Blog

פרסום ביוטיוב

 

פרסום ביוטיוב – חשבון אדוורדס

פרסום ביוטיוב יכול להיעשות באמצעות חשבון אדוורדס, דרכו יכולים אנשים המפרסמים ביו טיוב למקד לשירותים נבחרים ביו טיוב כגון מיקוד בסרטוני וידאו שונים. את הסרטונים הנבחרים ניתן לייצג כמיקומים לחשבון שלהם, חשבון אדוורדס. ניתן לעשות שימוש בשפה העברית כאשר משתמשים בחשבון אדוורדס, עם זאת, אין הוא מפותח דיו בשפה העברית, משמע, שישנן מעט תוצאות בשפה העברית. לכן, כדאי להתייחס אליו כאמצעי משלים ולא להסתמך עליו באופן בלעדי.

אופן העבודה המומלץ הוא להזין קריטריון רלוונטי: קהל יעד, מילות מפתח או כל קריטריון אחר לחיפוש, זאת על מנת להגיע לתוצאות רצויות. לאחר מכן, צריך להוסיף סרטוני וידאו שווקים אנכיים וכן ערוצים לתוכנית שלכם ולהוסיף פרסום לתכנית. לאחר מכן, ללחוץ על הקטע הימני העליון של הכלי וכמובן לשמור במיקום שתבחרו, את תוכנית פרסום המדיה שלכם. עלות פרסום ביו טיוב משתנה בהתאם למיקומים השונים של הפרסום, ביוטיוב ובמדיה. כך מחיר מינימאלי וכן מקסימאלי עשויים להשתנות במידה ומדובר בדף הבית של יוטיוב או דף צפיה, דף חיפוש ביוטיוב וכן על זה הדרך. כאשר מפרסמים ניתן להיעזר בקישור זאת אומרת שלחיצה על הקישור, על המודעה תקשר את המשתמש לסרטו הוידיאו המקושר ביוטיוב.

פרסום ביו טיוב- קידום אתרים

ניתן לקדם אתרים דרך פרסום ביו טיוב וכן פרסום ממומן.

קידום אתרים מוגדר כ”פרסום אורגני”, כל שעליכם לעשות הוא להעלות סרטים ליו טיוב. השלב הראשון הוא בניית הסרטון, לאחר מכן צריך לבחור במילות מפתח הולמות שנבחרו לאחר חשיבה. מילות המפתח חיוניות להצלחת הקידום של הסרטון. כך, כאשר אדם יתור אחר דבר מה ברשת, הוא יזין מילת מפתח כלשהי. במידה ואותו אדם מעוניין בדבר שפורסם בסרטון, בין אם מדובר בחפץ או שירות, יתכן ויגיע לצפות בסרטון שלכם ולבסוף, לאתר הבית שלכם כך שמילות מפתח בעצם מקשרות לאתר שלכם.

לעומת זאת ישנו “פרסום ממומן”, כך למשל מתבצע פרסום בגוגל אדוורדס, בניהול עצמי. ממקדים במודעות מסוימות שמתומחרות ומבוססות כמכירה פומבית, באופן תחרותי. המיקוד יכול להתבצע באופן אוטומטי- כך שהפיזור יהיה אוטומטי ברחבי הרשת

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות- על שיווק בכלל

שיווק זו פעולה שמטרתה לרוב היא בפאן העסקי או החברתי. באמצעות השיווק מנסה החברה לקדם את מכירותיה של מוצר כלשהו או לשווק ולקדם את שירותיהם השונים. מטרות השיווק הן שונות ורבות. כך למשל, תעמולת בירות הינה בעלת מטרה פוליטית מסוימת, זאת לעומת פרסומות בעלות מטרה של הצלת חיים והעלאת המודעות לזהירות בדרכים. פעולת השיווק כוללת ראשית כל, זיהוי קהל היעד הפוטנציאלי וכן איתור תתי קבוצות המשתייכות לאותו קהל יעד. יש צורך להבין את הצרכים של אותו קהל היעד ולענות על צרכיהם במידת האפשר. כמו כן, יש צורך לבחון את האופן בו יועבר המסר, האם הפרסומת תפורסם בעלונים מסויימים או בעיתונים וכן ישנה האפשרות לפרסם באמצעי התקשורת השונים. האמצעי בו יועבר המסר צריך להיות נגיש לאוכלוסיית היעד. כך למשל במידה ומעוניינים להגיע לקהל יעד בתפוצה רחבה מאוד, לקהל יעד מגוון ניתן להשתמש ברשת האינטרנט ככלל וברשתות חברתיות בפרט.

שיווק ברשתות חברתיות- בפרט

שיווק ברשתות חברתיות הוא אחד מיני רבים מאופני השיווק שניתן ליישם כיום. שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לעשות שימוש באינטרנט שזו בעצם הפינה החמה כיום. מרבית האוכלוסייה נחשפת כיום ונעזרת ברשת האינטרנט לשם מטרות שונות. לאחוזים ניכרים יש כיום עמודים שונים ברשתות החברתיות כך שיווק ברשתות חברתיות כיום הוא רלוונטי ביותר. רשתות חברתיות זו השפה המדוברת כיום, כפועל יוצא היא אף הנשמעת ביותר. בשונה מהשיווק בטלוויזיה וברדיו, מדובר באופן מעודן יותר של שיווק שפחות ממרפק ודוחק את הצרכן אלא יותר מציע לצרכן מסרים ותכנים מסוימים. כך שהמסר הפרסומי המועבר באמצעות הרשתות החברתיות לא נופל על אוזניים ערלות. מה יכיל אתר הבית שלכם? בדף הברוכים הבאים יהיה מפרט של השירותים וכן של המוצרים המוצעים לקהל. כמו כן, יהיה דף שיכלול עדכונים חדשים. בנוסף, גלריה שתכיל תמונות של המוצרים השונים וכן תמונות מהשקות שונות. בנוסף, דף עם הפרטים הרלוונטיים ליצירת קשר. וכן דפים נוספים המותאמים לצרכים הפרסומיים שלכם שיענו על צרכי הלקוח.

פרסומות

פרסומות- מינוח

פרסומת זו מילה מוכרת וידועה בעלת אסוציאציות לרוב. כל אחד שמע או צפה בפרסומות באמצעי המדיה השונים, קרא בעיתונים או בעלונים ונחשף בצורה כזו או אחרת לפרסומות. מטרתן של פרסומות היא לרוב מסחרית. המטרות העיקריות הן ליידע את האוכלוסייה במידע מסוים, לשכנע, לאזכר דבר מה או לחזק ערך מסוים כך שיוביל להנעה לפעולה. מדובר באמצעי מתוכנן אשר באמצעותו ניתן להעביר מסר בודד או כמה מסרים גם יחד, לקהל יעד נרחב למטרות שונות. חזון הפרסומות הוא לקדם נושא מסוים כאשר ההשפעה על הגורמים האחרים, בין אם מדובר על ההשפעה על גורמים סביבתיים או תקשורתיים הינה משנית. פרסומות הוא בעצם מושג נרחב, ניתן אף למצוא אותו בתחום הפוליטי, “תעמולה” הינה פעולה המפיצה רעיונות פוליטיים מסוימים. ניתן להסתייע ברשת האינטרנט לשם העברת מסרים פרסומיים. השיווק כולל מדיה ענפה, מנועי חיפוש לרוב, דוא”ל וכן נוספים. השימוש באינטרנט לפרסום הוא אמצעי יעיל מאוד. זאת משום, שרוב האוכלוסייה כיום, עושה שימוש במחשב ובאינטרנט ונחשפת לתכנים שונים דרך האינטרנט.

פרסומות- השגת מספר יעדים כמדד ליעילות

מידת היעילות של הפרסומות נבדקת על פי השגת יעדים מספר. כאשר בוחרים לערוך פרסומות, התכנים מיועדים לקהל יעד מסוים. לכן חשוב לבחון באמצעות שאלות מספר את השגת היעדים הללו. כך למשל חשוב לבחון האם צלחה דרכה של הפרסומת ואכן קהל היעד הרלוונטי נחשף לתכנים הפרסומיים באמצעות המדיה. בנוסף, האם קהל היעד זוכר באופן גלוי כי נחשף למסר הפרסומי כך שהוא מודע למסר המועבר, האם בקרב קבל היעד ישנה תחושת אהדה וקבלה של המסר? האם ישנה הבנה של המסר בקרב קהל היעד? בעצם, האם המסר הועבר בצורה קוהרנטית? האם הצליחו לגרום לקהל היעד ליישם את המסר המועבר? לדוגמא, האם הצליחו לגרום לו לרכוש מוצר מסוים? מדדים אלו נבדקים בקרב קהל היעד וחשוב לבחון את כולם, זאת משום שיתכן ונשיג יעד אחד אך לא את האחר. כך למשל, לעתים ישנה אהדה בקרב קהל היעד לפרסומת אך בסופו של דבר מסתבר כי קלטו מסר אחר ולא הבינו את המסר כראוי.

להפקת  פרסומת חייגו 1-599-502-504

קידום סרטונים ביוטיוב

קידום סרטונים ביוטיוב – כאתר הפופולארי ביותר

יו טיוב הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר ברשת האינטרנט. כמו כן, יו טיוב שייך לגוגל, מנוע החיפוש. קידום סרטונים ביו טיוב שהינו תחת חסותו של מנוע החיפוש הפופולארי ביותר יכול להוות שיטת קידום מהירה מאוד ובעלת יתרונות קידום ופרסום אדירים. אומנם מדובר באתר מיני רבים המיועד למטרה זו של קידום סרטונים, אך יו טיוב חזק באופן מובהק מבין האתרים האחרים. ישנן סיבות מספר הממתגות אתר זה כיעיל וידידותי למשתמש כך למשל העובדה כי לאחרונה, יו טיוב תורגם לעברית כך שכיום הנגישות אליו והעבודה דרכו קלה לאין שיעור ביחס לעבר. בנוסף, מדובר באתר היחיד כמעט שלא דורש מערכת הפעלה וכן לא תלוי כמעט בדפדפן של המשתמש זאת משום שהוא משתמש בתוכנות אחרות מגבות. משמע שניתן לצפות בסרטונים מיו טיוב אף במכשירים ללא פלאש.

קידום סרטונים ביוטיוב – הכיצד?

קידום סרטונים ביו טיוב בנוי ממספר שלבים. כך, הראשון שבהם כולל העלאת הסרטון ליו טיוב, כאתר המאפשר צפייה בסרטונים. חיוני לאתר מילות מפתח מסוימות וקוהרנטיות הקשורות קשר ישיר עם תכני הסרטון. זאת על מנת, שקהל היעד אליו יגיע הסרטון יהיה מורכב מהאוכלוסיות אשר תכני הסרטון עשויים לעניין אותו, כך בתחום מסוים, איש מקצוע יחפש מילות חיפוש מסוימות, לעומת נער חובבן שיחפש באמצעות מילים אחרות, אך שניהם יגיעו לאותו סרטון. השלב השני הינו משמעותי ביותר לקידום והפצת הסרטון. הוא כולל שיווק הסרטון דרך רשתות חברתיות, כך ניתן להגיע לתפוצה גדולה בשיטת “כדור שלג”, אדם אחד הצופה בסרטון ובעמוד הבית שלו הסרטון מתפרסם, יכול להוביל לצפיות מרובות. זאת משום שחבריו אף הם יצפו בסרטון ואף בעמוד הבית שלו יתפרסם הסרטון ואנשים נוספים יצפו וכן על זה הדרך. בנוסף לאמור לעיל, ניתן ליצור לינק לסרטון ביו טיוב ולשלוח במייל לרשימת תפוצה מסוימת, הרשימה אליה נשלח הלינק צריכה להיות ממוקדת בשל החוק למניעת הפצת דואר זבל. זאת משום ששליחת דוא”ל בעל תכנים פרסומיים ללא הסכמת המקבל, מראש, נחשבת כעברה. ישנן דרכים נוספות לקידום סרטונים וחשוב לדעת שניתן לבחון בכל שלב את ההתקדמות באופן מדויק.

קידום סרטונים ביוטיוב 1-599-502-504

קידום סרטונים

קידום סרטונים- מידע בסיסי

קידום סרטונים הינו שיטת שיווק ופרסום עבור מוצרים שונים, שירותים וכן רעיונות. קידום סרטונים הינו פלח משיווק המכונה “שיווק ויראלי”, אלו סרטוני וידאו המופצים באינטרנט ממשתמש אחד לחברו ויוצרים קישוריות בין צופים נוספים בשיטת כדור שלג, חבר מביא חבר. קידום סרטונים מתבצע באופנים שונים באמצעות סרטונים מסוגים שונים. כך למשל, ניתן לעשות שימוש בסרטונים מצחיקים, בעלי זיקה להומור. כמו כן, סרטוני וידאו ביזאריים עשויים למשוך את תשומת לב הצופים בהם וכן משחקים מהנים ואטרקטיביים. היתרונות באמצעות קידום סרטונים הינם מגוונים. ראשית, מדובר באמצעי שיווק מהיר המגיע תוך זמן קצר לאנשים רבים, יחסית לאמצעי שיווק אחרים. שנית, קהל היעד אליו מגיעים באמצעות סרטונים הינו מפלחים שונים ומגוונים באוכלוסיה. בנוסף, לעתים רבות הסרטון מועבר הלאה כמומלץ לצפייה, כך שאוכלוסיית היעד הינה בעלת מוטיבציה גלויה, הם מעוניינים להיחשף לתכני הסרטון. ידוע כי כאשר אדם בוחר באופן אקטיבי להיחשף לתכנים מסוימים, אותם תכנים עשויים להיטמע אף יותר כך שמטרת התכנים השיגה את יעדה. בהתאם לכתוב לעיל ובשל יתרונות נוספים מדובר באמצעי בעל השפעה משמעותית.

קידום סרטונים- יתרונותיו

במידה ואכן הוחלט ליצור סרטון מומלץ לדעת כי ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לקידום הסרטון. כך למשל Like שנעשה ברשת חברתית כגון פייסבוק וכן דרך יו טיוב מהווים סלילת דרך משמעותית בהשקת הסרטון ומפיצים אותו באופן נרחב ביותר. כמו כן, עדכון התכנים לעתים קרובות משמעותי אף הוא בקידום סרטונים. אם אתם לא מעלים סדרתיים של סרטונים ולא מעדכנים לעתים קרובות, הסרטונים לא יקבלו ככל הנראה נראות טובה. ניתן ליצור תוכן בסרטונים אחרים וליצור תנועה אל הסרטונים שלכם. כותרות שימשכו את תשומת הלב הינן חיוניות, כדאי להשתמש במילות מפתח מדויקות וקונקרטיות לנושא של הסרטון. שיתוף פעולה עם מתחרים אף הוא מהווה יתרון עבורכם. כך, במידה ותפנו לסרטונים אחרים היתרון יהיה עימכם. יו טיוב מעדיפים סרטונים עם הפניות לסרטונים נוספים אחרים.

נשמח לתת לכם שירות קידום סרטונים 1-599-502-504

Logo3

[singlepic id=61 w=60 h=40 ]