשת על  מנת לפרסם את תכניה. טכנולוגיה זו מאפשרת לאתרים להציג באיכות המיטבית את התכנים הויזואליים שלה. רזולוציית הסרטון יכולה להגיע עד לכדי הפרדה גבוהה, מלאה. ששנה אפשרות לצפות אף ברזולוציית הסרטון המקורית שלו, במידה ומדובר ברזולוציה גבוהה יותר. אפשרות זו נקראת: “Original”. המדיניות של יו טיוב מאפשרת העלאת סרטונים באורכים העולים על 15 דק’, בתנאי ואלו אינם פוגעים בזכויות יוצרים, זאת באמצעות אימות טלפוני הממוקם בתחתית המסך ממנו מעלים.

מחברות ממותגות

מחברות ממותגות- מה מטרתן?

הייחוד של מחברות ממותגות על פני מחברות מעוצבות רגילות הינו בתכלית העיצוב. העיצוב על גבי מחברות מעוצבות רגילות, הינו ליופי בלבד. לעומת זאת תכלית המחברות הממותגות הינו קידום ופרסום. על כך, נרחיב מעט במאמר הבא. מחברות ממותגות הן אחת מיני סוגי מחברות רבות הקיימות בשוק. ישנן מחברות ספיראלה, פנקסים בעלי הדפס לוגו, דפי ממו בעלי לוגו, מחברות עם לוגו, ארגוניות שונות וכן עוד פריטים נוספים השייכים לתחום ובאמצעותם ניתן לפרסם את שם החברה. מחברות ממותגות הן אמצעי פרסום שמטרתן לתת לשם החברה כנפיים, או במילים אחרות, לפרסם את החברה מעבר לד’ אמות המשרד. כמו כן באמצעות מחברות ממותגות, ניתן להעביר את המסרים שהחברה מעוניינת להעביר הלאה, ללקוחותיה. הן משחקות תפקיד של כרטיס ביקור בכך שמעבירות את הרעיונות והיוזמות של החברה המיוצגים באמצעים שונים. מחברות ממותגות הן אחד מאמצעים אסטרטגיים אלו, העשויים להועיל לפרסום החברה.

מחברות ממותגות- איך זה מתבצע?

האופן בו מתבצע ההליך הפרסומי טמון בעיצוב המחברת.  כי על הכריכה החיצונית של המחברת, ניתן לבצע הדפס בצבע, כמו כן להשתמש בגרפיקה צבעונית בהתאם לרצון ולצרכיו של כל לקוח או חברה. תרומתן של המחברות הינה משמעותית. אם אינכן רוצים שהחברה שלכם תאבד בתהום הנשיה, מומלץ מאוד למסור ללקוחות הרצויים בכנסים וכדומה את המחברות הממותגות שעוצבו במיוחד עבור החברה, בהתאם לחזון החברה. כדאי להתאים את עיצוב המחברות לקהל היעד, כך למשל במידה ומדובר באוכלוסיה מבוגרת, מראה אלגנטי יהיה הולם, לעומת אוכלוסיה צעירה, עבורם כדאי לעצב בסגנון יותר פתוח ואקטואלי. כמו כן, ניתן ליצור מחברות בגדלים שונים ואף בכל צורה בה יחפוץ הלקוח. הן יכולות לשמש אף כמתנה עם הדפס של ידוענים או מפורסמים מהטלוויזיה.

לרכישת מחברות ממותגות חייגו : 052-555-7507 | 08-6909040

מאז רכשה הענקית גוגלאת אתר הוידאוים יוטיוב בשנת 2006 תמורת 1.65 מיליארד דולר, החלה צמיחה משמעותית בעולם הפרסום בכל הקשור אל פרסום ביוטיוב. נכון להיום, יוטיוב עדיין מזמינה גולשים להעלות תכני וידאו שלהם בחינם, ואם לוקחים בחשבון את הפופולריות של האתר, הרי שמקבלים פלטפורמה מצויינת לקדם בה ולפרסם על גביה. יוטיוב אף הגדילו לעשות, ועם השנים החלו להתפתח ולאפשר פתיחת אזורים אישיים אשר יהיו נגישים יותר לקהל, או לחילופין, במה נוחה יותר למפרסם.

שיטות פרסום ביוטיוב

ניתן למצוא שתי שיטות מרכזיות אשר באמצעותן ניתן לפרסם; האחת, באמצעות מודעות. באנרים המופיעים בצידי העמודים השונים של האתר ואינם ניתנים לסגירה, או כאלו אשר מופיעים על גבי תוכן הוידאו וניתן לסגור אותם באמצעות X. השנייה, פרסום וידאו בחלון הנגינה עצמו, טרום הופעת התוכן המבוקש. נכון לכתיבת שורות אלו, תוכן פרסומי זה יכול להופיע במלואו, או עם האפשרות לדלג עליו לאחר 5 שניות צפייה. בשיטה זו, גם יש להבחין בין שתי דרכים לפרסם, פרסום ממומן או פרסום מבוסס תוכן. פרסום ממומן ביוטיוב שונה מזה במנועי החיפוש; במקום קניית שטח פרסום אשר יופיע לאחר חיפוש של מילה או מינוח ספציפי, הפרסום ביוטיוב יירכש על פי צפיות או הקלקות. תחת פרסום מבוסס תוכן, יכול המפרסם להבטיח כי הוידאו פרסומת שלו ינוגן רק בוידאוי תוכן אשר תואמים את עולמו שלו.

שורה לסיום

עוד חשוב שתדעו, כי פרסום ביוטיוב הינו פר צפייה. בנוסף, הפרסום גם ניתן לקידום אורגני, קרי, SEO עם אפשריות קידום דרך מילות מפתח המסייעות לקדם את הסרטון באמצעות מנועי החיפוש.

מעט מידע

צוות המשרד של ברזילי מור רוצה להציג בפניכם מספר טכניקות פרסום באינטרנט הידועות כיום. כמעט כל מי שגלש בימיו ברשת האינטרנט, נתקל בוודאי בטכניקות אשר מיד נפרט עליהן. הפרסום ברשת הוא הרבה יותר מאסיבי ממה שנדמה לנו, ואנו נציג בפניכם כיצד פרסום בטכניקות אלו, נפוץ ונמצא בשימוש לעיתים תכופות, וכמעט בכל אתר.

טכניקות מובילות

א. פופ אפ – בעת הגלישה שלכם לאתר מסוים, או לאחר הקלקה, נפתח חלון חדש המכיל את הפרסומת. כיום, הדפדפנים החדשים יודעים לחסום פרסומות שכאלו, ולכן פרסום זה הולך ונהיה פחות אטרקטיבי ורלוונטי (עד אשר ימצאו דרך חדשה לעקוף את חסימת הדפדפנים).

ב. באנר – רצועה של פרסום המופיעה על גבי עמוד התוכן. בדרך כלל מופיעה בצדדים או במעלה הדף. חלק מהבאנרים ניתן לסגירה על ידי איקס, אך לרוב המוחלט אין. שיטות הפרסום ברצועה זו מגוונת, וניתן לראות בהן טקסטים, תמונות, אנימציות, עזרים ווקאליים, ואפילו כאלו אשר בעת הקלקה או מעבר עם נתב העכבר עליהם, “פורציםלמסך. זהו אמצעי פרסום רלוונטי וזמין כיום בעולם של טכניקות פרסום באינטרנט, אולם יעילותו נמוכה שכן הרוב המוחלט של הציבור מקליק עליו בטעות, או אינו מקליק עליו כלל.

ג. מודעה – תיבה קטנה בעלת מספר מילים המסבירה אודות השירותים המוצגים בה, ולחיצה עליה מובילה לאתר או לעמוד הנחיתה. מודעה כזו בדרך כלל בתחתית העמוד, של מנועי החיפוש, ומהווים אלטרנטיבה שקטה לעומת פרסום דוגמת באנר ופופ אפ.

ד. קישור ממומן – או בשמה האחר, חיפוש ממומן. קנייה של מיקום גבוה בתוצאות חיפוש, על ידי רכישה של המקום בעת חיפוש מילה או מינוח מסוים. קישורים ממומנים אלו, מופיעים בדרך כלל בראשית עמוד תוצאות החיפוש או בצדדיו, ויסומנו ברקע צבעוני בכדי לבדל אותם מתוצאות החיפוש האמיתיות“.

ה. פרסום משולב תוכן (Native Advertising) – ניסיון לשלב בין פרסום לחווית צריכת התוכן של המשתמש. תוך כדי גלישה באתרי תוכן מסויימים, מותאמים ומוצעים לגולש פרסום אשר מתאים לעולם התוכן בו הוא גולש.

הקדמה קצרה

במאמר זה, נרצה לסקור בעבורכם בקצרה, שלוש שיטות פרסום באינטרנט הקיימות כיום בעולם המקוון. לנו בברזילי מור, חשוב שתדעו מה הוא סוג הפרסום הספיציפי לו אתם זקוקים, או שאחריו הנכם כמהים, ולכן אנו מציגים בפניכם מספר אפשרויות חמות ורלוונטיות לימינו אנו.

השיטות השונות

הראשונה, היא שיטת חיפוש ממומן“, מה שנקרא Sponsored ad. במקרה זה, מדובר בשיטה אשר בה המפרסם קונהאת מקומו בראשית תוצאות החיפוש של מנועי חיפוש מסויימים, תחת מילה או מינוח ספציפי. במקרים אלו, תיחשפו לתוצאות ממומנות אלו, בראשית העמוד או בצדדיו (בגוגל למשל, מדובר בשלוש התוצאות העליונות, הגם צבועות ברקע, כמו גם בתוצאות החיפוש שהונבו בצד שמאל של העמוד). כיום, זו השיטה הפופולארית ביותר לרכוש מקום פרסום, והיא עומדת על כ-40 אחוז מסך ההוצאות על שיטות פרסום באינטרנט בארצות הברית. הסיבות להצלחת השיטה, היא בין היתר כי מנועי החיפוש הפנימו במהרה את הפוטנציאל העסקי שבדברלאחרונה, החלו גם להופיע תגובות ממומנות, אשר מבטיחות כי בין שלל הטוקבקים, תגובתך הממומנת תופיע באופן בולט בים התגובות.

השנייה, פרסום מבוסס תוכן (Content Based Advertising). בשיטה זו תוכלו לפרסם את אשר ברצונכם, על פי עמודים ואתרים אשר מותאמים לתוכן הפרסום שלכם. לשם המחשה, בכתבה על צבע יפרסם צבעי או חנות לממכר צבעים. גם בתחום זה, גוגל כיום המובילה, כאשר המנוע חיפוש לה בעבור תחום זה, Google AdSense, הוא המוביל בשיווק מבוסס תוכן. גם בתחום זה, החלו תגובות מבוססות תוכן להופיע, ואלו למעשה תגובות ממומנות אשר מותאמות לעולם התוכני של הכתבה.

השלישית, פרסום מבוסס דימיון, הוא שיטה חדשה יחסית, אשר משתמשת באנשים ספציפיים לדירוג מוצרים שונים. בהתאם לדירוגם, ולאחר השוואה ומציאת תחומי עניין משיקים לאלו של משתמש פשוט (לפי חיפושי במנועי חיפוש, מן העולה בפייסבוק וכו‘), מותאם פרסום אשר עשוי להיות רלוונטי גם למשתמש הפשוט. למעשה, לוקחים אנשים כמעין קבוצת מדגם, ובהנחה והמחשב מצא כי ישנה איזו התאמה ביני לבין אותו אדם שדירג, הוא יסבור כי תהיה בינינו התאמה גם באשר לדירוג המוצרים, ולבסוף לרכישתם. בשיטה זו ישנן מספר בעיות כיום; א. מוצרים שלא דורגו יתקשו בפרסומם. ב. יש קושי בהתאמת פרסום למשתמש חדש שאין מידע עליו.

 

פייסבוק-האתר השני הנצפה ביותר

אתר האינטרנט המתופעל על ידי החברה האמריקאית- חברת פייסבוק. מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם והוא נגיש לאוכלוסיות במגוון שפות, יותר מ- 70 שפות. מיליוני משתמשים פעילים בפייסבוק באופן קבוע ויומיומי. לפי דירוג של חברת אלקסה מדובר באתר השני הגדול ביותר מבחינת הצפיות ברשת האינטרנט. מקים האתר הוא מארק צוקרברג ושותפיו. בתחילה רק סטודנטים מהרווארד היו רשאים להשתמש באתר זה אך מהר מאוד הוא פרש כנפיים מחוץ לכותלי האוניברסיטה ונוספו  מליוני משתמשים נוספים. פייסבוק מאפשר למשתמשים לתקשר ביניהם באופן נגיש מאוד. מדובר באתר חינמי שאינו גובה כסף עבור השירותים השונים שלו, ההרשמה לאתר היא חינמית וכן השימוש וההתכתבות דרכו. החברה צוברת רווחים בין היתר באמצעות הפרסומות המופיעות בצד המסך, פרסומות המותאמות לפרופיל של המשתמש הנוכחי.

פייסבוק- כולל גם “דפים”

הפרופילים האישיים אותם יוצרים המשתמשים לרוב כוללים תמונות וכן רשימה של תחומי עניין שונים. התכנים הינם אישיים וניתן ליצור הגדרות מי יהיה נגיש לפרטים השונים של המשתמש, האם רק חברים שקושרו לחשבון המשתמש או שכל אחד יוכל לצפות בהם. פייסבוק מאפשרת יצירת קבוצות של חברים. ניתן לפתוח “דפים” ובהם תכנים שונים, בנושאים שונים, מוצרים ותחומי עניין. זהות מנהלי הדפים לא תמיד מזוהה משום שהדפים לא מוגבלים דווקא לייצג אנשים אלא אף חברות. חברות שונות משתמשות בפייסבוק כאמצעי להצגת נוכחותם ברשת. הדפים מאפשרים למנהלים לראות כמה אנשים צפו בעדכונים מסויימים וכן כמה אנשים ביקרו וכן פרטים נוספים שניתן לראות.

 

יו טיוב- סקירה כללית על האתר

יו טיוב זה שם ומותג. אין אחד שלא מכיר אתר זה. מדובר באתר האינטרנט הנצפה ביותר, הוא מדורג במקום השלישי מבין האתרים באינטרנט. יו טיוב מאפשר למשתמשים לשתף וכן לצפות בסרטוני וידאו שהועלו לאתר. לכל גולש מתאפשר להעלות תכני מדיה לאתר, סרטים שונים, דוקומנטריים או כאלו שנסחפו בנהר, ארוכים וקצרים. כמו כן, ניתן לצפות בסרטונים שונים המתפרסמים ביו טיוב, לדרג, לכתוב תגובות ולשתף חברים בתכנים שאנו צופים בהם ביו טיוב. ישנו מנוע חיפוש מוטמע באתר המאפשר קבלת תוצאות בהתאם למילות החיפוש הנבחרות. מנוע החיפוש בנוי על מנוע החיפוש של גוגל. המטרה של יו טיוב ביסודה הייתה העברת קבצי וידאו ואודיו גדולים דרך האינטרנט. ניתן לזקוף לזכותו של האתר יו טיוב את הרגלי הצפייה החדשים ברחבי העולם המודרני. האתר הרגיל את הצופים בו לצפות בסרטונים שמשך זמנם קצר. החברה קידמה את הדמוקרטיה וכך בעצם קידמה את חופש הביטוי ואף זכתה על כך בפרס.

יו טיוב- מידע טכני

Flash video  היא הטכנולוגיה באמצעותה יו טיוב משתמשת על  מנת לפרסם את תכניה. טכנולוגיה זו מאפשרת לאתרים להציג באיכות המיטבית את התכנים הויזואליים שלה. רזולוציית הסרטון יכולה להגיע עד לכדי הפרדה גבוהה, מלאה. ששנה אפשרות לצפות אף ברזולוציית הסרטון המקורית שלו, במידה ומדובר ברזולוציה גבוהה יותר. אפשרות זו נקראת: “Original”. המדיניות של יו טיוב מאפשרת העלאת סרטונים באורכים העולים על 15 דק’, בתנאי ואלו אינם פוגעים בזכויות יוצרים, זאת באמצעות אימות טלפוני הממוקם בתחתית המסך ממנו מעלים.

מחברות ממותגות- מה מטרתן?

הייחוד של מחברות ממותגות על פני מחברות מעוצבות רגילות הינו בתכלית העיצוב. העיצוב על גבי מחברות מעוצבות רגילות, הינו ליופי בלבד. לעומת זאת תכלית המחברות הממותגות הינו קידום ופרסום. על כך, נרחיב מעט במאמר הבא. מחברות ממותגות הן אחת מיני סוגי מחברות רבות הקיימות בשוק. ישנן מחברות ספיראלה, פנקסים בעלי הדפס לוגו, דפי ממו בעלי לוגו, מחברות עם לוגו, ארגוניות שונות וכן עוד פריטים נוספים השייכים לתחום ובאמצעותם ניתן לפרסם את שם החברה. מחברות ממותגות הן אמצעי פרסום שמטרתן לתת לשם החברה כנפיים, או במילים אחרות, לפרסם את החברה מעבר לד’ אמות המשרד. כמו כן באמצעות מחברות ממותגות, ניתן להעביר את המסרים שהחברה מעוניינת להעביר הלאה, ללקוחותיה. הן משחקות תפקיד של כרטיס ביקור בכך שמעבירות את הרעיונות והיוזמות של החברה המיוצגים באמצעים שונים. מחברות ממותגות הן אחד מאמצעים אסטרטגיים אלו, העשויים להועיל לפרסום החברה.

מחברות ממותגות- איך זה מתבצע?

האופן בו מתבצע ההליך הפרסומי טמון בעיצוב המחברת.  כי על הכריכה החיצונית של המחברת, ניתן לבצע הדפס בצבע, כמו כן להשתמש בגרפיקה צבעונית בהתאם לרצון ולצרכיו של כל לקוח או חברה. תרומתן של המחברות הינה משמעותית. אם אינכן רוצים שהחברה שלכם תאבד בתהום הנשיה, מומלץ מאוד למסור ללקוחות הרצויים בכנסים וכדומה את המחברות הממותגות שעוצבו במיוחד עבור החברה, בהתאם לחזון החברה. כדאי להתאים את עיצוב המחברות לקהל היעד, כך למשל במידה ומדובר באוכלוסיה מבוגרת, מראה אלגנטי יהיה הולם, לעומת אוכלוסיה צעירה, עבורם כדאי לעצב בסגנון יותר פתוח ואקטואלי. כמו כן, ניתן ליצור מחברות בגדלים שונים ואף בכל צורה בה יחפוץ הלקוח. הן יכולות לשמש אף כמתנה עם הדפס של ידוענים או מפורסמים מהטלוויזיה.

לרכישת מחברות ממותגות חייגו : 052-555-7507 | 08-6909040

Call Now Button