Blog

בניית אתרים ברחובות

בניית אתרים ברחובות – מידע כללי

עסקים רבים מגלים התעניינות בבניית אתרים שיווקיים או עסקיים, כיוון שאלו מגדילים את מחזור הכנסות העסק. חברות שונות מציעות שירות מקצועי על יד מומחים, לבניית אתרים ולשיווקם. חברת בניית אתרים ברחובות תשרת לא רק את תושבי רחובות והסביבה, אלא גם כל לקוח אחר.

יש לבחור חברת בניית אתרים ברחובות המתאימה לתקציב ולמטרות העסק, ולעבוד מול החברה בכל הקשור לעיצובי האתר. יש לתת דגש לעיצוב האתר. מומלץ להתייעץ עם מומחים בעלי נסיון בתחום העיצוב, ולדאוג להתאמה בין עבודתם לתהליך השיווק. חברות בניית אתרים שונות מציעות מגוון חבילות עיצוב, ויש הגובות מחיר גבוה מהלקוח תמורת עיצוב מורכב.

בניית אתרים ברחובות – מה מומלץ

מומלץ ליזמים או לאנשי עסקים, המעוניינים להעצים את מכירותיהם באמצעות בניית אתרים עסקיים לפרסם את האתר שלהם בקישורים שונים בתשלום, במקום להסתפק רק בקידום האתר על פי מילות מפתח. כדי להניב לעסק הון רב, יש ללוות את פעולת פניית אתרים במסע פרסום איכותי. כדאי להשתמש בשירותי גוגל AdWords, וכך, בית העסק יפורסם לגולשים המחפשים מילות מפתח הקשורות לפעילותו.

לסיכום, בניית אתרים עבור קידום העסק אינו תהליך קל או חד פעמי. כדי למשוך לקוחות ולהרוויח יותר, יש לתכנן את בניית האתר היטב, להשתמש בשירותי חברת בניית אתרים וותיקה ומומחית , וכן, ללוות את התהליך בפרסומים שימשכו לקוחות פוטנציאליים.

 אתם מוזמנים ליצור קשר  1-599-502-504

הקמת אתר אינטרנט

הקמת אתר אינטרנט – מידע כללי

אתרי אינטרנט הינם מהכלים החשובים ביותר לכל עסק. ללא אתר, העסק כביכול אינו קיים, כיוון שאלפי לקוחות פוטנציאליים אינם מודעים לקיומו. החלק הטכני של הבנייה, תהליך מורכב וכלל לא פשוט, שייך לבוני אתרים מקצועיים.

חברות בניית אתרים באינטרנט עובדות לפי ההנחיות של בעלי העסקים. על בניית אתרים באינטרנט להיעשות בצורה המעבירה את המסר של שירותי העסק ומוצריו בצורה פונקציונאלית, חברתית וסמלית. זהו עניין המיתוג. בניית אתר מצריכה הקדשת מחשבה למיתוג העסק- כיצד רוצים שייראה, מה רוצים שיבינו הלקוחות. להצלחת המיתוג, חשוב לא להתחכם, אלא לשמור על הדברים הפשוטים, וליצור מיתוג נהיר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים. כמו כן, יש לשמור על יציבות, ולא לבלבל את הלקוחות על ידי שינוי מיתוג.

הקמת אתר אינטרנט – הפרסום

הקמת אתר אינטרנט, כאשר היא מתבצעת בצורה איכותית, עושה רושם טוב על העסק. עם זאת, במקרה ואין לאתר את החשיפה הנכונה לקהלי היעד, המטרה לא הושגה. יש להקדיש תקציב מתאים לפרסום האתר. ניתן לפרסם אתרים עסקיים בכמה צורות, וכמו בעניין המיתוג, גם כאן, יש להקפיד על הפשטות: לדוגמה, לא לפרסם בכפייה, כגון ‘חלונות קופצים’ המסיחים את הדעת, והגורמים לגולשים להתעלם מהם.

פרסום טוב הינו קידום אתרים אורגני בגוגל. דרכו, אתר העסק נחשף למחפשים עסקים המספקים מוצר או שירות אותו מספק העסק. הפרסום ממוקד, ומוצלח.

בניית אתרים לעסק

בניית אתר לעסק- הוספת לקוחות ורווחים

בעולם המודרני של ימינו, חייב כל עסק שיהיה לו אתר, שימשוך את הלקוח לקרוא את הכתוב, שירשים אותו, ושלבסוף יביא אותו ליצור קשר ולרכוש את מוצר. אתר אינטרנט יכול לשמש כמפתח לעסק. עליו לא להיות מוגזם, מנופח או “טוב” מידי, שכן, הלקוחות לא יאמינו לכתוב בו. מנגד, עליו להיות עשיר, מעניין ומושך, כדי שלקוחות לא יעזבוהו. אתר אינטרנט עדכני, מאוזן ומודרני יכול להועיל בהעלאת ההכנסות והרווחים.

אתר עסקי מוצלח יכלול בתוכו עיצוב נעים לעין המאפשר גלישה נוחה, חיתוך איכותי שיסייע לקדם את האתר במנועי חיפוש, וכן מערכת ניהול תוכן נוחה לשימוש, ושהינה מאובטחת, כדי לנהל את התכנים המגוונים באתר. כך, האתר ישיג את מטרתו: הכנסת עוד לקוחות למעגל העסקים של העסק.

בניית אתר לעסק- בחירת החברה

בניית אתר לעסק איננה תהליך פשוט או קל. כדי לקבל עבודה טובה ואיכותית, יש ליצור קשר עם חברה מתאימה, מנוסה, וותיקה ואמינה. כדאי לבחון גם את האתר של חברת בניית אתר לעסק, שכן, אם האתר של החברה עצמה אינו מושקע, קשה להאמין שהאתר אותו יבנו ללקוחות יהיה כזה.

לפני רכישת אתר מכל חברה שהיא, כדאי להתייעץ עם אדם המבין בנושא, כדי להימנע ממצבים בלתי נעימים אחר כך. כמו כן, כדאי להשוות מחירים בין חברות שונות כדי לקבל חבילת בניית אתר משתלמת.

בניית אתרי אינטרנט


בניית אתר- מידע כללי

בניית אתרי אינטרנט הינה תהליך של תכנון, אפיון, עיצוב והקמת אתר אינטרנט. בניית אתר לרוב מתחילה באפיון או תכנון דרישות האתר, התכנים או השירותים שיוצעו בו, וכן, אופן פעולתו וכיצד יוצג לגולשי האינטרנט.

לפי החלטות אלו, האתר נבנה בכלים יעודיים (לדוגמה, PHP, HTML, ועוד). כאשר בניית האתר ועיצובו מושלמת, מעלים את התוצר הסופי לשרת, כדי להנגישו לקהל היעד.

בניית אתר- שלבים שונים

ישנם כמה שלבים כלליים לבניית אתר.

אפיון- בעל האתר מנסח אפיון המתאר את מהותו של האתר, ואת תהליכיו ושלביו השונים.

יצירת סקיצה עיצובית- עיצוב האתר נקבע בצורה בה יוכלו שאר המעורבים בנושא לצפות בתצוגה כללית מקדימה של האתר, כמו שיראה כשיהיה מוכן.

בניית האתר- עיקר העבודה הינה בשלב בניית האתר. העיצוב עליו הוחלט בשלב הקודם נהיה לאתר מתפקד. המתכנתים מטמיעים את העיצוב ומתאימים את הפלטפורמה, ואנשי התוכן ממלאים בטקסטים את החללים הנועדים לכך.

ביצוע בדיקות ו-QA יש לבצע בדיקות תפקודיות בצורה פנימית, או לחלופין מול קהל מסויים של בודקים. התקלות והשגיאות המאותרות בשלב זה תיפתרנה עד השקת האתר.

השקת האתר- אתר מקושר לדומיין, או מועלה לשרת מתאים, והוא מושק לקהל הרחב.

קידום ושיפור האתר- כיוון שהאתר עלה לרשת, אפשר לעסוק בשיפורו ובקידומו: לשפר את מיקומיו במנועי החיפוש, לפרסמו, לשווקו, ולהזין תכנים נוספים אליו.

רדיו

“הפרסום ברדיו עובד”, אומר הג’ינגל המפורסם, ועצם העובדה שהרוב אכן יודעים על מה מדובר, אכן מוכיחה את הטענה. רבים נוטים לזלזל בכוח של ביצוע פרסום ברדיו, מתוך מחשבה כי מדובר באמצעי מדייה ישן, אשר כמעט אינו נמצא בשימוש ולמעשה הולך ונעלם. אולם יש לקחת בחשבון כי ישנן סיטואציות בחיינו אשר עדיין מצריכות את הקיום של רדיו. כך למשל, סביר להניח כי לא יעלם הרדיו מהמכוניות בשנים הקרובות. כמו כן, יש להבין כי הרדיו עובר תהליכים של שינויים, ואמנם אנשים אולי אינם נחשפים אליו בתצורתו הישנה, אך לא לחינם עשה הרדיו את דרכו אל ערוצי הטלוויזיה או אל תוך האינטרנט. שידורי רדיו רבים נקלטים כיום בערוצי הטלוויזיה של yes ו Hot, כמו גם באתרי אינטרנט שונים הרוצים בכך.

את קטגורית הרדיו הרלוונטיות בישראל לפרסום, ניתן לחלק לשלוש. ישנו הרדיו הממלכתי והכלל ארצי, אשר תחתיו ניתן למצוא את התחנות של רשות השידור, 88FM, רשת ג’, קול המוזיקה וגם התחנות הצבאיות של גלגלצ וגלי צה”ל. ישנו הרדיו האזורי, אשר מכיל רשימה של תחנות מקומיות כמו רדיו תל אביב (102FM), רדיו אמצע הדרך (90FM), רדיו קול רגע (96FM), רדיו לב המדינה (91FM), אקו (99FM), רדיוס (100FM), רדיו חיפה, רדיו ללא הפסקה (103FM), רדיו דרום ורדיו קו הים האדום. ישנו גם הרדיו הפיראטי. לכל שלושת הסוגים, ניתן לעשות הפקת פרסומות או הפקת ג’ינגלים כך שיוכלו להיות משודרים בהפסקות הפרסומות השונות. ברדיו האזורי למשל, יהיה קל יותר לייצר שיתופי פעולה עם תכניות מסוימות או לקחת חסויות על פינות ספציפיות. יש להבין כי התמחור של פרסום ברדיו מושתת על אורכה של הפרסומת, התדירות בה היא משודרת וגם הספוטים השונים בהם תועלה (למשל, שעות הבוקר ושעות אחר הצהריים, כאשר אנשים נמצאים ברכבם אל או מ העבודה, נחשבות לספוטים היקרים ביותר, שכן הן השעות המואזנות ביותר).

משרד פרסום ברזילי מור יכול להפיק בעבורכם ג’ינגלים ופרסומות, כמו גם להבטיח לכם ספוטים שונים בכלל התחנות. אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד פרסום ברזילי מור, דרך האתר או בטלפון; 1599-502-504.

קידום דפים בפייסבוק

למה דווקא קידום דפים בפייסבוק?

פייסבוק הינה רשת חברתית המקוונת הגדולה בעולם, כיום לפייסבוק יש כ900 מליון דפי משתמש פעילים!! ולכן אין ספק שבמידה ותרצו לשווק ולקדם את העסק/ האתר שלכם, זה המקום הנכון ביותר לקדם אותו ועל זה נאמר אם אתה לא שם אתה לא קיים!

לכן חשוב לדעת איך להתבלט בין המון משתמשים אשר מעוניינים לקדם דפים בפייסבוק. מה שמחייב אתכם להישאר מעודכנים ולעבוד על הדף העסקי שלכם!

חשוב שתדעו, במידה ויש לכם פרופיל אישי בפייסבוק לא תוכלו להחליף אותו לפרופיל עסקי אלא במקום תוכלו לפתוח דף עסקי.  מ

שום שפרופיל אישי מיועד לייצוג אנשים ולכן פייסבוק לא מאפשר זאת, במידה ותחליטו כן לייצג את עצמכם דרך הפרופיל האישי שלכם, פייסבוק עלול למחוק לכם אותו!

את הדף העסקי תוכלו להקים בתחומים שונים ומגוונים לדוגמה: נדל”ן, מותגי בגדים ועוד, הצלחת הדף תלויה בכמות האנשים בפייסבוק שיעשו לכם “LIKE”. מהרגע הזה מצטרפים לעמוד העסקי שלכם משתמשים, על מנת להתעדכן באופן שוטף בכל מה שקשור לעסק שלכם.

יחד עם זאת דפים עסקיים מקודמים בתוצאות חיפוש בגוגל וגם בפייסבוק.

פתיחת דף עסקי נוחה וקלה למשתמש, ובעצם כל אחד יכול לעשות זאת! במידה וכבר יש לכם פרופיל אישי בפייסבוק תוכלו לראות את הדמיון בין השניים.

 

איך עושים את זה?

תחילה נכנסים לאתר פייסבוק מתחת לאפשרות ההרשמה יהיה ניתן ללחוץ על: “צור דף‏ למפורסם, ללהקה או לעסק”. לאחר מכן, נוכל לראות בחירה של שש קטגוריות שונות נבחר בקטגוריה עסק מקומי או מקום. יופיע לנו שאלון למילוי הפרטים הנדרשים:

קטגורית העסק שלכם, שם העסק (לא ניתן לשנות את שם העסק לאחר מכן, לכן חישבו על שם שמייצג אתכם כראוי) ועוד. לאחר שתלחצו התחל תוכלו לקשר את הדף העסקי לפרופיל הקיים שלכם בפייסבוק במידה ויש לכם.

הפרטים חייבים להיות רלוונטיים לעסק שלכם זה יתרום לכם יותר ב- קידום דפים בפייסבוק.

מעבר לכך פייסבוק מאפשרת לכם לצפות בנתונים סטטיסטיים כגון: כמה משתמשים צפו בעדכון מסוים, כמה משתמשים ביקרו בדף העסקי שלכם ומציג לכם את טווח הימים ומאילו ארצות ועוד.

איך מקדמים דף ב”פייסבוק”?

העבודה שלכם אינה מסתיימת אך ורק בפתיחת הדף העסקי, עליכם להראות ולהזכיר שאתם קיימים בפייסבוק!

עשרה טיפים ראשוניים להתחלה

1. חשוב מאוד שתעצבו את הדף שלכם ותוסיפו לו כמה שיותר תוכן ומידע על העסק שלכם, כתוצאה מכך אנשים בפייסבוק יסתקרנו וירצו לעשות לכם “LIKE” ובכך הרווחתם עוד לקוחות.

2. יש לפעול ברמה היומית למען הדף ולעדכן בו נתונים חדשים ומעניינים באופן שוטף שיגרמו לאותם משתמשים קיימים לעשות לכם “LIKE” לסטטוסים, סרטונים, מבצעים, הנחות ותמונות שאתם מעלים.

עליכם לשמור על קשר עם הלקוחות, להגיב להם, לראות מה דעתם, מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים. ובכך תדעו בהתאם מה להתאים ללקוחות שלכם.

3. הוסיפו לדף העסקי קישור לאתר שלכם, ככל שאנשים יכנסו לאתר שלכם כך גם תקודמו בגוגל

4. פייסבוק מאפשרת לכם להוסיף דיונים כגון פוסטים או מאמרים. הוספה של דיונים איכותיים בפייסבוק תתרום לכם לקידום הדף בפייסבוק ובגוגל. דיונים אלה נותנים יותר נפח לדף שלכם ובנוסף כתוצאה מהדיונים תהיה הוספה של הרבה מילות מפתח ותגובות של משתמשים. זה מוביל לכך שעוד משתמשים נוספים יצטרפו לעמוד שלכם והרווחתם גם קידום דף בפייסבוק ובגוגל.

5. באתר הפרטי שלכם תוכלו להוסיף את ה”LIKE” של פייסבוק ובכך לקדם את האתר שלכם ואת התכנים שבו דרך הפייסבוק.

6. תייגו את חבריכם מהפייסבוק לתמונות שנמצאות בדף העסק שלכם זה יוביל לקידום הדף בפייסבוק.

7.תשנו את כתובת דף הפייסבוק שלכם, לשם שקשור לעסק שלכם ובנוסף תוכלו לקצר אותו תוכלו למצוא את זה בקטגוריה של שינוי כתובת דף ב”פייסבוק”. חשוב שתדעו שניתן לשנות את השם הזה רק פעם אחת!

8. תגיבו למשתמשי הדף שלכם בפרופיל שלהם לדוגמה על תמונות ופוסטים שהם מעלים, מה שיגרום לכך שיזכרו שאתם קיימים, ובנוסף שיכירו אתכם משתמשים נוספים.

9. תאפשרו בהגדרות הדף שלכם, שכול משתמשי הפייסבוק יוכלו לראות את הדף שלכם ולהיחשף אליו ולעשות לו “LIKE”

10. חשוב לזכור, הצפה של תכנים על יתר המידה לדוגמה: תיוגים ושליחת ספאם פרסומי יכול בסופו של דבר גם להזיק לדף העסקי שלכם, ופייסבוק עלול לסגור לכם את הדף.

Call Now Button